Sarvbelarussi velmamine
#41
Väga rõõmustav, et väikemootorite spetsialist on sõna võtnud!

Olen selle Honda mootori kohta varunud paraja posu kirjandust. Muuhulgas ka elektriskeemi sisaldava tehasejuhendi. Hea meelega näitaks skeemi teistele ka, aga ei saa: kole peenike kribu, pole loetav. Kui suurendada, muutub uduseks, ja pole jälle loetav Sad 

Süütelukku puudutav ei erine põhimõtteliselt kaasaegse Subaru omast. 4 klemmi, 3 asendit.

0 - suretus (süüte madalpinge on lühistatud massi)

1 - töötava mootori asend (ükski klemm pole omavahel ühendatud)

2 - starteri lülitamine (akust tulev ühendub tõmbereleega)

Klassikalisel auto vms süütelukul (kus süüteseade pole akust sõltumatu) toimub suretus süüteahela katkestamisega, mitte massi lülitamisega. Akust sõltumatu süütega väikemootori puhul pole kasutatav Sad  Sellepärast ma murumasinate lukkude kohta uurisingi. Muide, seal on ka üks kruviklemmidega variant. Praktiline, kui on vaja juhtmega edasi minna, näiteks võtta valgustuse jaoks vool süüteluku küljest (et ei peaks mitut juhet vedama).

Muidugi on võimalus kasutada "tavalist" süütelukku ja suretus teha eraldi nupuga.
Vasta
#42
Kui inimesel on igav, hakkab ta juurdlema igasugu kummaliste probleemide üle. Näiteks vaatasin ühte vana arvutikorpust ja mõtlesin, et miks ta peab nii suur olema...? Tekkiski idee, et teen endale väiksema arvuti. Siin ta on:
   
Toiteplokk, protsessor ja muu juurdekuuluv:
   
Eks ta tahab veel viimistlemist-kohendamist, aga akukast sai põhimõtteliselt valmis.

Ja nüüd kiusan kalleid kaasfoorumlasi mõne küsimusega.

 Kust saab sellist detaili (trossipingutit) M8 "mõõtkavas"?
   

Kas kellelgi on sellist lülitit, ilma signaalinuputa varianti:
   
Vastu annan pildil kujutatu, mis on tuttuus varuosa aastast 91, ühegi masina peal pole olnud.
Vasta
#43
Küsimus praktikutele, kes on MTZ 05-ga töötanud. Vaatame pilti
Kas avad (pilud), kus käigukangid liiguvad, peavad ilmtingimata olema sellise astmelise kujuga? Mis selle praktiline mõte on? Omapärane lastelukk? Et see, kes ei taipa käigukangi külgsuunas liigutada, saab liikuda vaid esimese edasi- ja tagasikäiguga? Karul kõhus:
   
Vedru võimaldab kange külgsuunas kallutada. Aga kas see on nüüd suur surmapatt, kui ma tahan pilud täispikkuses ühelaiuseks lõigata? Põhjus käiguvahetussüsteemi modifitseerimine. Pealegi on tehaselahendusse sisse programmeeritud, et kangid kuluvad külje pealt ära, seal kus seinaga kokku puutuvad.

Kas siin on mingi nüanss, mida minu mõistus ei võta, või võib julgesti relaka haarata?

[url=http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=60851][/url]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne