30-06-2017, 20:32 PM
(21-04-2017, 15:48 PM)Formika Kirjutas: Sai käidud Venemaal, nimelt Novosibirskis GAZ M1 juppe taga ajamas ja ühes restaureerimise töökojas sai sellist elukat näha - GAZ 64, GAZ 67 nii-öelda eellane. Valmistati neid 646 tk ja tegemist tõelise haruldusega. Nende jutu järgi on neid säilinud suisa 3 tk. Antud eksemplar oli kuskilt soost välja kaevatud, kasutuskõlblikult praktiliselt olid ainult sillad, mis antud mudeli puhul ongi kõige tähtsam, sest need on ainulaadsed. Nimelt Gaz 64 on c 12 cm kitsam kui 67. Noh pildid meie huvilistele, et võrrelda kahte mudelitJah!Nii need legendid sünnivad.Läheb veel 3 aastat ja neid leitud 64 si on on veel lisandunud.Kõiki kereplekke on hetkel juba uuena saada.Vähemalt ühte keret juba "restaureeritakse" (ainuke kasutatud detail on Gaz 67 b tulemüür)Ja kauni pohhui on mis raam,kang , amort või vedrukinnitus sel "originaalsel " autol on ,peaasi et legend on .
Restaureerimistöödest nii palju, et autole oli paigaldatud hüdraulilised pidurid ja 12V elektrisüsteem. Muus osas ei oska originaalsuse koha pealt sõna võtta.
Mina tean Valgevenes ühte Gaz 64 raamijäänust,Venemaal üht nina( võib ka pärineda Gaz 67 lt) ja Venemaal poolik esisild(1 sukk).
Sellist "originaali" on siiamaani tore vaadata kui algab 100%jutt. Sellised vennad ei tee Gaz 67 ja Gaz 67 b vahetki!
Teemaalgataja Sidorovi töö ja vaev on kindlasti seda mustanumbrit väärt.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....