Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
POR15 tank sealer kit, lahendab olukorra. Augud on probleem, aga sinna tuli tükk kangast sisse vajutada augu kohale kui see mögin vedel. Ise ka ei usuks, aga 3 paaki tehud ja toimib. Soomest saab tellida guugelda.
Kuna sul juba paak lahti lõigatud siis ilmselt seda sealer kitti vaja ei ole, piisab ainult POR15. Need teised möginad on pinna ettevalmistamiseks kui paagi sisse ligi ei pääse.
Mina teeks nii: puhastaks paagi seest ära. Siis lapiks POR15- ja riidega need kahtlased kohad ära mida keevitada ei saa, siis keevitaks paagi kokku ja siis kogu paak seest POR15-ga üle. Sisuliselt see mögin teebki sulle uue paagi vana sisse.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,393
Teemad: 54
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Suur tänu! Uurin lähemalt seda tehnoloogiat.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
POR15, siit saab tellida, nädalaga toodi koju kätte:
https://www.mve-online.com/index.php/mve...rh00v04ev0
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 6,708
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Kas hindajad puurivad needid välja ja mõõdavad ava?
Ma tegelesin aastaid sellega, et lasin treialil neete teha. Hiljem ostsin ja puurisin. Ehk on abiks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,708
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(09-12-2017, 03:39 AM)Taaviw126 Kirjutas: (09-12-2017, 03:23 AM)Marko Kirjutas: Kas hindajad puurivad needid välja ja mõõdavad ava?
Ma tegelesin aastaid sellega, et lasin treialil neete teha. Hiljem ostsin ja puurisin. Ehk on abiks.
Ei mõõda neid keegi Aga endal oleks elu kergem kui õiged leiaks. 51 omasid kellelgi raudselt vedeleb.
Aga kui polt neediks treida siis mis tugevusega polt võiks olla? 8.8? Ma ise oma aruga paneks 8.8 või madalama tugevusega.
Sepaneete saab baltipoldist. Mõõdutabelit mu isikliku pea sees olev googel ei sisalda.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,534
Teemad: 258
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
09-12-2017, 06:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2017, 06:57 AM ja muutjaks oli
Raudpats.)
Need needid seal on vist kuumalt kokku needitud mingi spetsiaalse pressiga. Külmalt ei pidanud saama nii teha. Ma kunagi käisin vist Jelgava tehases GAZ raame toomas ja sain tehases ringi vaadata, seal seletati seda neetimise värki. Ei ole kindel kas oli Jelgava aga vist nagu oli,
Postitused: 5,281
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
Needid on tehtud pehmest rauast. Neetimise kergendamiseks põletatakse neid tules..... et veel pehmemaks saaks. Seda muidugi külmalt neetimise hõlbustamiseks. Raami neetimisel kasutatakse gaasipitsi või ääsi. Neet aetakse punaseks,torgatakse auku ja hakatakse neetima. Või siis pannakse auku ja aetakse pitsiga kuumaks. Raami neetimine pole enam ühe mehe töö. Pigem juba kolme. Kuna neet jahtub siis peab kiiresti tegutsema,seega igal mehel oma töö... igasugused abinõud,kopitserid,haamrid,alused jne.
Neid neete ikka vast kellegi vedeleb,eks uurin isegi oma varusid. Aga neid neete võib ka ise treida,kui ei ole täpseid võtta.
T.
Postitused: 601
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Needid on tehtud pehmest rauast.....
Kuna tehnika foorum,siis rauda esineb ainult laborites ja ühes tabelis ,mujal on TERAS.Olgugi et me kõik saame aru millest jutt.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(09-12-2017, 13:20 PM)_rein_ Kirjutas: See oli esimene asi millega sulle rauatöökoolis taheti "ärapanna".
Me ei käi enam koolis.
Kasutan ikkagi igapäevaselt vana keelepruuki, kui see ei muuda jutu sisu.
Muide üks siinsetest foorumlastest, kellel jäi cum laudest mõni punkt puudu, kasutas ka ülikooli lõputöid kirjutades saare murrakut ja õppejõud ei pannud seda pahaks.
Siinsed keelepeded on aga oluliselt targemad, kui ülikooli õppejõud...
Postitused: 5,281
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
No mis kuradi teras see enam on mis ahjus pehmeks on läinud. Täitsa raud,ei muud midagi.
T.