nüüd ükspäev sai ka tehtud esimene proovipaigaldus sellele eelmainitud liigendile
ja nagu ikka rätsepatöö vajab proovimist ja sättimist ehk päris valmis toodet veel ei ole
idee ja teostus saab olema selline kus ühtegi lisa auku bussi külge ei puuri ja haagisekonksu tala ei modifitseeri
ei puuri ega keevita selle külge ning kogu liigendraam saab olema eemaldatav poltide avamisega
päris proovimise alguses tehtud pilt
ja üks klõps suletud asendis
kuidas lõpptulemus välja tuleb seda veel ei tea
aga algus oli selline, et võetud sai mõõdud nagu rätsepa juures
siis tegi meister arvutis joonised koos liikuva pildiga ja jagas mõtete vahetusek seda minuga muutsime koostöös mõnda detaili ja ...
lõpuks lõikas välja detailid ja koostas konstruktsiooni
kõik see mis tehtud istus ka kohe täpselt külge aga vajab veel täiustamist kuna kuidas nüüd öelda hakkas liialt väänduma
s.t. niikaugele arvutis tehtud jooniste ja mudelitega ei läinud, et väändumist modelleerida - seda ma ka ei eeldanud
isegi liikuva pildiga joonised olid mulle palju.
esimene parandus sai kohe tehtud ja suurem osa väändumisest sai ära eemaldatud aga osa jäi alles
raud on raud
hing on tehtud 20mm võlliga ja määritavatele puksidele
ehk varsti jõuame ka kasutatava tooteni siis proovime koos rattaraamiga