Mure järgmine.
Mingil põhjusel ei tööta enam armatuuris:
kell
temperatuurinäidik
bensiininäidik
Mootor käivitub murevabalt, kuid süüte sissekeeramisel
ei põle laadimistuli ja õlituli.Need peavad muidugi ära kustuma,
kuid alustuseks ikka ka põlema.
Ma ei tea kas sellest on siin foorumis ennem juttu olnud.
Kaitsmed on kõik terved.Ka ei ripne ühtegi lahtist juhet, sest
pistikud mis kaitsmekarbi taga on tugevalt kinni.
Endal ei teki ideid rohkem kuidas ja mida täpselt kontrollida
Voltage Stabilizer
Tere.
Kellade ploki tagaküljel peaks olema 10V pingestabilisaator. Mina alustaks selle kontrollimisest. http://www.cabby-info.com/gauges.htm Keri sellel lehel allapoole, kuni pealkirjani "Voltage stabilizer". Seal on pildid, mida otsida.
Edu!
Sellel vanal Jettal oli vist armatuuris ainult 2 näidikut ja ülejäänud olid tulukesed. Kuna need kõik + kell, tahavad toimimiseks + 12 v siis eeldavasti 12 v armatuuri näitajateni ei jõua.
vead võivad olla süütelukus - kaitsmekarbis - näidikute ploki pistikus - näidiku ploki trükkplaadi "rada" läbi põlenud - katkestus juhtmestikus.
Parimat h2rra.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?
Kas tal polegi mitte nii, et kangi ühele poole lükates on vilgutamisasend ja teisele poole on lülitusasend. Kusjuures vilgutusasendis, kui ma õigesti mäletan, jäid põlema nii lähi- kui kaugtule hõõgniidid, samas kaugtulesid päriselt sisse lülitades mõistagi kustub lähitule hõõgniit ära.
(05-07-2017, 10:34 AM)olli Kirjutas: Kas tal polegi mitte nii, et kangi ühele poole lükates on vilgutamisasend ja teisele poole on lülitusasend. Kusjuures vilgutusasendis, kui ma õigesti mäletan, jäid põlema nii lähi- kui kaugtule hõõgniidid, samas kaugtulesid päriselt sisse lülitades mõistagi kustub lähitule hõõgniit ära.
Ei, golfil käivad kaugtuled tõmmates, n.ö klõpsuga. Kang liigub samasse asendisse tagasi.
Kas tulesid lülitades see klõps käib lülitis ära, või ei tulegi lüliti piisavalt kaugele?
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2017, 15:50 PM ja muutjaks oli aavu.)
Jetta-ga kursis pole. Lacetti keeldus parktuledele minemast. Mootori käivitumisel süttisid pooled+pargid. Täis-pool töötas normaalselt. Sain parktuled tagasi kui asendasin ühe kaitsme, mis oli läbi põlenud. Tal kaitsmed mootoriruumis ja rooli-ukse vahel ka. Äkki sul kah mõni kaitse läbi. Mootori töötamise ajal ei töötanud lüliti roolikangil, millega oleks pidanud saama kustutada pooltuled auto seisu ajal, lihtsalt ei mingit mõju sel lülitil. Mootori seisu ajal see lüliti ka ei kõssanudki.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2017, 16:34 PM ja muutjaks oli aavu.)
http://jetta-club.org/topic/18830-%D0%BD...%BD%D0%B0/
Sealt seitsmes post ja sellest võtta link, annab jetta asjadest ülevaate.
Selle lingi PDF-i 29 lk annab niisuguse klemmi Переключатель освещения, клемма 58. Sealt juhtmest võib sul emb-kumb ots olla mittekontaktne, kas kaitmete bloki all või lüliti juures. Ilmselt see - J519 - блок управления бортовой сети - on kaitsmebloki alumine pool või siis midagi muud. http://avt-electrik.ru/p-1777.html
Seal ka mingi osa skeemist
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Jah uurisin neid linke.
Asi selles, et auto on aastast 1980.
Nendes aga järgmise põlvkonna isend.
Ei ole ka muidugi suurem elektrik ise.
Muud pole midagi kui ükskord ülevaatuse aeg kätte jõuab, siis
võidakse vahele võtta, et sul ju mees kaugtuled ei jää põlema,
vaid peab kogu see aeg kangi hoidma.....
Ja veel märkusena
Lüliti teeb klõpsu, kuid sellel hetkel kaugtuled kustuvad.
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2017, 22:52 PM ja muutjaks oli aavu.)
1. On sul sellised lülitid armatuuris?
2. Kas on automaatne tulede lülitus kui mootor käivitada?
3. Kas on tehtud ümberehitusi tulede juures?
4. Tuled saavad eraldi juhtmetega massi, kas mass on olemas?
Tsitaat:Kalle1
Tere taas
Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?
5. Siit loen välja, et proovid hoova enda poole tõmbamisega täistulesid põlema saada. Põlema saad nii, et LÜKKAD endast eemale seda hooba, hooval kaks püsiasendit (pool-täistuled) ja üks asend tulede vilgutamiseks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(12-07-2017, 20:53 PM)aavu Kirjutas: 1. On sul sellised lülitid armatuuris?
2. Kas on automaatne tulede lülitus kui mootor käivitada?
3. Kas on tehtud ümberehitusi tulede juures?
4. Tuled saavad eraldi juhtmetega massi, kas mass on olemas?
Tsitaat:Kalle1
Tere taas
Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?
5. Siit loen välja, et proovid hoova enda poole tõmbamisega täistulesid põlema saada. Põlema saad nii, et LÜKKAD endast eemale seda hooba, hooval kaks püsiasendit (pool-täistuled) ja üks asend tulede vilgutamiseks.
Vaata joonist uuesti. Sealgi selgelt näha, et kaugtulede lülitamine töötab tõmbega. Tõmbad veidi, siis vilgutab, tõmbad rohkem, käib krõps ja jäävad kauged. Mahavõtuks tõmbad uuesti lõpuni.
(12-07-2017, 20:53 PM)aavu Kirjutas: 1. On sul sellised lülitid armatuuris?
2. Kas on automaatne tulede lülitus kui mootor käivitada?
3. Kas on tehtud ümberehitusi tulede juures?
4. Tuled saavad eraldi juhtmetega massi, kas mass on olemas?
Tsitaat:Kalle1
Tere taas
Üks viga ilmnes veel.
Nimelt lähi- ja kaugtuled töötavad, kuid kaugtuled ei jää põlema, vaid lülituvad välja kui kang (lüliti roolisambal) lahti lasta.
Kas lüliti on vigane ?
5. Siit loen välja, et proovid hoova enda poole tõmbamisega täistulesid põlema saada. Põlema saad nii, et LÜKKAD endast eemale seda hooba, hooval kaks püsiasendit (pool-täistuled) ja üks asend tulede vilgutamiseks.
Vaata joonist uuesti. Sealgi selgelt näha, et kaugtulede lülitamine töötab tõmbega. Tõmbad veidi, siis vilgutab, tõmbad rohkem, käib krõps ja jäävad kauged. Mahavõtuks tõmbad uuesti lõpuni.