Vasakkeere
#21
Osadel autodel on vasaku poole rattapoldid/muttrid "valet pidi"
Vasta
#22
Minu IHC-l näiteks on ühe poole ratta poldid valepidi keermega. Kui sellel autol aastaid tagasi esimest korda hakkasin keretööde ajaks rattaid alt võtma,siis võite elavalt ette kujutada kuidas ma neid krdi polte õlitasin,kuumutasin ja külmutasin. Aru ei saanud miks ühelt poolt tulid ja teisel pool kinni kui kännu taga Big Grin 
No,siis selguse mõttes,et teiselt poolt tulid ka 1+ meetrise torujupiga keerates lahti, aga tulid. Lõpuks ma ei tea isegi miks,aga väänasin suht vihast juba teistpidi mutrit. Et äkki aitab kui veel rohkem peale pingutada. Ja aitaski. Mutrid tulid lahti Big Grin 
Aastaid hiljemgi ajab naerma see kui aru sain,et mutrid valepidi keermega on. No ei osanud auto puhul seda aimata.
Aga aastal 61..64 olid osadel andmetel sõjaväele tehtud IHC-del valepidi keere vasakul. Hiljem läks kõik õigetpidi keermele üle.
Milleks see vajalik on, ei tea. Saavutab see kolekastikas ju tippkiiruseks tubli 100km/h. Aga jah. Selline lollakalt naljakas lugu siis mul selle valetpidi keermega.


Aga rattal mäletan lapsepõlvest küll,et erineva poole pedaale ei saanud alati vahetada kuna keermed ei klappinud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne