05-11-2018, 10:21 AM
(04-11-2018, 22:23 PM)Raudpats Kirjutas:Õlipumba küljes olev vedru surus põhja allapoole.See võis olla üks põhjus.(04-11-2018, 22:18 PM)Taaviw126 Kirjutas: Õlivanniga oli mingi anomaalia. Polte pidin ebanormaalselt kõvasti kinni pingutama et vann vastu plokki läheks. Plekist õlivanni puhul on nii et mida kõvemini polte pingitad, seda rohkem lekkima hakkab. Ei saanud aru ka miks vann ligi ei tahtnud minna.
Kas originaalis oli seal korgist tihend?
Olles lammutanud neid mootoreid on tihendiks kork olnud ainult 1l mootoril.Se oli GazAA vähenäpitud mootor.Eripaksusega papp,tihendinöör,presentrihm need on tavalised.On olnud ka väga paksu transportöörilinti.Sel viimasel varjandil oli vannikinnitus juba mm keermele tehtud ja kasutatud pikki polte.Kuna karteripõhi oli läbimädanenud ,panin alla teise kus olid mingid papijäänused küljes.Vastu plokki SEE UUS põhi ei läinud igatahes.
Need mootorid on "100korda"remonditud ja komplekteeritud.
Aga kui mootoris õli sees siis peab jõudma seda vabalt ringi ajada.See vedaminine-vägistamine pole selle mootori jaoks.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....