Jumz EO-2621B-3 elustamine
#12

(02-09-2018, 21:54 PM)AMG Kirjutas:  Nii, annan siis vahepeal toimunust ülevaate.

Mis puudutab silindri kolbe nii jalgade kui pöörde omasid siis seal need mustad täpid olid vana õli  ning mulla ja savi jäägid.
Puuduolevad tihendid sain lõpuks antsla laadalt Smile

Täna sai siis vähe rohkem tõste töid tehtud ning välja ujusid järgmised probleemid:
1. kopa silinder hakkas jooksma, eks teen kriitilised kaevamised ära ja siis kisun lahti ja näen mis komplekti vaja.
2. masti tõstesilinder ei pea kohe üldse (~20 sekundiga on maas tagasi).
3. nii kui masti pöörd kangi liigutan siis alguses ei juhtu midagi ning peale seda mast lausa lendab emba kumba poolele ja siis jääb paremale vasakule kõikuma ja ei hoia paigal ka kaevamise hetkel.
4. tõstel pole üldse jõudu, ehk nii kui vähegi suurem takistus kopal on siis seisab nagu kivi taga, kas vihjab pumba probleemile või peaksin probleemi mujalt otsima (õli paagi kolmveerandi kanti)?
5. peale paari tundi töötamist hakkas R100 jagaja pealt sellest kolmnuga metall plaadi alt õli välja jooksma (mõlemad r100 jagajad sai uued rem komplektid), et mis seda võiks põhjustada.


AMG
Mul endal küll sellist aparaati pole olnud kuid jamanud oleme sõbraga selle nurisünnitusega küll ja selle baasil julgen väita, et probleemi nr.3 põhjus on praak jagaja.
Jagaja siibril on kanalid halvasti trehvanud ja sujuvust sealt saada pole võimalik.
Aitab ainult masti keeramisega samal ajal mingi teise operatsiooni tegemine sama jagajaga mis osa õli ära võtab ja sujuvuse annab.
Kindlasti on ka pöördesilindrite puksides lõtkud sees ja siis ta kõigubki edasitagasi ning kraavile pihtasaamine on õnnemäng kui sellega igapäev ei tööta.
Selle vene jagajaga ei saagi seda keeramist sujuvaks silindritega versioonil.
Ketiga keeramine on kordi parem sest seal on silindri õlimaht suurem ja see muudab asja sujuvamaks koos lõtkude puudumisega.
Probleemi nr.4 lahendamiseks tuleb kõigepealt probleem nr.2 ära lahendada et õlilekkeid ei oleks olgu viga siis kas jagajas või silindris.
Kontrollimiseks tuleb silindri ülemisele stutsile punn ette panna ja siis kopp kaugemale lükata et mast jääks silindri peale kandma.
Kui nüüd ka alla vajub on viga silindris.
Kui ei vaju on jagajas.
Nr.5 kohta võiks ütelda, et seal komplektis olevad kummiasjad oleks kindlasti tarbijakaitse teema, kes keelaks sellise jama müümise ära.
Sõber käis mitu korda neid ringi vahetamas ja ähvardas poodi tarbijakaitsega.
Tulemus oli, et raha maksti tagasi ja minnes mingit tihendikomplekti ostma üteldakse talle poest et need pole müügiks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: AMG - 13-06-2018, 23:30 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: AMG - 20-07-2018, 22:01 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: kris282 - 21-07-2018, 19:47 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: viplala - 21-07-2018, 19:58 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: hillar2 - 22-07-2018, 14:36 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: AMG - 25-07-2018, 19:34 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: mlsluik - 25-07-2018, 20:32 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: 2715 - 25-07-2018, 22:32 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: AMG - 06-08-2018, 21:28 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: JaakH - 12-08-2018, 18:12 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: AMG - 02-09-2018, 21:54 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: 2715 - 02-09-2018, 23:23 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: meli666 - 02-09-2018, 23:44 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: honkomees - 02-09-2018, 23:56 PM
RE: Jumz EO-2621B-3 elustamine - Autor: Daff - 03-09-2018, 08:01 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne