16-03-2016, 09:05 AM
(15-03-2016, 20:21 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:Uaazikule surud rahumeeli 2 tonni kasti ja kärutad ja ei juhtu temaga midagi.Bensukaga ilmselt pada möirgab ilmselt,disla seevastu laseb pea tühikäigul.Kas see hiluks või navara kannatavad sellist vägistamist ja kaua?(15-03-2016, 00:56 AM)PlyVal64 Kirjutas: keegi mõtleb aastal 2016 tõsimeelselt sellega, peale vanatehnika-lõbusõidu ja -"ralli", koormaga maanteele minna ja seda totaalsete saast-diiselmootoritega?
No mina ei saa aru kuidas üks inimene tuleb selle peale et metsast puid vedada sõiduauto pagassis või murutraktorikäruga Selle raha eest mis Villise ehitamiseks olen kulutanud saaksin ilmselt praegu juba mingi odavama Hiluxi või Navara kätte aga ikkagi sõidan pigem Villisega. Selgelt on ju öeldud et teemaks olev auto ehitatakse maal käimiseks ja oma tarbeks mitte klientidele raskeveo tegemiseks ehk siis hobiks. Hobiauto ei peagi alati kõige mugavam, ökom, kiirem jne olema, peaasi et endale meeldiks.
Mina kahjuks karpadest midagi ei jaga ja nendega läbi ei saa ja seetõttu läksin diislile üle.hea lihtne kas käib võieikäi ja ei mingit turtsumist läkastamist täis tõmbamist ja muud keberniiti.
Algul oli kastikas,sain diisli peale ja sõitsin aasta siis sain villise ja panin mootori sinna peale ja sellega pool eestit läbi aetu,isegi sõrve sääres käidud.Mingi 70 tuhhi sai läbi aetud,täna enam sellega sõita eriti ei taha kuna ikka väga ebamugav,aga hobimasinaks kärab küll.
Mis lagunes nende aastatega?Tallinnas järvel purunes tagasilla ülekanne,aga aru ei saanud kus viga kuna kolks kostis käigukastist.Pidurid tahavad pidevalt peale keeramist,kui juba 2 x pidin pedaali järjest vajutama siis oli aeg kruvima asuda.Algul panin esisilda kuul kääntelje puksid ja ikka väga kiiresti kulusid ja loks taas sees,siis panin koonusrullid ja need palju paremad ja tänaseni peal.