05-01-2024, 19:38 PM
(05-01-2024, 11:59 AM)ivo86 Kirjutas:Jah, hobiautoks oleks igati vinge, eriti kui veel ette roobar ka installida. Põhimõtteliselt ikkagi vahekastiga maastur, käigukangi taga on veel teine kang 2WD, 4WD Hi, 4WD Lo. Kusjuures normaaloludes (2WD) on esiveoline. Käsipidur toimib, nii üllatav, kui see ka poleks, esiratastele. Ainult et siinmail saaks sellega sõita pigem ainult suvel. Nelikveolisena oleks lumistes oludes väga mõnus küll, aga sool tapaks kere juba kardetavasti paari-kolme talvega sedavõrd ära, et ülevaatuselt enam läbi ei saaks.(05-01-2024, 04:21 AM)Mossemees Kirjutas: Millalgi vana aasta lõpus nägin Tartus liikumas tumepunast universaalkerega L-seeria Subarut (siinmail nimetati seda vist Subaru Leone). Mul omal oli Aussis samasugune, ainult et valge. See oli küll paras üllatus, palju tõenäolisem oleks liikluses kohata maanteemuhku või Pobedat. Neid Subaruid üheksakümnendate algul vähesel määral ikka oli, aga tolleaegsete jaapanlaste kered peaks tänaseks üldiselt kõik juba olema muutunud tagasi selleks, millest nad tehtud olid. Või siis vist juba mitmendat ringi naelteks ja seibideks. Igatahes ligi 30 aastat polnud sellist autot enam Eesti liikluses näinud.
https://www.auto24.ee/soidukid/3982433
võimalus täitsa omada seda, tundub.
Puruks ja pool pööret tagasi!