Jaguar Xj6 series 2 1975a
#10

(23-04-2018, 23:56 PM)jannomb Kirjutas:  
(04-04-2018, 00:25 AM)spitfire Kirjutas:  Kui üks karpa "üle jooksis", siis viitab see kõrgele ujukile, või ei sulgu nõelklapp korralikult. Millegi pärast nende nõelklapid eriti pidada ei taha. Loodetavasti vahetasid vedrud-nõelad-kaevud ära. Regulli puhul on just need vedrud väga olulised , kütuse kulu koha pealt nõel+kaev.

Ja üks tähelepanek veel, need karpad tahavad ühtlast kütuse rõhku, võimalik et siin mingi seos nende pidevalt n***ivate nõelklappidega.

See karpa teema oli hull!  Esimene auto karpadega ja esimene kogemus nendega - koolis magasin ka selle teema maha kuna elame ajastul kus karpa ajastu lõppes ennem minu sündi... ja mina kindlasti endale kunagi karpaga masinat ei osta!!!

Lõpuks sain kokku vähemalt 5 korda karpad maha ja lahti ning küll sai igast asju katsetatud - enamus ajast ujukiga mängitud, sest uus nõelklapp ikka vigane olla ei saa! Lõpuks olid ideed otsas ja viimases ahastuses proovisin autoga kaasas olnud SU hs karpadelt vanu ja üsna koledaid nõelklappe. Asi toimis - milles see viga oli, miks need originaalid, samuti uued ja ilusad lekkisid, seda ma ei tea ja vist peale seda jamamist ei tahagi teada.

Tänud info eest, uuesti saan karpasid näppida tõenäoliselt aasta lõpupoole ja siis puhanud närviga alustan uuesti ehk sellel korral saan kiiremini ühisele lainele nendega!

Just ! Need nõelklapid on puhas p**k. Kolmest kaks töötab. Jutt käib siis uutest klappidest. Teine probleem on, et sa pead leidma KAKS ÜHTEMOODI töötavat klappi, mitte lihtsalt töötavat.
Su kirjeldusest ei selgu kas kaevud nõelad  ja vedrud vahetasid või mitte, aga ilma seda komplekti vahetamata kütuse kulu normi ei saa.
Selle komplekti raha saad ühe Pärnu otsaga tagasi säästetud küttekulu pealt. Uued nõelad on ka teise profiiliga, nad on väidetavalt timmitud sobivamaks tänapäevasele bensule. 

Minul võttis kütet enne umbes 40l sajale, ja pärast 12. Nende regull ja timmimine võttis aega 1-2 nädalat, aga tulemus oli seda väärt. Kusjuures minekus ma mingit vahet ei täheldanud. Tol korral sain hakkama ilma kütuse rõhu regulaatorita, aga täna pistaksin selle ikkagi vahele.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: jannomb - 01-04-2018, 00:56 AM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: TeeTL - 01-04-2018, 22:26 PM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: Peeter - 01-04-2018, 23:31 PM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: spitfire - 02-04-2018, 01:41 AM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: jannomb - 03-04-2018, 23:54 PM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: spitfire - 04-04-2018, 00:25 AM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: jannomb - 23-04-2018, 23:56 PM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: jannomb - 24-04-2018, 00:06 AM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: jannomb - 24-04-2018, 10:03 AM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: spitfire - 24-04-2018, 11:21 AM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: stihl - 24-04-2018, 13:59 PM
RE: Jaguar Xj6 series 2 1975a - Autor: spitfire - 24-04-2018, 19:52 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne