automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uunikute 17. Talveralli toimub 10-11.02.2018, kinnitatud stardinimekiri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Hetkel siia päris algusesse infoks - kui kellelgi on TR-ga seoses küsimusi, ettepanekuid vms, siis kontakt e-post on alvar.valend@gmail.com 
FB kasutajad leiavad mind ka sealt keskonnast. 

NB! kui keegi ei ole juhuslikult mõnele oma küsimusele vastust saanud, siis palun end veel meelde tuletada!

Edit (08.02) - 

2 x on nüüd numbreid jagatud, edasi juba reedel Käärikul või Stardis. 
KKK rubriigist - 
JAH, kinnisel rajal kiiruslikud lisakatsed on hetke seisuga toimumas; 
Jah, kiiver on neil osalemiseks kohustuslik (nagu juhend ka ütleb).
Üldiselt siinkohal veel kord - juhendiga tutvumine on kohustuslik - enne Legendi ulatamist võib kohtunik võtta juhilt allkirja, et juhend on tuttav.
EI, rada ei avaldata mitte kellelegi enne starti.
Kohapeal on soovijatele peo-puhvet, saab tasuda sularahas. 

Ega siin palju muud polegi, kui veelkord: 
Start: 10.veebruaril
Esimese auto Start 8:00.
Stardikoht: Tehvandi staadioni parkla.

START:
- kui mõni sõiduk starti ei ilmu, siis võib jooksvalt iga stardiaeg ka veidi varasemaks nihkuda. 
- kedagi ootama ei jääda, st tuleb ikka väikese varuga valmis olla; hilinejatele on kell armutu.
- Start on Valga mnt poolt vaadatuna parkla tagumises osas: varasemad startijad pargivad palun stardialale lähemale, hilisemad eemale. 
- Kohtunike juhendamist stardialal tuleb loomulikult täita.
kui kõik neist mõnest punktist kinni peavad, siis saame sujuva Stardi meeleolukale päevale!

Stardinimekiri ise on siis seekord selline:

Start
08:00 Volvo Laplander : 1968 ; Stern Ilves - Nr: 112
08:01 Gaz 69 : 1963 ; Madis Sütt - Nr: 69
08:02 VW T2 : 1970 ; Vaido Mähar - Nr: 71
08:03 Ford Ranger : 1978 ; Marti Mets - Nr: 53
08:04 Volvo N88-52T : 1967 ; Karl Biltse - Nr: 88
08:05 Saab 99 : 1977 ; Margus Kivi - Nr: 99
08:06 Ford Taunus : 1973 ; Lauri Lillepea - Nr: 36
08:07 Vaz 2101 : 1973 ; Martin Saan - Nr: 159
08:08 Volvo 242 : 1975 ; Jaanus Hunt - Nr: 39
08:09 Vaz 2101 : 1972 ; Tarmo Kollist - Nr: 9
08:10 Saurer 2DM : 1967 ; Andre Luman - Nr: 72
08:11 Jawa 634 : 1978 ; Henri Sõmer - Nr: 117
08:12 MercedesBenz 240D : 1980 ; Yurij Gerlovskyi - Nr: 40
08:13 Ford Cortina 1600 GT MKII : 1969 ; Tarmo Luik - Nr: 105
08:14 Chevrolet Apache : 1959 ; Ivar Raidmäe - Nr: 38
08:15 Gaz 21 : 1969 ; Toomas Sepp - Nr: 75
08:16 Jawa 634 : 1981 ; Martin Makarevits - Nr: 116
08:17 Moskvich 407 : 1960 ; Janek Lindau - Nr: 407
08:18 BMW 2000 : 1970 ; Kristo Kauder - Nr: 77
08:19 Gaz 24 : 1971 ; Vladimir Kylunuch - Nr: 21
08:20 Gaz 20 Pobeda : 1954 ; Hindrek Raudväli - Nr: 11
08:21 Ural 8 : 1985 ; Aivars Alt - Nr: 118
08:22 Volvo Amazon : 1970 ; Kary Pill - Nr: 46
08:23 Opel Rekord : 1965 ; Üllar Luht - Nr: 5
08:24 Gaz 52-01 : 1963 ; Mait Mass - Nr: 26
08:25 Honda XL600R : 1986 ; Kalle Kindel - Nr: 4
08:26 Isuzu Bellet : 1966 ; Martti Suur - Nr: 16
08:27 Hillman Super Minx : 1963 ; Andre Kula - Nr: 43
08:28 Ford Escort mk1 : 1972 ; Reigo Post - Nr: 15
08:29 IZ Planeta -5  : 1989 ; Ilmar Kuusk - Nr: 19
08:30 Opel Commodore B : 1972 ; Meelis Viese - Nr: 76
08:31 Saab 99 : 1981 ; Maret Kivi - Nr: 98
08:32 VW 1300 : 1966 ; Indrek Orav - Nr: 66
08:33 BMW 1602 : 1973 ; Ruut Rätsep - Nr: 56
08:34 Mazda 323 : 1981 ; Evelin Dureiko - Nr: 74
08:35 Ford Granada Consul : 1973 ; Joosep Annast - Nr: 67
08:36 Gaz 69 : 1956 ; Mart Laanelepp - Nr: 14
08:37 VW Polo : 1976 ; Erika Kuusk - Nr: 18
08:38 VW K70 : 1973 ; Margus Kristjuhan - Nr: 70
08:39 VW põrnikas : 1967 ; Toots Norman - Nr: 96
08:40 Gaz 21 : 1966 ; Elvis Uusmaa - Nr: 13
08:41 Datsun 100A : 1975 ; Lauri Siir - Nr: 49
08:42 Vaz 2103 : 1975 ; Avo Fomitsev - Nr: 64
08:43 Uaz 31512-01 : 1972 ; Raul Vahisalu - Nr: 103
08:44 Vaz 21011 : 1975 ; Karl Jalakas - Nr: 61
08:45 Gaz 24 : 1982 ; Kaire Kivari - Nr: 3
08:46 Moskvich 412 IE : 1985 ; Andres Kukk - Nr: 113
08:47 Moskvich 426 : 1967 ; Maksim Buzin - Nr: 47
08:48 VAZ 21011 : 1976 ; Leonhard Tuul - Nr: 119
08:49 Gaz 24 : 1985 ; Keiu Ruus - Nr: 54
08:50 Vaz 21011 : 1976 ; Madis Kümmel - Nr: 114
08:51 Datsun 220C : 1977 ; Tõnis Ross - Nr: 91
08:52 Volvo C303 : 1975 ; Oliver Meus - Nr: 35
08:53 UAZ 469B : 1978 ; Maarja Kristjuhan - Nr: 60
08:54 Gaz 24 : 1981 ; Liina Jutt - Nr: 10
08:55 Datsun Homer PF21 : 1982 ; Indrek Teppor - Nr: 150
08:56 Volvo 245 : 1978 ; Allan Maripuu - Nr: 121
08:57 VW Golf 1 : 1978 ; Mayc Rondik - Nr: 81
08:58 BMW 633 : 1979 ; Priit Vokksepp - Nr: 33
08:59 Vaz 2101 : 1971 ; Robert Peterson - Nr: 125
09:00 Volvo 164 : 1971 ; Rain Plaado - Nr: 68
09:01 Alfa Romeo 116 Giuletta : 1980 ; Rasmus Parv - Nr: 37
09:02 BMW 316 : 1980 ; Ülo Starast - Nr: 82
09:03 Fiat 127 : 1980 ; Rasmus Eerma - Nr: 31
09:04 Vaz 2106 : 1980 ; Martin Taal - Nr: 80
09:05 Volvo 242 : 1980 ; Mikk Teng - Nr: 6
09:06 Saab 96 : 1972 ; Margus Trempi - Nr: 95
09:07 Audi 100 : 1981 ; Indrek Sirk - Nr: 600
09:08 MercedesBenz 230E : 1981 ; Janek Lepp - Nr: 20
09:09 Opel Kadett GTE : 1981 ; Toomas Hunt - Nr: 8
09:10 VW Bombardier Iltis : 1980 ; Sven Tiirusson - Nr: 22
09:11 žuk tuletõrje : 1973 ; Meelis Lindemann - Nr: 32
09:12 Moskvich 412 IE : 1982 ; Mart Ojasoo - Nr: 132
09:13 Opel Rekord : 1982 ; Siim Viktor - Nr: 86
09:14 Opel Ascona C1 : 1982 ; Simo Siniroht - Nr: 115
09:15 VAZ 21013 : 1982 ; Jaanus Puuraid - Nr: 34
09:16 Moskvich 412 : 1974 ; Kuldar Jaosaar - Nr: 102
09:17 Vaz 2103 : 1975 ; Ervin Karu - Nr: 58
09:18 Gaz 24 : 1984 ; Hannes Vallner - Nr: 128
09:19 Lincoln Continental : 1984 ; Lembit Heli - Nr: 48
09:20 Nissan Silvia : 1984 ; Arvo Orav - Nr: 84
09:21 Opel Rekord : 1984 ; Henri Vilbiks - Nr: 50
09:22 Volvo 240 : 1984 ; Silver Tamman - Nr: 120
09:23 VW Golf : 1984 ; Andres Tõniste - Nr: 94
09:24 Gaz 24 : 1976 ; Erko Veltson - Nr: 24
09:25 MercedesBenz 250 : 1976 ; Janne Kalmus - Nr: 27
09:26 BMW 524 : 1985 ; Peeter Paaver - Nr: 44
09:27 Opel Monza : 1985 ; Lauri Luigas - Nr: 87
09:28 Renault 11 GTD : 1985 ; Jürgen Eessaar - Nr: 51
09:29 Toyota BJ40 : 1979 ; Tarmo Rämson - Nr: 79
09:30 Datsun 220C : 1977 ; Andro Heinmäe - Nr: 12
09:31 Moskvich 2140 : 1977 ; Hannes Vask - Nr: 134
09:32 Fiat 127 : 1978 ; Riho Mägist - Nr: 127
09:33 Vaz 21011 : 1978 ; Sander Tomingas - Nr: 106
09:34 Volvo 245DL : 1978 ; Allan Liima - Nr: 78
09:35 Nissan Silvia : 1987 ; Urmas Halling - Nr: 55
09:36 Zaz 968M : 1987 ; Mait Koop - Nr: 97
09:37 Lincoln Town Car : 1979 ; Erlend Kotkas - Nr: 73
09:38 Uaz 452V : 1986 ; Jüri Kukk - Nr: 138
09:39 Vaz 2101 : 1979 ; Kaimar Sildam - Nr: 101
09:40 Volvo 244DL : 1979 ; Rando Ainlo - Nr: 110
09:41 Peugeot 205GTI : 1988 ; Andres Lell - Nr: 29
09:42 Porsche 944 : 1988 ; Joonas Künstler - Nr: 944
09:43 Vaz 2102 : 1980 ; Kauri Rannajärv - Nr: 109
09:44 Toyota MR2 : 1989 ; Jüri Hinsberg - Nr: 2
09:45 MercedesBenz 230GE W463 : 1990 ; Urvo Männama - Nr: 42
09:46 Gaz 24 : 1981 ; Rait Niit - Nr: 23
09:47 Chevrolet El Camino : 1982 ; Tõnu Narro - Nr: 59
09:48 Vaz 2105 : 1982 ; Viljar Kiivet - Nr: 83
09:49 Ford Sierra : 1983 ; Mario Kummer - Nr: 85
09:50 Zaz 968M : 1983 ; Kalle Päkk - Nr: 93
09:51 Ford Granada mk2 : 1984 ; Tõnis Otstavel - Nr: 104
09:52 Saab 90 : 1984 ; Arvo Aljaste - Nr: 90
09:53 Uaz 3962-01 Kiirabi : 1989 ; Raivet Aru - Nr: 28
09:54 Saab 90 : 1984 ; Raimo Hyttinen - Nr: 124
09:55 Saab 900GL : 1984 ; Rein Ruus - Nr: 108
09:56 Citroen BX16 RS : 1985 ; Henri Tamm - Nr: 92
09:57 Moskvich 2140 : 1985 ; Heiti Pavlov - Nr: 100
09:58 Peugeot 505 : 1985 ; Karl-Rihard Penu - Nr: 63
09:59 Moskvich 412 : 1986 ; Andre Klaus - Nr: 41
10:00 Vaz 2121 Niva : 1987 ; Siim Lillemägi - Nr: 89
10:01 Volvo 740 : 1987 ; Maryon Väinola - Nr: 135
10:02 Volvo 245 : 1988 ; Alger Paalberg - Nr: 45
10:03 Chrysler NewYorker : 1989 ; Marek Tapper - Nr: 107


Osalejatele kohustuslik lugemine: JUHEND [attachment=68042]

Stiil (kes veel oma ei ole leidnud) - EV100-le sobilikult (ning kasutades võimalust sarnaneda konkreetsuses ühele teatud Presidendile) : 
"Presidentide" väljasõit, mis läheb sujuvalt üle diplomaatilisele meeleolukale koosviibimisele koos heade kolleegidega, kellel võivad juhtumisi olla sarnaseid hobisid, aga mitte tingimata. Olles tolerantne, siis ei saa kuidagi ette kirjutada mille, kelle või mis päritoluga President olla võib... 


Talveralli 2018 ametlikuks nimi :  Ugandi tsiir 2018. 
[attachment=67295]

mitteametliku "alapealkirjaga" : Võistle Veski vastu! 
Jah, 2018 Talverallil on Priit ristsõna lahendamas ning osalejatel võimalus mõõtu võtta tandemiga Kristjuhan & Veski Smile
(loomulikult ei olda tegevad või/ja informeeritud raja ning ristsõna koostamise juures)



Uunikute Talveralli 2018 toimub 10-11.02.2018. 
Lõpetamine ehk sihtkoht on vahelduse mõttes Lõuna-Eestis.
 

Alustades siiski põhilisest, mis toimub? Ennekõike traditsiooniline ristsõna lahendamine jõuvankritel, mööda legendiga juhendatud rada. Võimalikud on kinnised lisakatsed, lisaülesanded, osalejate eksitamised, kontrollimised ja kõik muu, mis korraldajad välja mõtlevad ja ellu viivad, sõltuvalt ilmast ja muudest võimalustest. Talverallit ei sõideta silm ruudus võidu peale! Tule ja naudi Sulle kokku pandud päeva koos teiste omasugustega ja rõõmustame ühiselt osalejate 100%-lise finishisse jõudmise üle. Võimalusel nutikamate auhindamine. 

Millega osaleda? Sõiduk peab olema vana või/ja unikaalne või/ja FUN. Põhigrupp, juba sarnaselt eelmisele korrale, tekib sorteerituna vanuse alusel. Mida rohkem eakamaid jõuvankreid on osalemise soovi avaldanud, seda suurem on võimalik välja jäämise oht uuematel. Tuletan meelde, et eelmisel korral kujunes piiriks 1984. See põhigrupp moodustab plaani kohaselt ca 80% stardinimekirjast. Põhigruppi on siiski ennekõike oodatud sõidukid esmatootmisega kuni 1980.
Lisagrupp unikaalsed. Erinevad säravad Youngtimerid, Classicud ja muidu huvitavad autod erinevas vanuses. Sh kindlasti vähemalt välised rally-replicad. Unikaalsete osas must-valget reeglit ei ole (ei saagi olla), vajadusel otsustab korraldusmeeskond. Liiga uued rahvaautod seda muidugi ei ole.
Osalev jõuvanker peaks olema väliselt ja tehniliselt korras. Sealjuures mida levinum Mark&Mudel või/ja uuem, seda karmim sõel. Vajadusel ja korraldaja soovil rakendub ühesuguse mudeli piirang, eelistades vanemaid ja kobedamaid. Kehtiv TÜV on avalikul teel sõites loomulikult kohustuslik.
Eelregistreerimise käigus (sõltumata põhjustest) on võimalus ja õigus sõidukit ning osalejate arvu vahetada või täpsustada. Peale registreerunuks osutumist jääb koraldajatel õigus autode vahetusi mitte lubada, eelkõige uuemate vastu. 

Jätkame lubatult osaleva jõuvankri vanusel põhinevat motiveerimist. Mida vanem jõuvanker, seda suurem eelis koondtulemustes. Arvestus tehnilise passi järgi (või erandina tõestatult vanem vla). Täpsem info 2018.a juhendis, mis avaldatakse hiljem.

Osalejate arv sõidukis on piiratud kuni 3-le, sõltumata sõiduki tüübist. Juht, kaardilugeja ja soovi/vajaduse korral „mehaanik“. Paraku on talvised majutusvõimalused Eestis piiratud ning see on põhjus piiranguks.
Kuna „mehaanik“ osaleb ristsõna lahendamises, siis oma punktieelis on jällegi ilma „mehaanikuta“ osalejatel.
Erandid – osaleda soovivad naiskonnad – ehk juba traditsiooniks saanud klassis Naised - on lubatud kuni 5 naist jõuvankris. Naiskond koosneb 100% naistest, eranditeta. Rohkem isikuid on lubatud peredele, kes soovivad oma alaealisi lapsi kaasata.
Ülejäänud osalejad võivad arvestada registreemisel mittemärgitud isikute olemasolul piisavalt mittemotiveerivate miinuspunktidega, mis kindlasti välistavad kõrge koha.  Samuti ei ole siis arvestatud näiteks ööbimiskohtadega.

Osalustasu osas on võimalik püsida 49€ inimese kohta. Sisaldades endiselt Fun päeva, koos lõuna- ja õhtusöögiga ning õhtust meeleolukat koosviibimist. 

Ajaplaan:
Eelregistreerimine avatud: 26.10.17
Eelregistreerimise lõpp: 10.12.2017 (see on siis 2 kuud enne Starti)
Osalejate esmase nimekirja kinnitus: lõppenud
Osalustasuga oma osalemise kinnitamine: tehtud

Tänan tähelepanu eest ning loodetavasti kohtume Stardis!
Lõunaosariigi usaraud

Auto 1
1. Ford Ranger 1978
2. Marti Mets
3. sõidab 2/ööbib 2
4. number 53
[attachment=65812]

Auto 2
1. Chevy Apache 1959
2. Ivar Raidmäe
3. sõidab 2/ ööbib 2
4. number 38
[attachment=65813]
1. Datsun Nissan Homer PF21 aastakäiguga 1982 (tootmise algus 1976)
2. Indrek Teppor
3. Nummer 150, nagu alati
4. Ööbib ka 2 isendit

[Pilt: 1]
1. Isuzu Bellett 1966
2. Martti Suur
3. 2 sõidab, 2 ööbib
4. Nr 16 on alati olnud.
[Pilt: 21191973_10155719147988464_8907688664252...e=5A6662ED]
1. Fiat 127A 1980
2. Andre T6nis
3. see number mis üle jääb on okei
4. kaks ööbijat
1. Mb w126 83a kui see eisobi siis on valikus ka Vaz 2102 80a eks korraldaja otsustab Wink
2. Kauri Rannajärv
3. Nr 109
4. 3 sõidavad ja ööbivad
Under Control "Pereauto"

1. Gaz 52 1979
2. Andres Kortel
3. sõidab 3/ööbib 3
4. number 52



pilt
1. Porsche 944s 1988
2. Joonas Künstler
3. sõidab 2/ööbib 2
4. number 944
1. VW 1300 1966
2. Indrek Orav
3. Osalejaid 2/ööbijaid 2
4. number 66

[Pilt: 1941320_836412676385277_232376839_o.jpg?...e=5A6E4689]
Rootslaste tehtud sõiduvõidu autot mis ühtegi sõitu võitnud ei ole, saab imetleda ka sel aastal stardis ja loodetavasti ka finishis :Big Grin

1. Volvo 244DL 1979
2. Rando Ainlo 52 93 905
3. Osaleb 3, ööbib 3
4. number 110 palun

[Pilt: large_29443655_wY0H.jpg]
GAZ 52-01 1963
Mait Mass
3 mitte ööbijat
Nr. 26 nagu alati.
Saurer 2DM, 1967. a.
Andre Luman
3 osalejat, ööbivad
Nr. 72
1.Opel Kadett GTE 1981
2.Toomas Hunt
3.3 osalejat ööbivad
4.Nr 8
1. Ford Granada Consul 1973
2. Joosep Annast
3. 2 rallitajat, ööbimine oleneb lõpppunktist.
4. 67 ikka
1. Escort mk1 "72 
2. Reigo Post
3. 2-3 ööbivat turisti
4. 72
1. Toyota 4 Runner 1988, 3 ust
2. Danel Vessmann
3. 3 osalejat ööbivad
4. Nr 44, kleebised autol.


[attachment=65826]
1. Mazda 929 '84/'85
2. Terttu Tammaru
3. 2/2
4. 929, nagu ka eelmisel aastal

[Pilt: large_29724907_fIPV.jpg]
1. Opel Rekord '65
2. Raul Kolk
3. 2/2
4. 5, nagu ka eelmisel aastal

[Pilt: qJG0AiiWsdSrpx-_MPQLCT1UBhoLiaDeQGE2ZUbM...99-h974-no]
1. VAZ 2101 1971
2. Uku Heldna
3. Osalejaid 2/ööbijaid 2
4. number 65

[attachment=65830]
Toyota MR2 mk1 1989 
Jüri Hinsberg
2 ja ka 2 ööbijat
Nr. 51 juhul kui number 2 vaba vahetaks selle vastu ringi.

Paluks ka korraldajate tagasisidet sõiduki sobivuse kohta. Juuli kuu seisuga on Eestis registreeritud esimese põlvkonna (1984-1989) Toyota MR2-si 15tk, millest 6 on peatatud registrikandega ja 5 omavad kehtivat tehmoülevaatust (ntx võrdluseks Eestis registreeritud lääne tehnikast Mercedes 170V (1935-1942) 19tk ja vene tehnikast Gaz 12 (1950-1960) 34tk ja kui võtta Gaz 21-d, mis on registreeritud aastal 1958 on neid 42 tk.), seega usun, et Talveralli kontekstis peaks olema piisavalt haruldane.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12