Kompaktne matkakas kaubikust - Iveco Daily ´18

Hoolduses lase kindlasti eraldi hooldada tagumised pirdurid( käsipiduri osa) muidu on 10 tuhande pärast käsipidur peal. Ja algab jama. Meil läks asi nii hulluks sellega  et vahetasime 60 tuh pealt  supordid. 

Muusosas toimib see buss väga hästi.
Vasta

tänan tähelepanu eest
hetkel küll nii, et käsipidurit pole kasutanud üldse
aga jah pidurite hooldus on ikka kindlasti alati kavas - puhastamine ja määrimine peab olema tehtud !

60 tuhat peaks veel ju igatpidi ka garantii alla kuuluma
Vasta

väike facelift
stange sai värvitud ja alla lisatud väike lisand

[Pilt: t760_Untitled_-_0.jpg]
Vasta

buss käis vahepeal ka hoolduses
ei mäletagi nüüd mis see päris välp oli aga ma lasin nüüd teha natuke peale 15000 km esimese hoolduse
Mai kuus oleks pidanud nii kui nii minema sest siis saab täis aasta

aga siiski ei meeldi mulle need 30...40....50tuh. km õlivahetused
esimese lasin oluliselt varem teha
lisaks läksid siis kütuse õli õhu ja salongifiltrid vahetusse
pidurite kontroll/hooldus
sillaõli vahetus oli komplektis
suverehvid said alla pandud Toungue

lisaks vahetati garantiikorras ära ninas plastik mis asub stange ja iluvõre vahel ja mis läks külmaga katki

järgmise õli laseb ehk 20 peal vahetusse.
Vasta

kevad tuleb liikumine tiheneb või on vähemalt plaanis
pikka aega praadinud projekt saada bussi taha paigaldada jalgrattad hakkab kah liikuma

hetkel sai soetatud konksu otsa käiv jalgrataste hoidja mis algselt on 3-le aga võimaldab paigaldada lisa siini ja seega saab kasutada 4-le rattale mis on ka meie pere vajadus
selleks, et aga kasutada ka tagumisi uksi ja nende taga olevat varustust peab see raam koos ratastega eest ära liikuma
ei ole mõeldav alati rattaid maha kiskuda raami pealt kui tahad tagant tooli või lauda kätte saada.

selleks on plaan valmistada hingega vahetükk mida mujal maailmas nimetatakse näiteks "swing away hitch"
https://www.google.ee/search?q=swing+awa...78&bih=812

leidsin omast külast ühe meistri kelle tööd ma tunnen ja leppisime kokku, et ta mulle sellise asjanduse valmistab
hetkel on bussi ja konksu ja raami möödud võetud ning ootan esimesi eskiise.

seni saab kasutada siiski rattaraami rataste vedamiseks aga lihtsalt ebamugavam on.

vahepeal oli igasuguseid mõtteid kuidas asja lahendada ja leidsin väga ägedaid lahendusi suure lombi tagant aga seal on kõik asjad mitte kuulile aga nelikant avale
ja olin sellega ka peaaegu nõus kuid siiski võimalus kasutada raami ka teisel autol ja vajadusel naabrimehele laenata unustasid selle USA tüüpi ühenduse ära.
läheme edasi tavalise euro kuuliga.

[Pilt: t760_Untitled_-_2.jpg]
Vasta

Vaatasin eestpoolt bussi pepust pilte. Tagauste hinged tunduvad visuaalsel vaatlusel sellised suht kabedad ja vist isegi mingil määral kere küljes kinni Big GrinBig GrinBig Grin
Kas sinna ei saa midagi aretada? See ühe kuuli otsas rippuv arvestatavat koormat kandev lisapagass on selline, no krt kuda nüüd öelgagi? Ma igatahes ei kasutaks Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Säärane korraliku valmistaja "lisapagass" on üllatavalt tummine tükk.

Ma ei oleks kindel, et uksehinged lisanduvate kohustustega nõus on. Pigem talub konks lisakilosid

Samas pole staatiline koormus seisul kuigi suur. Ning kui panna rattaraam suletud ukse korral toetuma ka haagisekonksu kuulile, ei tohiks sõidu ajal uksel rippuva rattaraami pealt palju kilosid tullagi. Millimeetrite mäng on, aga teemapealikul on see asi käpasWink

Huvitav, kas tootja sellele bussilisele hevi djuuti hingi ei paku?
Vasta

Thule on üks neist kelle puhul mul on veel kvaliteedi usaldus
hetkel proovisin korra külge ja loksutasin raami tagumisest otsast ülesse ja alla vasakule ja paremale
ainuke asi mis liikus oli terve buss - munaka ühendus oli paigal

hinged pole seda nägu et sinna midagi veel külge pookida
varuratta hoidja ehk küll
Vasta

(15-03-2019, 16:14 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
hinged pole seda nägu et sinna midagi veel külge pookida
varuratta hoidja ehk küll

Renault Master´i (ürgvana) ja mingi VW LT (veelgi vanem) uksehinged on tehtud p--k tüüpi alumiiniumi sulamist. Kerge kõks avatud ukse pihta ja pooleks. Kui soovida sinna stabiilselt lisakilod riputada, siis mina tutvuks enne varuosade hinnakirjaga. Renoo puhul oli samas suurusjärgus auto jääkväärtusega.


Vasta

(30-05-2018, 21:57 PM)MeelisV Kirjutas:  sai tellitud hea pakkumisega kaks istme alust pöörd-plaati
mõlemad on ühepoole omad ehk juhi poolsed
ja Fiati (vist) omad s.t. tuleb natuke muidugi asju kohendada (õnneks piisab väiksemaks tegemisest)

miks sellised ? keskel on kahe realine ja kahe kihiline kuullaager ehk see ümar läikivam osa on kõik laager
mustad osad on välja lõigatud 8mm rauast

seega kogu komplekt on kõva ja jäik - ei logise

osad (teised) pöörd-plaadid on polt/võll keskel ja väikeste plastik rataste/rullikute (4tk.) peal pöörab
need loksuvad ja lagunevad nagu mulle räägiti
olen ka ise ühte näinud kus see plastik ratta võll jooksis pesast välja ja iste kohe lääpas.


[Pilt: t760_IMG_20180530_211014_1.jpg]

Tere.
Kus kohast soetasid istme pöördaluse?
Vasta

kui lauda istud ja pits on ees aga juua ei saa/soovi pöörad pitsi tagurpidi
ma ka ei taha haagist tõmmata ja keerasin konksu tagurpidi Toungue

[Pilt: t760_IMG_20190419_115846.jpg]


tegelikult keerasin tagurpidi kogu konksu tala
samuti eemaldasin juhtmestiku pistikust pistikuni
ehk kuna tala on ringi pööratud siis vaja ka juhtmed 50cm pikemaks teha et ulatuks auto pistikust konksu pistiku uue kohani.
põhjuseks on jalgratta raamile/hoidjale liigendi valmistamine/arendamine.
Vasta

nüüd ükspäev sai ka tehtud esimene proovipaigaldus sellele eelmainitud liigendile
ja nagu ikka rätsepatöö vajab proovimist ja sättimist ehk päris valmis toodet veel ei ole
idee ja teostus saab olema selline kus ühtegi lisa auku bussi külge ei puuri ja haagisekonksu tala ei modifitseeri
ei puuri ega keevita selle külge ning kogu liigendraam saab olema eemaldatav poltide avamisega

päris proovimise alguses tehtud pilt

[Pilt: t760_IMG_20190429_175301.jpg]

ja üks klõps suletud asendis

[Pilt: t760_IMG_20190429_190220.jpg]

kuidas lõpptulemus välja tuleb seda veel ei tea
aga algus oli selline, et võetud sai mõõdud nagu rätsepa juures
siis tegi meister arvutis joonised koos liikuva pildiga ja jagas mõtete vahetusek seda minuga muutsime koostöös mõnda detaili ja ...
lõpuks lõikas välja detailid ja koostas konstruktsiooni
kõik see mis tehtud istus ka kohe täpselt külge aga vajab veel täiustamist kuna kuidas nüüd öelda hakkas liialt väänduma
s.t. niikaugele arvutis tehtud jooniste ja mudelitega ei läinud, et väändumist modelleerida - seda ma ka ei eeldanud
isegi liikuva pildiga joonised olid mulle palju.
esimene parandus sai kohe tehtud ja suurem osa väändumisest sai ära eemaldatud aga osa jäi alles

raud on raud
hing on tehtud 20mm võlliga ja määritavatele puksidele

ehk varsti jõuame ka kasutatava tooteni siis proovime koos rattaraamiga
Vasta

Peabki väänduma. Karpraud ei asenda nelikanttoru. Küllap jõuate ka ise tasapisi selleni, et põhimaterjal tuleb asendada Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ilmselt nende poltide alla on tugevam koht kinnitatud, võibolla tasuks see tugevam koht jah karbist teha?


Manustatud failid Pilt (pildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

õigus mõlemal
jah U-raud väändub aga selline oli disain - tegijal juhtub, pole viga seni kuni asi ära parandatud saab

teisalt parandas proovimise käigus just nelikant toru U-raua taha keevitamine kui nüüd vaadata viimaseid pilte siis seal on ka see jupp näha.

nende poltide alla hakkab ka nüüd kinnituma mingi uus kronstein
s.t. bussi tagant sai konksu tala eemaldatud ja jäetud garaaži meistri kätte ehitamiseks ja proovimiseks

huvitav oli, et nende 4 poldi kinnituse vahel s.t. konksutala ja raamikinnituste vahel oli mõlemal pool 8mm plaat vahele pandud
nüüd saab ühelt poolt see eemaldatud ja selle asemel kinnitus teha.
Vasta

ükspäev sai siis see konstrui sina bussi taha keeratud ja sinna jäetud
ok viimane proovimine tähendas ikka veel korra maha võtmist ja täiustamist aga sai suures osas kondikava paika
nüüd vaja vaid viimistleda ehk nurgad ümaraks nipet näpet sättida ja värvida.

igaljuhul see karpraua väänduv torsioon on nüüd kadunud
päris ratastega pole veel proovinud aga julgust proovimiseks on

[Pilt: t760_IMG_20190506_181934.jpg]

[Pilt: t760_IMG_20190506_181759.jpg]

[Pilt: t760_IMG_20190506_181833.jpg]
Vasta

250km testsõitu 3 rattaga.

[Pilt: t760_DSC_0047.jpg]


[Pilt: t760_DSC_0000_BURST20190608083204844.jpg]
Vasta

Üks neljast voodit üleval hoidvatest hoobadest otsustas poolduda. Tegi ta seda siis kui olin just sinna peale roninud. Seega stabika kondi otsad selleks hästi ei sobi. Tuleb leida tugevamad liigendid nt. mingid uniballid vms.

[Pilt: t760_DSC_0053.jpg]
Vasta

stabika ots kõlbaks küll,kuid mitte sellise konstruktsiooniga
Vasta

Millist mõtled?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne