Nissan Laurel 1987 - randoA
#5

(12-01-2017, 06:09 AM)Maamees Kirjutas:  Olen just kuu aega auto otsingul olnud ja otsinud eriti Laurelit, lootusetu.

Kunagi omanud samasugust isendit (411 SAC), nostalgiapauk täitsa olemas.

Laurelit meitemaalt leida on tõesti lootusetu...isegi Soomest, Rootsist ja mujalt naaberriikidest. Imekombel Venemaal neid mõni täitsa on. Hetkel on 2tk Mobile.de-s müügis, 3k ja 6k euri olid vist hinnad...
(12-01-2017, 06:52 AM)v6sa Kirjutas:  
(11-01-2017, 23:06 PM)randoA Kirjutas:  ....
Üritan vahest kirjutada, ehk peaks kedagi huvitama Big Grin
....

Huvitab, huvitab, kirjuta aga. Cool

Mis mersu tagasilda puutub, siis enamasti piisab alumise õõtsa välimise puksi ("silikoonpuksi") vahetusest ja saab jälle edasi purjetada. Teine kahtlane tegelane on munakuga varras. Ülemise ja pikivarda lõtkud väga ujuma ei pane.

Mul olukord kahjuks nii roosiline pole, läbi tagasilla raampuksid ja see raiub end keresse nii kuis jaksab. 

(12-01-2017, 13:22 PM)TeeTL Kirjutas:  Selle aja masinate puhul on tavapärane talvel 2x süüdet anda, et küünlad piisavalt tuld saaks. Suvel saab jälle ühe korraga hakkama. Ei ole ju väga sügavat mõtet midagi aretama hakata sinna? 
Ideaalne oleks muidu jah, et sõltuvalt välistemperatuurist eelsüüte aega pikendada. Tänapäeval oleks see võibolla "talvepaketi" tarkvaramuudatusega lahendatav.

See, et nii vana diislipada üldse läheb käima pärast 2-nädalast seismist ka -15 on ainult hea märk heast tervisest, nii aku kui mootori osas. Pikka iga veelgi!

Kas selle kohta on ideid või infot, miks tal roostet ei ole ? Toungue Ülevärvitud millalgi? Pikalt seisnud vahepeal? Talvel vähe või üldse mitte sõidetud? Mis olukorras ülejäänud põhjaalune on?
Ei, aretada ei olnud midagi plaanis, vaid olemasolev originaalsüsteem toimima saada või muuta paremaks. Hetkeseisuga olen niipalju targemaks saanud tänu NissanDiesel foorumile, et eelsüüte tuli armatuuris on mõtetu iluasi, oluline on kuulata millal teeb relee klõksu ja siis võib võtit keerata. Mõõtsin spetsiaalselt stopperiga- tuli põleb 4.7s ja relee on taga kusagil 8-9 sekundit. Teoorias ning praktikas on kõik nii nagu tehas ette näinud, lihtsalt tuld ei tasu usaldada.
Kuulates millal relee oma klõpsu teeb, turtsatas ka mootor kiiremalt elule kui tule järgi talitades.

Pikka iga loodan isegi, kuid eks selleks tuleb ise pädev ka olla, et pikk iga kindlustada (loe: mitte ruunata ja teha õigel ajal hoolduseid/remonti)

Ideid rooste kohta...
jutujärgi mina 4. omanik Eestis, esimene olla miskine soliidses eas meesterahvas, nagu ikka, teine olla samas eas tädike ja kolmas siis too tegelane kellelt mina soetasin. Kas või kui palju temaga sõidetud on, ei oska ma vastata. Põhjaall rooste totaalselt puudub, mootoriruumis samuti. Osaliselt tuleks kummardus teha ohtralt leemendanud ja õli välja ajanud vanale roolivõimule, mis "edukalt" kõik kohad määrinud. Ilmselt ei saaks jätta "tänamata" kas siis vana mootorit või olemasolevat, sest leemendab natuke samamoodi.

Ülevärvi kohta ei oska öelda, nii ja naa, ukse randist allapoole oleks nagu mingine aste värvis ja samuti koorub teine ka. Ju siis midagi on ikka tehtud.

Lubatud lisapilte:

[Pilt: 0110722057522b9.jpg]

[Pilt: 011072206193639.jpg]

[Pilt: 011072206515c32.jpg]

[Pilt: 011072206320068.jpg]

Siin pildil näha põlevaid tagatulesid. Nagu näha, parempoolne on päris ere, vasakpoolne nagu ei põlekski. Pirnid mõlemal pool sama võimsusega, kuid vasakut nagu keegi lakkinud...Mida teha? Poleerida? puhastada? Kuidas? Doonori küljest pole kahjuks selle poole tuld võtta...

[Pilt: 011072205957312.jpg]

[Pilt: 0110722067f12c4.jpg]

[Pilt: 011072207319147.jpg]

[Pilt: 0110722077af7a3.jpg]

[Pilt: 0110722079f70dd.jpg]

[Pilt: 0110722083d8391.jpg]

Kole esitiib:
[Pilt: 01107220898907c.jpg]

Kellegi kiirremont peeglile:
[Pilt: 0110722087bb3d2.jpg]

Ka doonoril peegliga sama lugu. Tea, kui suur lootus on, et istuvad miskise uuema nitsaani peeglid? Maxima, almera, primera?


Panen pildilingi ka siia, kõike ei hakanud siia toppima.

http://fotoalbum.ee/photos/randoA/sets/1465417

Täna tegelesingi eelsüütega ja jagasin enam vähem matsu ära. Põhjus, miks tollega üldse jaman, on see, et tellisin Ebayst distantskäivutuse komplekti ning mõtlesin tollele peale aretada teise. Kui kooliajal linnas olen, oleks ülimalt mugav vajutada aknast nuppu ja lasta teisel vaikselt potsuda, samal ajal toas kohvi juues. Aga eks elame, näeme mis sest välja tuleb.

Esivanem demonstreeris täna õmblusoskusi juhiistme nurga näol, mis enam ei turrita ega hargne. Mingi mõte oleks panna istmekatted, tiigrimustriga vms ja karvased :Big Grin

Jääb kerge mulje, et keegi on hoolega kõrgsurvepumba tahmakruviga mänginud, viskab päris räigelt musta kui kiirendada ja näidiku järgi kütusekulu ka veits palju. Samas ei ole välistatud et viimane näitab kütusekoguse asemel aiateibaid...
Räägin targematega, ehk peaks veidi tagasi keerama.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 11-01-2017, 23:06 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Maamees - 12-01-2017, 06:09 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: v6sa - 12-01-2017, 06:52 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: TeeTL - 12-01-2017, 13:22 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 12-01-2017, 18:05 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: TeeTL - 12-01-2017, 18:39 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 12-01-2017, 19:13 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: hulgus - 12-01-2017, 20:23 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 12-01-2017, 20:49 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: hulgus - 13-01-2017, 11:05 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Marko - 13-01-2017, 01:52 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 13-01-2017, 11:13 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: hulgus - 13-01-2017, 12:15 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Marko - 15-01-2017, 22:30 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 13-01-2017, 14:34 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: eliisa25 - 15-01-2017, 21:29 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 15-01-2017, 23:23 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Marko - 15-01-2017, 23:33 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 16-01-2017, 10:46 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 21-01-2017, 23:26 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Marko - 22-01-2017, 00:06 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 22-01-2017, 11:20 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: TUUR - 06-02-2017, 16:49 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Marko - 06-06-2017, 14:28 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 06-02-2017, 17:21 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Alts - 06-02-2017, 17:23 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: TUUR - 06-02-2017, 17:51 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 07-02-2017, 09:24 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: eliisa25 - 08-02-2017, 22:41 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 08-02-2017, 22:50 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: eliisa25 - 08-02-2017, 23:00 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 09-02-2017, 10:12 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: eliisa25 - 09-02-2017, 21:06 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: TeeTL - 10-02-2017, 00:11 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: v6sa - 10-02-2017, 09:29 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 10-02-2017, 19:17 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: eliisa25 - 10-02-2017, 21:50 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: v6sa - 11-02-2017, 11:04 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 27-02-2017, 19:28 PM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: TUUR - 28-02-2017, 00:29 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: Alts - 28-02-2017, 00:26 AM
RE: Nissan Laurel 1987 - randoA - Autor: randoA - 28-02-2017, 10:13 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne