15-03-2016, 00:34 AM
(14-03-2016, 23:10 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Kuna mul endal ka diisel-Villis siis ma päris maani mutta ei tambi seda ideed küll aga Sierra 2,3d mootori. Eks neid sellepärast paigaldatakse et käigukasti kinnitus mootori külge sobib ja võimsus legaalsetesse piiridesse jääb. Aga samast mootorist on olemas ka 2,5 turboga variant, mida leiab Scorpade alt ja vist suuremate plunžritega pumbaga variant Iveco Turbodailylt. Nende mootoritega võib natuke dünaamikat ka tekkida. Muideks üks Scorpa 2,5 td oli aasta tagasi lammutuses olemas, võin kontakti anda kui huvi on. Mul endal on ka 2,3 vabalthingav diisel (küll Nissani päritolu), tühjalt linnavahel kannatab sõita aga kerge tõusu peal hakka juba käike alla vahetama, kui kastis ka midagi on ei ole lootustki maanteel kergest tõusust viiendaga üles saada (mul Nissani originaalkast+ 69 vahekast). Enda auto sain juba diiselmootoriga, muidu ei oleks vaeva hakanud nägema ja oleks ka ilmselt läinud uuema Volga või hoopis mõne muu bensuka teed. Rahalist kokkuhoidu diiselmootori paigaldamisest kindlasti ei tule, sest kütusekulu vahe on minimaalne, rahaline kulu paigaldusele see-eest arvestatav. 2,3 vabalthingava paigaldades kaotad ka dünaamikas.
Aamen