JERAZ
#21
Ammustel aegadel oli meeldiv kogemus seändse aparaadiga. Sai pikemaid reise ette võetud, mõnel juhul jõudis isegi tervelt tagasi, Aga see õnnestumiste protsent jäi ikka alla 50%. Küll lhkusid mahlad, siis kadus elekter, korra jooksis mootor kokku ja kui muus osas püsis tehnika koos, siis ühel reisul Daugavpilsi otsustas aparaat müstiliselt bensiini tarbima hakata, 20+ l /100-le. muidu sai ikka 12-15 hakkama. Selgus see muidugi sihtkohta jõudes, kui paak tühi ja tagavaraks 20l. Meenutame, et kütus talongidega, bensiinist puudus jms.
Aga see-eest oli "mahtuniversaal" varustatud pika ja pehme tagumise pingiga...
Ja et mitte väga heietustesse kanduda, siis ka küsimus: kas uuem mootor oli ikka veel Gaz 21 3-e käigulise kastiga varustet? käiguvahetuse jms teemat on siin juba asjakohaselt lahatud...
Vasta
#22
Minul otseseid kokkupuuteid selle masinaga pole olnud aga üks nostalgiapilt tekstiilivabriku"Areng" suvepäevadest 1989a.
Mingi süldibänd oli kohal sellise aparaadiga,uksel paistab Tartu KEK-i embleem.
   
Vasta
#23
(03-04-2015, 23:17 PM)krossifänn Kirjutas: Minul otseseid kokkupuuteid selle masinaga pole olnud aga üks nostalgiapilt tekstiilivabriku"Areng" suvepäevadest 1989a.
Mingi süldibänd oli kohal sellise aparaadiga,uksel paistab Tartu KEK-i embleem.

See konkreetne Peka kirjaga eraz on sööbinud minu mällu kui pill millega käisid konkurendid ka kardilaagrites ja võistlusel
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#24
(03-04-2015, 22:35 PM)hulgus Kirjutas: Ja et mitte väga heietustesse kanduda, siis ka küsimus: kas uuem mootor oli ikka veel Gaz 21 3-e käigulise kastiga varustet? käiguvahetuse jms teemat on siin juba asjakohaselt lahatud...

Täpselt nii oli. Endal oli ka mingiaeg õuepeal 91a väljalase 24-10 mootoriga. Mootor ja käigukast tegelikult vedelevad ikka siin, sest uus omanik pole järele tulnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne