01-04-2018, 21:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2018, 21:56 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
vabandan OT pärast:
- on kõige tavalisemad poolsõltuva tagasillaga FWDd
- on sõltumatu tagavedrustusega 2000-d (Calibrad on vist kõik sellel põhjal - ka C20NE mootoriga). Nende kere tagumine alumine ots on tava-FWDst erinev, bensupaak ei asu tagaistme all nagu tava-FWD-l vaid pagasiruumi põhja all ning see ei ole metallist vaid plastist
- on 4x4-d, millel on lisaks tagumisele sõltumatule vedrustusele ka pagasiruumi põhi kõrgemal, kui FWD-del (sh 2000). Lisaks on neil juhiistme kõrval kardaanitunnelil laiendus ning esisillatalal + stabilisaatorvardal eend kardaanile
asconaC, kadettE, vectraA ja AstraF põhjade ühilduvuses julgen kahelda. Väljanägemiselt on nad omavahel sarnased küll.
(25-03-2018, 15:21 PM)raul Kirjutas: Kui põhi sama, siis kas ka Asconat nelivedusena ei tehtud? Vectrat/calibrat ju sai nelikuga.nelikveolised vectrad (ja vist ka Calibrad) pole esiveolistega päris sama põhja peal. Tegelikult on lausa kolm erinevat põhja:
- on kõige tavalisemad poolsõltuva tagasillaga FWDd
- on sõltumatu tagavedrustusega 2000-d (Calibrad on vist kõik sellel põhjal - ka C20NE mootoriga). Nende kere tagumine alumine ots on tava-FWDst erinev, bensupaak ei asu tagaistme all nagu tava-FWD-l vaid pagasiruumi põhja all ning see ei ole metallist vaid plastist
- on 4x4-d, millel on lisaks tagumisele sõltumatule vedrustusele ka pagasiruumi põhi kõrgemal, kui FWD-del (sh 2000). Lisaks on neil juhiistme kõrval kardaanitunnelil laiendus ning esisillatalal + stabilisaatorvardal eend kardaanile
asconaC, kadettE, vectraA ja AstraF põhjade ühilduvuses julgen kahelda. Väljanägemiselt on nad omavahel sarnased küll.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"