29-03-2017, 18:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2017, 18:37 PM ja muutjaks oli Erollu.)
[attachment=62444 Kirjutas:v6sa pid='418968' dateline='1490690097'](27-03-2017, 18:02 PM)Erollu Kirjutas: ...
2. jälgides päris teehöövli ehitust ja omades sarnase asja kogemust siis arvasin,et pikm teljevahe vähendab tera nn tõmblemist.
...
Päris teehöövel kaalub piisavalt, et suuta liigselt maasseihkavat teranurka õigel kõrgusel hoida. Küsimus poel mitte niivõrd tugiratta asukohas, kuivõrd toetuspunkti reaktsiooni piisavas tasakaalustavas momendis tera kõrguse säilitamiseks. Järelveetaval on paratamatult lõtke rohkem, kui iseliikuval asjal. Ütleb teooria. Praktikas võib vedukil olla sedapalju vähe rammu, et mure ei kasva tegelikku elu segavaks probleemiks
Edu loomkatsel!
Põhimõtteliselt on õige, et mida pikem on toetuspunktide vahekaugus (ehk baas), seda vähem muutub tera kõrgus.
Vägev :teooria üldjoontes ikka peab paika. No minu vajadused on sellesmõttes sellised, et ma tean ,et ta hakkab tööle. Ma silun ja planeerin mulda,liiva,peeneteralist kruusa . Peaasjalikult teid mida ise porisel ajal rööbastesse ajan. Auiklikuid munisipaalteid siledaks ei pea tõmbama seega see teooria osa kus palju rammu ja rauda vaja, jääb minust valgusaasta kaugusele. See eelmine agregaat mis mul oli tegi ka oma töö ära, lihtsalt ei olnud seatav ja reguleeritav. Raskust sai ka talle kõvasti lisatud sahkamise ajaks. Masin ja võimsus on sama.