Uunikute 17. Talveralli toimub 10-11.02.2018, registreerunute nimekiri
#1
Hetkel siia päris algusesse infoks - kui kellelgi on TR-ga seoses küsimusi, ettepanekuid vms, siis kontakt e-post on alvar.valend@gmail.com 
FB kasutajad leiavad mind ka sealt keskonnast. 

Edit (15.01)
Seisuga 15.01 kell 21:00 on nüüd 120 sõidukit kirjas, keda kõiki  ootame 10.01 hommikul Starti Smile



Edit (11.01) 
Seisuga 11.01 kell 20:00 on 105 sõidukit kirjas (lisatud nimekirja allpool). 
Eelregistreerimisega broneeritud kohad on vabastatud, ainult kõige kiiremad leiavad ennast veel stardirivist.

Edit (8.01) - 
Start - kuna kuulub juba korduvate küsimuste alla ja Rada on paigas (ning stardikohaks kasutamise luba olemas), võib selle sama hästi ka juba välja kuulutada - Start on Tehvandi staadioni parklast ehk Jah, kogu rada jääb Lõuna-Eestisse.

Ööbimisest - Tänase seisuga on nüüd kõik 2sed toad täis - kellel on kirjas 2 (ja ei ole juba andnud teada ka juba meeskondade koondamisest, mida mitmed on teinud, täname!), siis Tänaseks laekunud on soovikohastes tubades. Siit edasi peavad kahesed leppima toa jagamisega - soovi ja info jagamise korral on võimalik tuttavaid liita.
PS. on olnud ülekandeid, kus on märgitud ööbijad, aga kohatasuta. Neil on rohelisel real ööbijate arvuks null, eks igaüks vaatab ise üle.


Talveralli 2018 ametlikuks nimeks on seekord Ugandi tsiir 2018. 
   

seekordse mitteametliku "alapealkirjaga" endiselt: Võistle Veski vastu! 
Jah, 2018 Talverallil on Priit ristsõna lahendamas ning osalejatel võimalus mõõtu võtta tandemiga Kristjuhan & Veski Smile
(loomulikult ei olda tegevad või/ja informeeritud raja ning ristsõna koostamise juures)

Valmis on raja mustand ning valmis tuleb olla läbima ca 350km eripalgelisi teid, Lõuna-Eesti pakub silma- ja sõidurõõmu kuhjaga! 
Sõbralik soovitus - aega ju on küll - panustage korralikesse rehvidesse. 


Siin hakkab täienema osalejate nimekiri, kes on osaluse ära kinnitanud 
120 jõuvankrit on kinnitatult stardis kirjas (seis 15.01 @ 21:00):
  • Esimene punkt näitab vla eelist. Iga aasta alla 1980 = +3 punkti (ehk rajal nt võimalust sõita 3 min rahulikumalt); iga aasta üle 1980 = -3 punkti. Sisuliselt soovitan mõelda nii, et 20 aastase vanusevahega võib vanema sõidukiga võtta juba terve tunni võrra rahulikumalt, näiteks AKP-desse saabumist Smile  Kui nüüd mõni osaleja soovib rohkem punte, siis vanemaks vahetamine on lubatud. Uuemaks vahetamine ei ole lubatud - see oleks ebaaus hetkel välja jäänud meeskondade suhtes.
  • Teine liidetav 25 punkti on kuni kahe ristsõnalahendajaga võistkonnale. Miinuseid hetkel ei jagata, kuid teiste suhtes mitteausalt esinevad meeskonnad - nt registreeritakse vähem isikuid, kui võistluspäeval sõidukis on - määratakse konkurentsis püsimist välistav range karistus. Kui muidu on võistluspäeval vahede tekitamiseks miinuste "meelitamine" vajalik, siis neist miinustest sooviks küll hoiduda. Veel juhin tähelepanu, et kõik need, kes on kirja pannud ennast 2-liikmelisena, kuid on ümber otsustanud ja kaasavad "mehhaaniku", siis 25 punkti kustub. Kes on kirja pannud end 2-3 liiget, siis hetkel on arvestatud pigem kõrgema arvuga ja veel punkte ei ole. Ehk selles osas võib olla muutusi kuni stardini ja see punktiseis ei ole lõplik!
Dodge WC54 : 1945 ; Margus Õunpuu ( 2 / 2 )  : 105 + 25 = 130 punkti

Gaz 69 : 1956 ; Mart Laanelepp ( 2 / 0 )  : 72 + 25 = 97 punkti
Chevrolet Apache : 1959 ; Ivar Raidmäe ( 2 / 2 )  : 63 + 25 = 88 punkti
Moskvich 407 : 1960 ; Janek Lindau ( 2 / 2 )  : 60 + 25 = 85 punkti
Gaz 20 Pobeda : 1954 ; Hindrek Raudväli ( 3 / 3 )  : 78 + 0 = 78 punkti
Gaz 69 : 1963 ; Madis Sütt ( 2 / 2 )  : 51 + 25 = 76 punkti
Volvo N88-52T : 1965 ; Karl Biltse ( 2 / 2 )  : 45 + 25 = 70 punkti
Opel Rekord : 1965 ; Raul Kolk ( 2 / 0 )  : 45 + 25 = 70 punkti
VW 1300 : 1966 ; Indrek Orav ( 2 / 2 )  : 42 + 25 = 67 punkti
Isuzu Bellet : 1966 ; Martti Suur ( 2 / 2 )  : 42 + 25 = 67 punkti
VW põrnikas : 1967 ; Toots Norman ( 2 / 0 )  : 39 + 25 = 64 punkti
Ford Cortina 1600 GT MKII : 1969 ; Tarmo Luik ( 2 / 0 )  : 33 + 25 = 58 punkti
Gaz 21 : 1969 ; Toomas Sepp ( 2 / 0 )  : 33 + 25 = 58 punkti
Volvo Amazon : 1970 ; Kary Pill ( 2 / 2 )  : 30 + 25 = 55 punkti
BMW 2000 : 1970 ; Kristo Kauder ( 2 / 2 )  : 30 + 25 = 55 punkti
VW T2 : 1970 ; Vaido Mähar ( 2 / 2 )  : 30 + 25 = 55 punkti
Fiat 600S : 1971 ; Indrek Sirk ( 2 / 0 )  : 27 + 25 = 52 punkti
Gaz 52-01 : 1963 ; Mait Mass ( 3 / 0 )  : 51 + 0 = 51 punkti
Opel Commodore B : 1972 ; Meelis Viese ( 2 / 2 )  : 24 + 25 = 49 punkti
Ford Escort mk1 : 1972 ; Reigo Post ( 2 / 0 )  : 24 + 25 = 49 punkti
Vaz 2101 : 1972 ; Tarmo Kollist ( 2 / 1 )  : 24 + 25 = 49 punkti
Ford Granada Consul : 1973 ; Joosep Annast ( 2 / 0 )  : 21 + 25 = 46 punkti
Ford Taunus : 1973 ; Lauri Lillepea ( 2 / 2 )  : 21 + 25 = 46 punkti
VW K70 : 1973 ; Margus Kristjuhan ( 2 / 2 )  : 21 + 25 = 46 punkti
Vaz 2101 : 1973 ; Martin Saan ( 2 / 0 )  : 21 + 25 = 46 punkti
BMW 1602 : 1973 ; Ruut Rätsep ( 2 / 2 )  : 21 + 25 = 46 punkti
Opel Ascona : 1974 ; Peeter Paaver ( 1 / 0 )  : 18 + 25 = 43 punkti
Gaz 21 : 1966 ; Elvis Uusmaa ( 3 / 3 )  : 42 + 0 = 42 punkti
Vaz 2103 : 1975 ; Avo Fomitsev ( 2 / 0 )  : 15 + 25 = 40 punkti
Volvo 242 : 1975 ; Jaanus Hunt ( 2 / 2 )  : 15 + 25 = 40 punkti
Vaz 21011 : 1975 ; Karl Jalakas ( 2 / 2 )  : 15 + 25 = 40 punkti
Datsun 100A : 1975 ; Lauri Siir ( 2 / 3 )  : 15 + 25 = 40 punkti
Volvo C303 : 1975 ; Oliver Meus ( 2 / 0 )  : 15 + 25 = 40 punkti
Saurer 2DM : 1967 ; Andre Luman ( 3 / 3 )  : 39 + 0 = 39 punkti
Moskvich 426 : 1967 ; Maksim Buzin ( 3 / 0 )  : 39 + 0 = 39 punkti
VAZ 21011 : 1976 ; Leonhard Tuul ( 2 / 2 )  : 12 + 25 = 37 punkti
Vaz 21011 : 1976 ; Madis Kümmel ( 2 / 2 )  : 12 + 25 = 37 punkti
Volvo Amazon : 1968 ; Rain Plaado ( 3 / 0 )  : 36 + 0 = 36 punkti
Volvo Laplander : 1968 ; Stern Ilves ( 3 / 0 )  : 36 + 0 = 36 punkti
Saab 99 : 1977 ; Margus Kivi ( 2 / 2 )  : 9 + 25 = 34 punkti
Datsun 220C : 1977 ; Tõnis Ross ( 2 / 2 )  : 9 + 25 = 34 punkti
Volvo 245 : 1978 ; Allan Maripuu ( 2 / 0 )  : 6 + 25 = 31 punkti
Jawa 634 : 1978 ; Henri Sõmer ( 2 / 0 )  : 6 + 25 = 31 punkti
Honda Civic : 1978 ; Janek-Peep Ojala ( 2 / 0 )  : 6 + 25 = 31 punkti
Ford Ranger : 1978 ; Marti Mets ( 2 / 2 )  : 6 + 25 = 31 punkti
VW Golf 1 : 1978 ; Mayc Rondik ( 2 / 0 )  : 6 + 25 = 31 punkti
BMW 633 : 1979 ; Priit Vokksepp ( 2 / 0 )  : 3 + 25 = 28 punkti
Vaz 2101 : 1971 ; Robert Peterson ( 3 / 3 )  : 27 + 0 = 27 punkti
Gaz 24 : 1971 ; Vladimir Kylunuch ( 3 / 3 )  : 27 + 0 = 27 punkti
Vaz 2106 : 1980 ; Martin Taal ( 2 / 0 )  : 0 + 25 = 25 punkti
Volvo 242 : 1980 ; Mikk Teng ( 2 / 2 )  : 0 + 25 = 25 punkti
Fiat 127 : 1980 ; Rasmus Eerma ( 2 / 0 )  : 0 + 25 = 25 punkti
Alfa Romeo 116 Giuletta : 1980 ; Rasmus Parv ( 2 / 0 )  : 0 + 25 = 25 punkti
VW Bombardier Iltis : 1980 ; Sven Tiirusson ( 2 / 2 )  : 0 + 25 = 25 punkti
BMW 316 : 1980 ; Ülo Starast ( 2 / 0 )  : 0 + 25 = 25 punkti
Saab 96 : 1972 ; Margus Trempi ( 3 / 0 )  : 24 + 0 = 24 punkti
MercedesBenz 230E : 1981 ; Janek Lepp ( 2 / 2 )  : -3 + 25 = 22 punkti
Saab 99 : 1981 ; Maret Kivi ( 2 / 2 )  : -3 + 25 = 22 punkti
Jawa 634 : 1981 ; Martin Makarevits ( 2 / 0 )  : -3 + 25 = 22 punkti
Opel Kadett GTE : 1981 ; Toomas Hunt ( 2 / 2 )  : -3 + 25 = 22 punkti
Volvo 142 : 1973 ; Maryon Väinola ( 3 / 0 )  : 21 + 0 = 21 punkti
žuk tuletõrje : 1973 ; Meelis Lindemann ( 3 / 0 )  : 21 + 0 = 21 punkti
Datsun Homer PF21 : 1982 ; Indrek Teppor ( 2 / 2 )  : -6 + 25 = 19 punkti
VAZ 21013 : 1982 ; Jaanus Puuraid ( 2 / 2 )  : -6 + 25 = 19 punkti
Moskvich 412 IE : 1982 ; Mart Ojasoo ( 2 / 0 )  : -6 + 25 = 19 punkti
Opel Rekord : 1982 ; Siim Viktor ( 2 / 0 )  : -6 + 25 = 19 punkti
Opel Ascona C1 : 1982 ; Simo Siniroht ( 2 / 0 )  : -6 + 25 = 19 punkti
Moskvich 412 : 1974 ; Kuldar Jaosaar ( 3 / 3 )  : 18 + 0 = 18 punkti
Zaz 968M : 1983 ; Kalle Päkk ( 3 / 0 )  : -9 + 26 = 17 punkti
Gaz 66 : 1983 ; Hardi Arus ( 2 / 2 )  : -9 + 25 = 16 punkti
Vaz 2103 : 1975 ; Ervin Karu ( 3 / 3 )  : 15 + 0 = 15 punkti
VW Golf : 1984 ; Andres Tõniste ( 2 / 2 )  : -12 + 25 = 13 punkti
Nissan Silvia : 1984 ; Arvo Orav ( 2 / 2 )  : -12 + 25 = 13 punkti
Gaz 24 : 1984 ; Hannes Vallner ( 2 / 2 )  : -12 + 25 = 13 punkti
Opel Rekord : 1984 ; Henri Vilbiks ( 2 / 2 )  : -12 + 25 = 13 punkti
Lincoln Continental : 1984 ; Lembit Heli ( 1 / 0 )  : -12 + 25 = 13 punkti
Volvo 240 : 1984 ; Silver Tamman ( 2 / 0 )  : -12 + 25 = 13 punkti
VW Polo : 1976 ; Erika Kuusk ( 3 / 3 )  : 12 + 0 = 12 punkti
MercedesBenz 250 : 1976 ; Janne Kalmus ( 3 / 0 )  : 12 + 0 = 12 punkti
Gaz 24 : 1976 ; Erko Veltson ( 3 / 4 )  : 12 + 0 = 12 punkti
Ural 8 : 1985 ; Aivars Alt ( 2 / 0 )  : -15 + 25 = 10 punkti
Renault 11 GTD : 1985 ; Jürgen Eessaar ( 2 / 2 )  : -15 + 25 = 10 punkti
Opel Monza : 1985 ; Lauri Luigas ( 2 / 2 )  : -15 + 25 = 10 punkti
Moskvich 2140 : 1977 ; Hannes Vask ( 3 / 0 )  : 9 + 0 = 9 punkti
Moskvich 412 : 1986 ; Andre Klaus ( 2 / 0 )  : -18 + 25 = 7 punkti
Volvo 245DL : 1978 ; Allan Liima ( 3 / 3 )  : 6 + 0 = 6 punkti
Fiat 127 : 1978 ; Riho Mägist ( 3 / 4 )  : 6 + 0 = 6 punkti
Vaz 21011 : 1978 ; Sander Tomingas ( 3 / 0 )  : 6 + 0 = 6 punkti
Zaz 968M : 1987 ; Mait Koop ( 2 / 2 )  : -21 + 25 = 4 punkti
Nissan Silvia : 1987 ; Urmas Halling ( 2 / 0 )  : -21 + 25 = 4 punkti
Lincoln Town Car : 1979 ; Erlend Kotkas ( 3 / 3 )  : 3 + 0 = 3 punkti
Vaz 2101 : 1979 ; Kaimar Sildam ( 3 / 4 )  : 3 + 0 = 3 punkti
MercedesBenz w123 : 1979 ; Kauri Rannajärv ( 3 / 3 )  : 3 + 0 = 3 punkti
Volvo 244DL : 1979 ; Rando Ainlo ( 3 / 3 )  : 3 + 0 = 3 punkti
Toyota BJ40 : 1979 ; Tarmo Rämson ( 3 / 0 )  : 3 + 0 = 3 punkti
Peugeot 205GTI : 1988 ; Andres Lell ( 2 / 2 )  : -24 + 25 = 1 punkti
Porsche 944 : 1988 ; Joonas Künstler ( 2 / 2 )  : -24 + 25 = 1 punkti
MercedesBenz 240D : 1980 ; Yurij Gerlovskyi ( 3 / 3 )  : 0 + 0 = 0 punkti
IZ Planeta -5  : 1989 ; Ilmar Kuusk ( 2 / 2 )  : -27 + 25 = -2 punkti
Toyota MR2 : 1989 ; Jüri Hinsberg ( 2 / 2 )  : -27 + 25 = -2 punkti
Mazda 323 : 1981 ; Evelin Dureiko ( 3 / 3 )  : -3 + 0 = -3 punkti
Gaz 24 : 1981 ; Liina Jutt ( 3 / 3 )  : -3 + 0 = -3 punkti
Gaz 24 : 1981 ; Rait Niit ( 3 / 3 )  : -3 + 0 = -3 punkti
MercedesBenz 230GE W463 : 1990 ; Urvo Männama ( 2 / 0 )  : -30 + 25 = -5 punkti
Gaz 24 : 1982 ; Kaire Kivari ( 3 / 3 )  : -6 + 0 = -6 punkti
Chevrolet El Camino : 1982 ; Tõnu Narro ( 3 / 3 )  : -6 + 0 = -6 punkti
Vaz 2105 : 1982 ; Viljar Kiivet ( 3 / 3 )  : -6 + 0 = -6 punkti
Ford Sierra : 1983 ; Mario Kummer ( 3 / 3 )  : -9 + 0 = -9 punkti
Wartburg  : 1983 ; Raimo Hyttinen ( 3 / 3 )  : -9 + 0 = -9 punkti
Saab 90 : 1984 ; Arvo Aljaste ( 3 / 3 )  : -12 + 0 = -12 punkti
Saab 90 : 1984 ; Maarja Kristjuhan ( 3 / 3 )  : -12 + 0 = -12 punkti
Moskvich 412 IE : 1985 ; Andres Kukk ( 3 / 4 )  : -15 + 0 = -15 punkti
Moskvich 2140 : 1985 ; Heiti Pavlov ( 3 / 0 )  : -15 + 0 = -15 punkti
Citroen BX16 RS : 1985 ; Henri Tamm ( 3 / 3 )  : -15 + 0 = -15 punkti
Peugeot 505 : 1985 ; Karl-Rihard Penu ( 3 / 3 )  : -15 + 0 = -15 punkti
Gaz 24 : 1985 ; Keiu Ruus ( 4 / 4 )  : -15 + 0 = -15 punkti
Uaz 452V : 1986 ; Jüri Kukk ( 3 / 3 )  : -18 + 0 = -18 punkti
Vaz 2121(Niva) : 1987 ; Siim Lillemägi ( 3 / 0 )  : -21 + 0 = -21 punkti
Volvo 245 : 1988 ; Alger Paalberg ( 3 / 3 )  : -24 + 0 = -24 punkti
Uaz 3962-01 Kiirabi : 1989 ; Raivet Aru ( 3 / 3 )  : -27 + 0 = -27 punkti


Uunikute Talveralli 2018 toimub 10-11.02.2018. 
Lõpetamine ehk sihtkoht on vahelduse mõttes Lõuna-Eestis.
 
Tänase, hooaja esimese lumise päevaga, on kena hetk välja kuulutada järgmine Talveralli – järjekorras 17. Hea mäluga isikud imestavad, et välja kuulutamine toimub viimastest kordadest oluliselt varem Big Grin   Soov on kõike teha veidi parema ajavaruga, aga sellest juba edaspidi, vt ajaplaani.

Alustades siiski põhilisest, mis toimub? Ennekõike traditsiooniline ristsõna lahendamine jõuvankritel, mööda legendiga juhendatud rada. Võimalikud on kinnised lisakatsed, lisaülesanded, osalejate eksitamised, kontrollimised ja kõik muu, mis korraldajad välja mõtlevad ja ellu viivad, sõltuvalt ilmast ja muudest võimalustest. Talverallit ei sõideta silm ruudus võidu peale! Tule ja naudi Sulle kokku pandud päeva koos teiste omasugustega ja rõõmustame ühiselt osalejate 100%-lise finishisse jõudmise üle. Võimalusel nutikamate auhindamine. 

Millega osaleda? Sõiduk peab olema vana või/ja unikaalne või/ja FUN. Põhigrupp, juba sarnaselt eelmisele korrale, tekib sorteerituna vanuse alusel. Mida rohkem eakamaid jõuvankreid on osalemise soovi avaldanud, seda suurem on võimalik välja jäämise oht uuematel. Tuletan meelde, et eelmisel korral kujunes piiriks 1984. See põhigrupp moodustab plaani kohaselt ca 80% stardinimekirjast. Põhigruppi on siiski ennekõike oodatud sõidukid esmatootmisega kuni 1980.
Lisagrupp unikaalsed. Erinevad säravad Youngtimerid, Classicud ja muidu huvitavad autod erinevas vanuses. Sh kindlasti vähemalt välised rally-replicad. Unikaalsete osas must-valget reeglit ei ole (ei saagi olla), vajadusel otsustab korraldusmeeskond. Liiga uued rahvaautod seda muidugi ei ole.
Osalev jõuvanker peaks olema väliselt ja tehniliselt korras. Sealjuures mida levinum Mark&Mudel või/ja uuem, seda karmim sõel. Vajadusel ja korraldaja soovil rakendub ühesuguse mudeli piirang, eelistades vanemaid ja kobedamaid. Kehtiv TÜV on avalikul teel sõites loomulikult kohustuslik.
Eelregistreerimise käigus (sõltumata põhjustest) on võimalus ja õigus sõidukit ning osalejate arvu vahetada või täpsustada. Peale registreerunuks osutumist jääb koraldajatel õigus autode vahetusi mitte lubada, eelkõige uuemate vastu. 

Jätkame lubatult osaleva jõuvankri vanusel põhinevat motiveerimist. Mida vanem jõuvanker, seda suurem eelis koondtulemustes. Arvestus tehnilise passi järgi (või erandina tõestatult vanem vla). Täpsem info 2018.a juhendis, mis avaldatakse hiljem.

Osalejate arv sõidukis on piiratud kuni 3-le, sõltumata sõiduki tüübist. Juht, kaardilugeja ja soovi/vajaduse korral „mehaanik“. Paraku on talvised majutusvõimalused Eestis piiratud ning see on põhjus piiranguks.
Kuna „mehaanik“ osaleb ristsõna lahendamises, siis oma punktieelis on jällegi ilma „mehaanikuta“ osalejatel.
Erandid – osaleda soovivad naiskonnad – ehk juba traditsiooniks saanud klassis Naised - on lubatud kuni 5 naist jõuvankris. Naiskond koosneb 100% naistest, eranditeta. Rohkem isikuid on lubatud peredele, kes soovivad oma alaealisi lapsi kaasata.
Ülejäänud osalejad võivad arvestada registreemisel mittemärgitud isikute olemasolul piisavalt mittemotiveerivate miinuspunktidega, mis kindlasti välistavad kõrge koha.  Samuti ei ole siis arvestatud näiteks ööbimiskohtadega.

Osalustasu osas on võimalik püsida 49€ inimese kohta. Sisaldades endiselt Fun päeva, koos lõuna- ja õhtusöögiga ning õhtust meeleolukat koosviibimist. 

Ajaplaan:
Eelregistreerimine avatud: 26.10.17
Eelregistreerimise lõpp: 10.12.2017 (see on siis 2 kuud enne Starti)
Osalejate esmase nimekirja kinnitus: lõppenud
Osalustasuga oma osalemise kinnitamine: tehtud

Start: 10.02.2018 , Tehvandi.
Finish: 10.02.2018 , Lõuna-Eesti.

Tänan tähelepanu eest ning loodetavasti kohtume Stardis!


ÖÖbimise info - 
Õhtusöögi, õhtuse muljete jagamise ja meelelahutuse ning majutuse osas on sel korral võõrustajaks Kääriku Spordikeskus Otepää vallas.
Kes soovivad sooja, puhaste linade ja hommikusöögiga ööbimise kohta, siis tuleb lisaks osalustasule kanda Laekurile 20€/isiku kohta - sellega loetakse kohad broneerituks ja kellelegi eraldi kirjutama või helistama ei pea. Kõigis tubades ei ole küll pesemisvõimalust - kuid hosteli näol (kuhu lõviosa paigutub) on siiski tegemist sisuliselt uue ehitisega ning kaasaegsed  väga puhtad ja korralikud üldkasutatavad "märjad ruumid" on kasutamiseks olemas. Soovitan kahtlejatel uurida: http://kaariku.ee/majutus/hostel Tubade täitmist alustame hotelli poolelt.
Toad on 2-4 kohalised ning Nelijärvega sarnaselt mitme meeskonna koondamist ei saagi olla. Küll võib olla vajalik näiteks mõne 2-liikmelise meeskonna koondamine ühte neljasesse. Kiirematel reageerijatel on eesõigus ning kuniks on näiteks vabu kaheseid täidetaksegi need kaheste meeskondadega jne. Paraku kõigile registreerunutele tubades nagunii kohti ei jätku ning ühel hetkel annan teada kui enam nt väikesi tube ei ole - edasi on  seega võimalus valida, kas koonduda teise meeskonnaga või leida mõni muu sobiv ööbimiskoht läheduses -  Käärikult Pühajärve ja Otepääni ning ümbruses on väga suur hulk võimalusi erinevale maitsele (et kes tahab mullivanni või aurusauna tuppa vms). Need tuleb muidugi ise leida, broneerida jne

Siinkohal palun anda mulle kindlasti teada, kui mõni kahene meeskond on hea meelega mõne teise kahese sõprade/tuttavate meeskonnaga ühte neljast jagama. Selline info abistab võimalikult suurt hulka isikuid kohapeal majutada - sest kogu selle (talvise) piiratud majutusejama juures on eesmärk maksimaalselt paljudele lihtsat ööbimist tagada...
Vasta
#2
Lõunaosariigi usaraud

Auto 1
1. Ford Ranger 1978
2. Marti Mets
3. sõidab 2/ööbib 2
4. number 53
   

Auto 2
1. Chevy Apache 1959
2. Ivar Raidmäe
3. sõidab 2/ ööbib 2
4. number 38
   
Vasta
#3
1. Datsun Nissan Homer PF21 aastakäiguga 1982 (tootmise algus 1976)
2. Indrek Teppor
3. Nummer 150, nagu alati
4. Ööbib ka 2 isendit

[Pilt: 1]
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#4
1. Isuzu Bellett 1966
2. Martti Suur
3. 2 sõidab, 2 ööbib
4. Nr 16 on alati olnud.
[Pilt: 21191973_10155719147988464_8907688664252...e=5A6662ED]
Vasta
#5
1. Fiat 127A 1980
2. Andres Tõniste
3. see number mis üle jääb on okei
4. kaks ööbijat
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
#6
1. Mb w126 83a kui see eisobi siis on valikus ka Vaz 2102 80a eks korraldaja otsustab Wink
2. Kauri Rannajärv
3. Nr 109
4. 3 sõidavad ja ööbivad
Vasta
#7
Under Control "Pereauto"

1. Gaz 52 1979
2. Andres Kortel
3. sõidab 3/ööbib 3
4. number 52



pilt
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#8
1. Porsche 944s 1988
2. Joonas Künstler
3. sõidab 2/ööbib 2
4. number 944


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#9
1. VW 1300 1966
2. Indrek Orav
3. Osalejaid 2/ööbijaid 2
4. number 66

[Pilt: 1941320_836412676385277_232376839_o.jpg?...e=5A6E4689]
Vasta
#10
Rootslaste tehtud sõiduvõidu autot mis ühtegi sõitu võitnud ei ole, saab imetleda ka sel aastal stardis ja loodetavasti ka finishis :Big Grin

1. Volvo 244DL 1979
2. Rando Ainlo 52 93 905
3. Osaleb 3, ööbib 3
4. number 110 palun

[Pilt: large_29443655_wY0H.jpg]
vanad volvod ja nissanid, sekka mõni muu liikur...

Ostan NISSAN LAURELI varuosi, pakkuda võib juppe kui ka doonorautosid! 52 93 905

Ostan vanu VOLVOSID! 200 ja 700 seeria, igas seisukorras.
Vasta
#11
GAZ 52-01 1963
Mait Mass
3 mitte ööbijat
Nr. 26 nagu alati.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#12
Saurer 2DM, 1967. a.
Andre Luman
3 osalejat, ööbivad
Nr. 72
Vasta
#13
1.Opel Kadett GTE 1981
2.Toomas Hunt
3.3 osalejat ööbivad
4.Nr 8
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#14
1. Ford Granada Consul 1973
2. Joosep Annast
3. 2 rallitajat, ööbimine oleneb lõpppunktist.
4. 67 ikka


Vasta
#15
1. Escort mk1 "72 
2. Reigo Post
3. 2-3 ööbivat turisti
4. 72


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Golf mk1, *Escort mk1, Lada 1200,  Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Wanderer 11, Jawa 360+ Velorex.
Vasta
#16
1. Toyota 4 Runner 1988, 3 ust
2. Danel Vessmann
3. 3 osalejat ööbivad
4. Nr 44, kleebised autol.


   
Vasta
#17
1. Mazda 929 '84/'85
2. Terttu Tammaru
3. 2/2
4. 929, nagu ka eelmisel aastal

[Pilt: large_29724907_fIPV.jpg]
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Vasta
#18
Photo 
1. Opel Rekord '65
2. Raul Kolk
3. 2/2
4. 5, nagu ka eelmisel aastal

[Pilt: qJG0AiiWsdSrpx-_MPQLCT1UBhoLiaDeQGE2ZUbM...99-h974-no]
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Vasta
#19
1. VAZ 2101 1971
2. Uku Heldna
3. Osalejaid 2/ööbijaid 2
4. number 65

   
Vasta
#20
Toyota MR2 mk1 1989 
Jüri Hinsberg
2 ja ka 2 ööbijat
Nr. 51 juhul kui number 2 vaba vahetaks selle vastu ringi.

Paluks ka korraldajate tagasisidet sõiduki sobivuse kohta. Juuli kuu seisuga on Eestis registreeritud esimese põlvkonna (1984-1989) Toyota MR2-si 15tk, millest 6 on peatatud registrikandega ja 5 omavad kehtivat tehmoülevaatust (ntx võrdluseks Eestis registreeritud lääne tehnikast Mercedes 170V (1935-1942) 19tk ja vene tehnikast Gaz 12 (1950-1960) 34tk ja kui võtta Gaz 21-d, mis on registreeritud aastal 1958 on neid 42 tk.), seega usun, et Talveralli kontekstis peaks olema piisavalt haruldane.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne