Väga tore näha,et need autod veel alles on,nad on omaette vaatamisväärsused.
Sooviks mõnda endalegi,võin kõik "prügi"vastu võtta ja mõne ka osta.Kirjutan.
(01-09-2022, 22:13 PM)rocker Kirjutas: Puht huvist, palju neid massinaid seal kokku on? Tundub üsna muljetavaldav kogu. Täielik imedepõld...
Hallooo!
Palju neid on, ei tea, no mitukümmend + tükki vast... ja mingisugust imet seal pole, paljad ärarapitud puudulikud kered, enne sinna "imedepõllule" imemiseks kohale jõudmist olid need jäänused oluliselt viisakamas konditsioonis...
(vastan ka puht huvist...)
(01-09-2022, 22:13 PM)rocker Kirjutas: Puht huvist, palju neid massinaid seal kokku on? Tundub üsna muljetavaldav kogu. Täielik imedepõld...
Hallooo!
Palju neid on, ei tea, no mitukümmend + tükki vast... ja mingisugust imet seal pole, paljad ärarapitud puudulikud kered, enne sinna "imedepõllule" imemiseks kohale jõudmist olid need jäänused oluliselt viisakamas konditsioonis...
(vastan ka puht huvist...)
Isand Kass vanakoolimehena oskab kindlasti täpsemalt öelda, millal see "põld" sinna kogunema hakkas? Mina mäletan pilte Automoto algusaegadest, ehk ligi 20 aastat tagasi. Siis oli neid justkui mõnevõrra vähem, aga olid arusaadavalt palju paremas seisus. Ja see plats oli "venitiiliga", s.t. sisse lasi tehnikat, aga välja mitte mutritki.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2022, 10:23 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(01-09-2022, 23:30 PM)zazik Kirjutas:
(01-09-2022, 23:06 PM)kass Kirjutas:
(01-09-2022, 22:13 PM)rocker Kirjutas: Puht huvist, palju neid massinaid seal kokku on? Tundub üsna muljetavaldav kogu. Täielik imedepõld...
Hallooo!
Palju neid on, ei tea, no mitukümmend + tükki vast... ja mingisugust imet seal pole, paljad ärarapitud puudulikud kered, enne sinna "imedepõllule" imemiseks kohale jõudmist olid need jäänused oluliselt viisakamas konditsioonis...
(vastan ka puht huvist...)
Isand Kass vanakoolimehena oskab kindlasti täpsemalt öelda, millal see "põld" sinna kogunema hakkas? Mina mäletan pilte Automoto algusaegadest, ehk ligi 20 aastat tagasi. Siis oli neid justkui mõnevõrra vähem, aga olid arusaadavalt palju paremas seisus. Ja see plats oli "venitiiliga", s.t. sisse lasi tehnikat, aga välja mitte mutritki.
Ülevaate koguhulgast sellest ajast kui antud kollektsioon veel Tartu linnas elas, leiab kenasti sisse-zoomitavate/suurendatavate fotodega jäädvustused maa-ameti fotolaost: https://fotoladu.maaamet.ee/?basemap=hyb...1,58.36689
Kollektsioon kolis ära ca. 2021 nii, et tasub vaadata fotosid aastast 2020 ja vanemad.
(11-09-2022, 11:22 AM)Peep2 Kirjutas: Kirjutasin teile omaniku tel.nr.asjus nädal tagasi aga te ei vasta mulle üldse millegi pärast.?
Vastatud, kirjutatud kirja ei ole näinud. Loodetavasti on privaatsõnumiga saadetud vastus piisav. Omaniku kontakti olen valmis jagama, kuid mitte avalikult.
Ford/Jeep maasturi kapott. Oli puuriida aluseks kohas, millest ma olen mööda käinud 40+ aastat...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Millalgi vana aasta lõpus nägin Tartus liikumas tumepunast universaalkerega L-seeria Subarut (siinmail nimetati seda vist Subaru Leone). Mul omal oli Aussis samasugune, ainult et valge. See oli küll paras üllatus, palju tõenäolisem oleks liikluses kohata maanteemuhku või Pobedat. Neid Subaruid üheksakümnendate algul vähesel määral ikka oli, aga tolleaegsete jaapanlaste kered peaks tänaseks üldiselt kõik juba olema muutunud tagasi selleks, millest nad tehtud olid. Või siis vist juba mitmendat ringi naelteks ja seibideks. Igatahes ligi 30 aastat polnud sellist autot enam Eesti liikluses näinud.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2024, 12:00 PM ja muutjaks oli ivo86.)
(05-01-2024, 04:21 AM)Mossemees Kirjutas: Millalgi vana aasta lõpus nägin Tartus liikumas tumepunast universaalkerega L-seeria Subarut (siinmail nimetati seda vist Subaru Leone). Mul omal oli Aussis samasugune, ainult et valge. See oli küll paras üllatus, palju tõenäolisem oleks liikluses kohata maanteemuhku või Pobedat. Neid Subaruid üheksakümnendate algul vähesel määral ikka oli, aga tolleaegsete jaapanlaste kered peaks tänaseks üldiselt kõik juba olema muutunud tagasi selleks, millest nad tehtud olid. Või siis vist juba mitmendat ringi naelteks ja seibideks. Igatahes ligi 30 aastat polnud sellist autot enam Eesti liikluses näinud.
(05-01-2024, 04:21 AM)Mossemees Kirjutas: Millalgi vana aasta lõpus nägin Tartus liikumas tumepunast universaalkerega L-seeria Subarut (siinmail nimetati seda vist Subaru Leone). Mul omal oli Aussis samasugune, ainult et valge. See oli küll paras üllatus, palju tõenäolisem oleks liikluses kohata maanteemuhku või Pobedat. Neid Subaruid üheksakümnendate algul vähesel määral ikka oli, aga tolleaegsete jaapanlaste kered peaks tänaseks üldiselt kõik juba olema muutunud tagasi selleks, millest nad tehtud olid. Või siis vist juba mitmendat ringi naelteks ja seibideks. Igatahes ligi 30 aastat polnud sellist autot enam Eesti liikluses näinud.
Jah, hobiautoks oleks igati vinge, eriti kui veel ette roobar ka installida. Põhimõtteliselt ikkagi vahekastiga maastur, käigukangi taga on veel teine kang 2WD, 4WD Hi, 4WD Lo. Kusjuures normaaloludes (2WD) on esiveoline. Käsipidur toimib, nii üllatav, kui see ka poleks, esiratastele. Ainult et siinmail saaks sellega sõita pigem ainult suvel. Nelikveolisena oleks lumistes oludes väga mõnus küll, aga sool tapaks kere juba kardetavasti paari-kolme talvega sedavõrd ära, et ülevaatuselt enam läbi ei saaks.