Projektide avalikustamine
#1

Pääsesin nüüd jälle Foorumisse sisse. Mingil põhjusel oli hulk aega juurdepääs kinni.
BMW -d on nüüd jälle edasi tehtud. Poritiivad on remonditud ja küljes. Praegu on käsil uste remont. Juhi uks hakkab varsti valmis saama. Pildid on ka ikka üleval:
www.pilt.ee/autorestauraator
Kolisin oma asjadega unicweb`i üle, seal on piltidel jutt ka juures. Tahaks seal ühe lugude lehekülje ka käima panna. Juhtub ju kogu aeg midagi huvitavat!
Kui on kellelgi huvitavaid projekte, mida tahaks teistele ka näidata, siis võtke ühendust:
info@unicweb.ee või mart.aarne@mail.ee
Külastage ka: www.unicweb.ee`d.

Terv. M. Aarne
Vasta
#2

Projektide avalikustamisega kaasneb ka teatavasti liigne huvi sinu tegemiste vastu, mis tõttu paljud ei räägi oma projektidest. Enamasti selleks on kurjade kavatsustega isikute tegutsemine, mistõttu võid sa oma projektiga jäädavalt hüvasti jätta Sad
Kurb aga pidulik.

Dad.
Vasta
#3

dad Kirjutas:Projektide avalikustamisega kaasneb ka teatavasti liigne huvi sinu tegemiste vastu, mis tõttu paljud ei räägi oma projektidest. Enamasti selleks on kurjade kavatsustega isikute tegutsemine, mistõttu võid sa oma projektiga jäädavalt hüvasti jätta Sad
Kurb aga pidulik.

Dad.

Nõustun eelkõnelejaga selles suhtes, et \'\'Projektide avalikustamisega kaasneb ka teatavasti liigne huvi sinu tegemiste vastu\'\'.
Samas oleks küsimus, et mille või kelle jaoks te neid taastate, remondite ja ehitate. Kas selle jaoks, et tõusta pühapäeva hommikul üles ning minna garaazi oma uunikumi imetlema ja mõelda, et olen ikka kõva mees vaata millega ma hakkama olen saanud. Siis sulgeda garaaziuksed ja elada järgmise pühapäevani teadmisega, et see masin seiasb mul garaazis.
Kui rääkida kurjadest inimestest siis nemad teavad mis sul on ja kui neil seda vaja on siis nad selle ka sinult võtavad.

Tõenäosus Tallinnas pimedal õhtutunnil peksa saada on mitmeid kordi suurem kui see, et Teie projekti kallale kiputakse. Siinkohal viide ühele foorumi teemale http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3429 (kaks viimast postitust Hr Valdo ja IIIFFFAR)

Mis kasu on sellest kui kodanikud väidavad, et neil on see ja see masin ja nii ja nii palju mootorrattaid ja jalgrattaid. Keegi teine neid ju ei näe. Kas tõesti pole uunikute omanikes natukenegi edevust, et oma töid näidata?

Kuna Eestis ei teki veel niipea võimalust oma automuuseumi jaoks siis oleks mõistlik neid vähemalt interneti kaudu näidata.
Luua \'\'Virtuaalne Automuuseum\'\'.


www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#4

unicweb Kirjutas:Samas oleks küsimus, et mille või kelle jaoks te neid taastate, remondite ja ehitate.

Kõigepealt teen ma neid ikka endale Smile teistele emotsionaalse orgasmi saavutamiseks olema ma liiga kitsi Wink ... ma ei tee seda raha või edevuse pärast, pigem enda hingerahu räilitamiseks.
Tsitaat:Kui rääkida kurjadest inimestest siis nemad teavad mis sul on ja kui neil seda vaja on siis nad selle ka sinult võtavad.

Võtavad siis kui teavad, et sul see on ja kus see on. Eestis on üle käinud niimitu riigikorda, et inimestel no sisse juurdunud harjumus vähe rääkida/näidata ja selle kombe muutumisele pole kaasa aidanud ka praegune riigikord.

Tsitaat:Tõenäosus Tallinnas pimedal õhtutunnil peksa saada on mitmeid kordi suurem kui see, et Teie projekti kallale kiputakse. Siinkohal viide ühele foorumi teemale http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3429 (kaks viimast postitust Hr Valdo ja IIIFFFAR)

Ei pole nõus, on projekte mida teavad vähesed ja mida on veel vähem persoone näinud. Aga samas on projekte millest pole midagi kuulnud/näinud enne kui need 1 kord välja tulevad ... kui üldse tulevad.

Tsitaat:Mis kasu on sellest kui kodanikud väidavad, et neil on see ja see masin ja nii ja nii palju mootorrattaid ja jalgrattaid. Keegi teine neid ju ei näe. Kas tõesti pole uunikute omanikes natukenegi edevust, et oma töid näidata?

Nagu enne mainisin ... liigne edevus meie ühiskonnas tekitav ainult pahandust. Kui sul ei ole olemas just ESS-i turvameest iga sõiduki juures, siis on sul ka targem vait olla, vastasel juhul on tõenäosus asjade jalutama minekuks VÄGA SUUR!

Tsitaat:Kuna Eestis ei teki veel niipea võimalust oma automuuseumi jaoks siis oleks mõistlik neid vähemalt interneti kaudu näidata. Luua \'\'Virtuaalne Automuuseum\'\'.

Täiesti nõus .... ainult et kas on sul välja pakkuda inimest, kes teaks kõikide projektide asukohta aga sellest ei räägi??? Sama asja asendab hetkel ka hr Vaikla galerii, võiks võtta selle ju aluseks ja seda edasi arendada.

Dad.
Vasta
#5

Mingit vanasõidukiprojekti ära varastada ja seda hiljem edukalt maha müüa on palju riskantsem ettevõtmine kui varastada ära suvaline kaasaegne sõiduk, see tükkidekjs kiskuda ja tükid siis turgudel ja/või kuulutuste peale maha müüa.

Kaasaegne rahvaauto on esiteks masstoodang ja vaevalt iga oimanikk oma auto tükki ära tunneb - need ju tehasest tulles sarnased. Teiseks on kaasajal autode tükkide turg massiturg erinevalt vanasõidukite tükkide turust. Mingit varastatud unikaalset asja müües on ülisuur tõenäosus sattuda omaniku sõbra/tuttava või vähemalt tuttava/tuttava otsa ja siis on kindlad trellid. Ka võib ühe uunikumi müümine võtta kaua-kaua aega.

Kui projekt on kindla luku taga, siis ma ei usu, et sel oleks suurem risk kaduda kui tävanal seisval autol.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Valdo, sinu sinisilmsus on hämmastav!

Jah ... projekte ei varastata kunagi selleks, et neid realiseerima hakata. Projekte varastatakse ainu tellimise peale.

Ja selle kohta võib juba iga mees rääkida mõne loo jalutama läinud projektist. Vene ajal peitsid väga paljud oma tehnikat, eriti seda millel paberid puudusid ... aga noh ... mida ma siin ikka lamisen ...

Dad.
Vasta
#7

Olgu, varastatakse tellimise peale. Aga... see kes tellib projekti varguse, ehitab oma vehiikli nagunii ükskord valmis ja reeglina seda kusagil kellelegi ka näitab. Ja mis oleks loomulikum, kui see, et mingi vehiikli omaniku/taastajana tunnen ma lähemat huvi kõikide sarnaste vehiiklite/projektide vastu nii Eestis kui ka mujal maailmas (kasvõi neti kaudu). Ja midagi oma tükkidest tunnen ma võõra asja küljes nagunii ära.

Ma ei usu, et vargad nii lollid on, et sellise suure riski peale välja lähevad, kui kõrval on palju lihtsamaid varguseteid. Nishituru esemete vargus on alati ülisuure riskiga.

Loomulikult oleks mõistlik oma \"kola\" hoida kindlalt lukustatud hoonetes soovitavalt enamiku päevast inimese silma all (selle puudumisel signa all). Seda põhjusel, et eemal hoida igasugused kohalikud külajotadest paskaagid ja muud algajad varga- ja pätihakatised (kes müüvad asja lähedal turul nt 10x turuväärtusest odavamalt maha). Professionaalvaraste eest see muidugi ei kaitse (seda ei tee ükski lukk), aga need peaks (vähemalt minu arvates) eemal hoidma esimeses lõigus kirjeldatud asjaolud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

kahe \"nishitootest\" ilma jäänud inimese auto kohta - \"razer\"i Ford Taunus veeti tuimalt emeksisse, \"kiireaudi\" nobe Audi Coupe põletati aga maha, kui omanik selle tagasiostmisest keeldus. Kaks täiesti erinevat käitumismalli varaste poolt, uunikumide puhul aga mõlemad võimalikud.

allolev jutt algabki kommentaariga põletatud Audi piltidele:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8516&page=2

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

Justiitsministeerium ja Kriminaalpreventsiooni Nõukogu annavad oma raamatus \"Kuritegude ärahoidmine\" kuus põhimõtet, mis on üle kantavad ka vanatehnika alaste varguste ja vandaalitsemiste vähendamiseks.
1. Jälgitavus - mida paremini on asjad naabritele ja juhuslikele möödujatele jälgitavad, seda suurem on vargal oht sisse kukkuda.
2. Naabruskonnad - naabrid ja kaaslased peavad olema usaldusväärsed ja ausad inimesed.
3. Avalikud alad ja territooriumid - St kui asjad seisavad eravalduses, siis on suurem tõenäosus, et uuniku kõrval seisev võõras tundub kahtlane. Lasnamäe tänaval on asjad anonüümsemad ja uuniku kõrval seisev kurikael võib tunduda selle omanikuna.
4. Varjumiskohad - kurikael võib varitseda teie vara, jäädes ise märkamatuks ja kavandada oma kurja plaani.
5. Abinõude komplekssuse põhimõte - kõiki eelmisi põhimõtteid tuleb rakendada koos, mõne põhimõtte vähenemisel tuleb suurendada teist.
6. Koostööpõhimõte - kõik vanatehnika harrastajad peavad tegema koostööd, siis väheneb anonüümsus, mis on suurimaks salajase kuritegevuse soodustajaks.

Nagu näete pole sõnagi juttu alarmidest või lukkudest, sest kõike siin maailmas pole võimalik lukustada ja signaalitada. Pole ka juttu turvameestest, mitmete uurimuste kohaselt ärritavad politseinikud ja turvamehed kurikaelu, kes juba sportlikust huvist hakkavad kuritegusid korda saatma.
Ja lõppude lõpuks on vargad ja retsid kellegi lapsed, sugulased ja tuttavad, seega rohkem tähelepanu oma ja naabrilastele. Kui te oma ja naabrilapsi sõidutate oma uunikuga, räägite nendega tarka juttu ja lasete seda ka lihtsalt näppida, siis on pikk põlvkond enam-vähem turvaline. Statistika järgi on enamus varastest alla 30 aastased mehed, kel pole midagi tarka teha. Ja alla 30 aastased naised, kel pole midagi tarka teha, on...

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#10

razer\"i Ford Taunus ja kiireaudi\" nobe Audi Coupe olid ikka vist võrdses seisuses-kuna nad mõlemad liikusid.
usun,et pukkide peal või lihtsalt mitteliikuvat projekti ära ei varastata!

jeep cherokee
cadillac fleetwood
http://www.zone.ee/mbcar/
Vasta
#11

Avalikustamise osas võiks küsida, et kui lai see teadlike ring on, kes varastatud vanasõiduki müüki võiks takistada? Kiireaudit ja Razeri Taunust teadsid tänu sr.org jt foorumitele üle Eesti julgelt sajad, nende müük oleks olnud ikka äärmiselt raske.

Kui tegemist on vanatehnikaga siis klubide liikmed kahtlemata teavad kaasliikmete tehnikat. Aga see ring on siiski äärmiselt väike. Ehk oleks netimuuesumi loomine selles mõttes ka vanasõidukite omanike endi huvides?

Pealegi, kui nt hr Valdo selle kahtlemata äärmiselt mahuka propagandistitöö ära teeks ja oma rattad pildistaks ning igale eksponaadile ka lühikese jutu juurde kirjutaks, väheneks ehk ka Eesti ulatuses tõenäosus, et lakast või moosikeldrist välja tulnud vana ratas prügimäele rändab. Paraku piirduvad ka minu teadmised ratastest suuremas plaanis klassifikatsiooniga meestekad-naistekad-linnarattad-mäerattad Smile

B.
kel vanatehnika paraku puudub, st võib targutada
ilma mureta oma kraami turvalisuse pärast...
Vasta
#12

mõnest jutust tuleb välja, et võimalikult avalik projekt on vähemalt teoreetiliselt kõige turvalisem Smile

Aga kui jääda siiski virtuaalsuse ja vabatahtlikkuse juurde, oleks ehk siiski võimalik teha põranda alt välja tulekut veidi lihtsamaks.
Veel ühe virtuaalgalerii loomisega näiteks.
Olen ka ise millestki sellisest puudust tundnud, vahest tahaks ju mõnda korralikku mossetki näha põhjalikumalt kui ainult ühe uduse pildina Smile
Ja saada ülevaadet sellest, milliseid imeasju Eestis üldse veel olemas on. Need ei peagi ju olema mingid ülimad rariteedid, vähene piirang võiks olla umbes sama nagu näiteks talverallil. Nõutav oleks piisav vanus ja konditsioon - pooliku autoga ju sõitma ei lähe Toungue

Võiks ju olla midagi umbes sellist automoto.ee/galerii
Kus siis iga kasutaja saab veebilehe standardse tooriku täita oma ainulaadsete piltidega ja lisada oma geniaalse teksti. Ise teab, kui anonüümselt või kui põhjalikult. Standardsuse ja lihtsuse huvides võiks olla piltide arv olla igal lehel kohustuslik 10 (erinevad vaated) ja tekstist piisaks ehk ühestki.
Mida lihtsam on saidi ja iga lehekülje ülesehitus, seda parem=reaalsem.

Sellise veebi tehniline lahendus ei tohiks ju olla midagi keerulist. Oma lehekülje teeb igaüks ise tooriku põhjal valmis ja moderaatoril jääb vaid täiendada indeksit, mille saab põhimõtteliselt varem valmis teha (automarkide ja/või mudelite kaupa). Hea oleks muidugi, kui kõik toimiks automaatselt nagu foorumisse postitamine Smile
Kui üks selline lehekülg oleks u. 1MB, siis 1000 eksponaati kulutaks serveriruumi 1GB - on\'s see üldse kõneväärt maht ?- pealegi väheneks sellevõrra ka mõnede postituste maht.
Igasugu kellad-viled on iseasi, aga esialgu saab ehk ilma nendetagi.

Mingi päris uue eraldiseisva galerii loomisel ei oleks vist elujõudu või nõuaks ta kättesaamatul ja fanaatilisel hulgal ressurssi. Samas kui siin on see elujõud ja ressurs juba natuke olemas.

Olemasolevate galeriide a\'la carrating puuduseks võib lugeda laialivalguvust ja ebaühtlast taset, aga ka pildimaterjali kvaliteeti ja pealiskaudsust. Praegune automoto \"liikmete autod ja projektid\" on samuti väheülevaatlik ja laialivalguv teema.
Üksiküritajate puhul on probleemiks nende lehekülgede ülesleidmine.
Automoto rahvaga neid muresid ju poleks - kõik tegemised on üldsuse karmi ja aktiivse pilgu all, saasta võib ära kustutada ja mahajääjaid nõuga aidata Smile

Kui see idee tundub söödav, võib edasi rääkida, mis, kes, kuidas ja kui palju.
Seda pole raske ennustada, et potentsiaalsete tegijate/osalejate huvipuudust ja vähest usku võib kompenseerida ainult raha või fanaatiline eestvedamine Wink

Soovitaks mõelda, miks niisugust asja peaks (ühiselt) tegema või miks mitte tegema.

Kui praegu vaadata Eesti internetti, siis jääb küll selline mulje, et vanematest ja erilisematest autodest on alles jäänud ainult vrakid, vanad ajakirjafotod, rullnokkade soperdised ja mõned üritajad uhkes üksinduses. Kas sellist Eestit me tahtsimegi? Toungue
Kui antiikautode ja nende omanike puhul on vanamoelisus, diskreetsus ja tagasihoidlikkus üsna mõistetavad, arvestades ka seda, et omanikud ei ole enamasti internetipõlvkonnast, niiet virtuaalsusesse jõuab vaid tühine osa Eestimaa reaalsusest, siis vähemrariteetsete vanade sõidukite puhul võiks ju eeldada pisut enam avatust. Aga mõni suutäis tuleb nendegi jaoks ette ära närida, et \"edevuse laadal\" lihtsam toimetada oleks Wink



Vasta
#13

s-teet Kirjutas:Veel ühe virtuaalgalerii loomisega näiteks.
Olen ka ise millestki sellisest puudust tundnud, vahest tahaks ju mõnda korralikku mossetki näha põhjalikumalt kui ainult ühe uduse pildina Smile
Ja saada ülevaadet sellest, milliseid imeasju Eestis üldse veel olemas on. Need ei peagi ju olema mingid ülimad rariteedid, vähene piirang võiks olla umbes sama nagu näiteks talverallil. Nõutav oleks piisav vanus ja konditsioon - pooliku autoga ju sõitma ei lähe Toungue

Võiks ju olla midagi umbes sellist automoto.ee/galerii
Kus siis iga kasutaja saab veebilehe standardse tooriku täita oma ainulaadsete piltidega ja lisada oma geniaalse teksti. Ise teab, kui anonüümselt või kui põhjalikult. Standardsuse ja lihtsuse huvides võiks olla piltide arv olla igal lehel kohustuslik 10 (erinevad vaated) ja tekstist piisaks ehk ühestki.
Mida lihtsam on saidi ja iga lehekülje ülesehitus, seda parem=reaalsem.

Huvitav miks Unicwebi Galerii ülesehitus Teile ei sobi?? Milleks teha veel uut galeriid. Kuna Eesti Antiikautode Galerii kajastab endas ka neid sõidukeid mis on kunagi Eestis olnud, siis oleks minu eesmärk, luua Galerii nendest mis on praegu siin ja mis on ka enamvähem komplektsed.

http://www.unicweb.ee/galerii_est.htm

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#14

unicweb Kirjutas:Huvitav miks Unicwebi Galerii ülesehitus Teile ei sobi?? Milleks teha veel uut galeriid. Kuna Eesti Antiikautode Galerii kajastab endas ka neid sõidukeid mis on kunagi Eestis olnud, siis oleks minu eesmärk, luua Galerii nendest mis on praegu siin ja mis on ka enamvähem komplektsed.
http://www.unicweb.ee/galerii_est.htm

miks ta\'s ei sobi? Smile Vahet pole, kus see galerii asub ja milline just täpselt on tehniline teostus.

Aga puuduvad inf ja reeglid. Kellel ja millise autoga tasub pöörduda ja kellel mitte.

Minul näiteks ei tulnud pähegi, et sa seal avasüli kõiki soovijaid vastu võtad Smile
Ja sissejuhatavast lühikesest tutvustavast tekstist jääb peaaegu selline mulje, et tegemist on mingisuguse (tasulise?) teenusega. Mulje on seda tugevam, et esiplaanil on su enda müügitegevus.
Seega vajaksid kõrvalised hobitegemised ehk rohkem selgitamist.
Kui su eesmärk on koostada galerii, mis sisaldaks materjali võimalikult paljudest Eestis leiduvatest vanasõidukitest (vanematest kui 35a ?), siis ütlesid sa seda alles praegu siin Smile
Vasta
#15

Väga hea, et selline elav diskussioon tekkis. Mida rohkem arvamusi, seda tõenäosem, et sellest võiks ka midagi välja kasvada!
Ühte momenti, mida ise väga oluliseks pean, pole siin eriti puudutatud:
Selle aja jooksul, mil olen vanasõidukitega kokku puutunud, s.o. umbes 30 aastat, olen näinud piisavalt palju, heal tasemel restaureeritud autosid-mootorrattaid jms.
Kahjuks ei ole vana tehnika igavene. Tavaliselt hääbuvad need sõidukid koos oma entusiastidest peremeestega...
Usun, et virtuaalne automuuseum oleks selline koht, mis aitaks natukenegi pikendada nende sõidukite eluiga.
Pole väga oluline, kui heal tasemel me selle esialgu käima saame. Arvan et olulisem on alustada!

Ps.
Täna käisid mul külas, vanemad mehed vast mäletavad,
Valentin Koldre ja Eldor Helemäe. Arutasime nendegagi sama teemat. Nende arvamus oli, vaatamata tõsiasjale, et nemad internetipõlvkonda ei kuulu, POOLT!

Terv. Märt Aarne
Vasta
#16

Mina olen igal juhul kahe käega sellisel kujul unicwebi ettevõtmise poolt.
Eesti Antiikautode Galerii on (paraku isiklike eelistuste tõttu Smile) keskendunud jah peamiselt pre-1945 autodele. Ja eesmärk on ka anda üldisem ülevaade sellest, mis siinmail kunagi olnud ja ringi liikunud.
Süvitsi minemiseks konkreetsete masinate puhul (olen sellele ka mõelnud) lihtsalt ei jätku aega - peaks lisaks kogu ülesehitust mõnevõrra muutma jne. Ja sõjajärgsed e \"uuemad\" autod on üldse EAGst valdavalt kõrvale jäänud. Samuti mootorrattad. Suurema unicukeskkonna loomine kasvaks üle pea - viimasel ajal on ajaloo osa kõvasti suurenenud ja kuna seni veel hästi illustreeritud selleteemalist raamatut (kui V. Vende oma välja jätta) ikkagi ilmunud pole, siis tahaks seda osa edasi arendada.
Lisaks on veel teine, raadioprojekt ka käigus (RaadioTuba). Pealegi, tulevikus on igasugune ühendamine ju võimalik.
Praegu olen ma valmis kasvõi suured bännerid EAG avalehele välja panema (unicweb, klubid, foorum), et erinevate lehtede vaheline liikumine võimalikult lihtne oleks.

Endale kuuluva sõiduki \"avalikustamine\" toob muidugi teatud riske kaasa, kuid ega asukohti ja aadresse (ja isegi omanike nimesid) pea ju kõvasti reklaamima. Projekti või auto saatuse/restaureerimise käigu ülevaate võib ju üsna anonüümselt edasi anda. Igal juhul oleks väga hea, kui vähemalt selline võimalus olemas oleks.

terv, manic


http://www.rrg.edu.ee/antiikautogalerii
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne