Opel Ascona Irmscher 1988
#41
(17-06-2017, 14:48 PM)otipoiss Kirjutas: Ei oska ise midagi lisada...

Mis seal ikka lisada, väga ilus põhi on ju.
Need kaks auku lapid ära ja asi korras. Kui viitsid, siis vahetad need paar varasemat lappi ka välja.

Aga ei midagi hullu. Kõige aeganõudvam töö on ju tehtud Sul juba. (sihukest tööd vaadates paremasse kätte tekib mingi imelik surin)
Vasta
#42
Tänan julgustamast. Imelik surin tuleb rellaka tegevusele mõeldes või kehva plekitööd vaadates? Kui juba näitamiseks läks siis eks ma näitan kõik oma kätetöö siiani ausalt ära. 

Klaasipuru puhus küll rooste minema, kuid mastiksile peale ei hakanud ning see tuleb tõesti siis igalt poolt endal eemaldada. Haljale plekile lasin kohe roostesurma peale, sellepärast see auto nii sinine on igalt poolt. 

Tulemüürist ma üldse alustasin töödega, õnneks ei jää seda jama pärast eriti näha. 
[Pilt: IMG_3349.JPG]

[Pilt: IMG_3457.JPG]

[Pilt: IMG_3456.JPG]


Ma kujutan ette, et  tagumiste "poolraamide" juures veel alles hakkab aega kuluma. Mida silmas pidada kindlasti? Peale selle, et mõlemad pooled võrdse kõrgusega saaksid.

[Pilt: poolraamid.jpg]
[Pilt: IMG_3454.JPG]

Lisaks veel hulgaliselt pisiauke, tagumised sisemised tiivakaared, küljekarbid jne.

Olen hakanud ka iseendale aru andma, et sellise kvaliteediga lappimist tulevikus mingiks taastamiseks nimetada on tõenäoliselt liiast.
Vasta
#43
Võimas töö ja ettevõtmine igaljuhul. Masin nagu pilvik - pealtnäha ilus, aga alt- ja seestpoolt uskumatul määral läbiussitanud.

Parandustööde nimetamise ja liigtamise pärast ei maksa üle mõelda - olgu või lapitekk, aga seegi võib olla korralikult tehtud, isegi kui ei ole täiesti märkamatuks lihvitud Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne