29-09-2016, 12:45 PM
Vajasin viimasel talvel XEd ja hõiked foorumites jäid vastukajata. Aitas lõpuks telefoniraamatu läbihelistamine ja ka nii leidsin vaid ühe mootori
Omaaegsed GSi-klubilised ja vectraklubilised on ajaga kaasa läinud ning kaheksa-üheksakümnendate tehnika on jäänud möödanikku
Vajad ju ka mootorijuhtmestikku ja aju. Väljalaskekollet. Muu elekter ja jahutus ning toitesüsteem peaks NE oma sobima. Plokk ja väntvõll (ning vast ka kepsud) on samad.
Lihtsaim oleks Sul üks otsasaanud kerega XE Calibra (või vectra, aga vectra2000 tehti calibrast hulka-hulka vähem) juurde vaadata.
Su asemel jääks ma NE juurde ning isu kasvades asuks sisselaskevaakumit vähendama. Ka pandi NEdele (vabalthingavatele) 85kW 1.8 nukkvõll. Ehk on isegi sama, mis SEH-l. Kah pisuke võit.
Omaaegsed GSi-klubilised ja vectraklubilised on ajaga kaasa läinud ning kaheksa-üheksakümnendate tehnika on jäänud möödanikku
Vajad ju ka mootorijuhtmestikku ja aju. Väljalaskekollet. Muu elekter ja jahutus ning toitesüsteem peaks NE oma sobima. Plokk ja väntvõll (ning vast ka kepsud) on samad.
Lihtsaim oleks Sul üks otsasaanud kerega XE Calibra (või vectra, aga vectra2000 tehti calibrast hulka-hulka vähem) juurde vaadata.
Su asemel jääks ma NE juurde ning isu kasvades asuks sisselaskevaakumit vähendama. Ka pandi NEdele (vabalthingavatele) 85kW 1.8 nukkvõll. Ehk on isegi sama, mis SEH-l. Kah pisuke võit.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"