28-03-2017, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2017, 11:38 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(27-03-2017, 18:02 PM)Erollu Kirjutas: ...
2. jälgides päris teehöövli ehitust ja omades sarnase asja kogemust siis arvasin,et pikm teljevahe vähendab tera nn tõmblemist.
...
Päris teehöövel kaalub piisavalt, et suuta liigselt maasseihkavat teranurka õigel kõrgusel hoida. Küsimus poel mitte niivõrd tugiratta asukohas, kuivõrd toetuspunkti reaktsiooni piisavas tasakaalustavas momendis tera kõrguse säilitamiseks. Järelveetaval on paratamatult lõtke rohkem, kui iseliikuval asjal. Ütleb teooria. Praktikas võib vedukil olla sedapalju vähe rammu, et mure ei kasva tegelikku elu segavaks probleemiks
Edu loomkatsel!
Põhimõtteliselt on õige, et mida pikem on toetuspunktide vahekaugus (ehk baas), seda vähem muutub tera kõrgus.