Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.
Sooja puhurile tee jalg.mul omas autos on kõrvalsõitja ees jalge vahel  Big Grin .ja ei mingei kruvi aukke.(võin homme pildi teha).
Ja see puhur jääb kõva külmaga suht lahjaks.
(Omal ühes autos on 2100W ja teises 1400w kaks tükki)
Vasta
Ei pannud tähele et vahesein on ka
Vasta
(11-11-2018, 21:02 PM)ZIL 131 Kirjutas: Sooja õhu vool peab ikka alla olema suunatud. Soe õhk tõuseb ise üles.

See puhur mitte sellises kohas.
Sügisel tood vihmavett kummimattidele. Talvel lund, mis veeks sulab.
Kui siis puhur väga sooja öhu sundliikumist tekitama hakkab (ehk "uhama"), on tema esimene asi, kui öhk alla suunatud, hakata aurustama seda vett seal kummimattidel. See omakorda toob kaasa udused klaasid seestpool. 1h eelsoojendust ei tee muud kui udused klaasid salongi. Fakt, järgi proovitud värk ! Teine tund jöuab matid siis pea-aegu kuivaks saada, kolmas tund vöibolla suudab ka klaasid uuesti ää kuivatada.
Eelsoojenduspuhurid peavad olema ülessepoole suunatud. Ikka, et kohe klaase sulatama (mis väljast jääs) ja salongi öhk soojaks.
Räägin omadest kogemustest ja ka külmemates kliimades elavate meeste kogemustest.

(11-11-2018, 21:24 PM)kiiresti2 Kirjutas: Sooja puhurile tee jalg.mul omas autos on kõrvalsõitja ees jalge vahel  Big Grin .ja ei mingei kruvi aukke.(võin homme pildi teha).
Ja see puhur jääb kõva külmaga suht lahjaks.
(Omal ühes autos on 2100W ja teises 1400w kaks tükki)

Pakkusin motale kiiret ja lihtsat versiooni Termini puhuri lisajalaga, mis mul oma autodest üle jäi:

   

Kuid see puhur ta jaoks liialt vöimas olema, tahtis ikka oma kahe-astmelist Termina-t. Ma kauplesi küll, et OFF nupp ju ka olemas, kui ilmad liialt soojad veel, aga ...


.pdf   DEFA-Termini-Stand.pdf (Suurus: 388.37 KB / Tõmbamised: 4)

.pdf   DEFA-Termini-Stand Fitting instructions.pdf (Suurus: 3.95 MB / Tõmbamised: 3)
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
Mul veits teistmoodi jalg 

https://www.biltema.fi/autoilu---mp/auto...2000035069

Tegin jala kinnituse ümber defa puhuri jaoks
Vasta
(13-11-2018, 04:20 AM)overspeed Kirjutas:
(11-11-2018, 21:02 PM)ZIL 131 Kirjutas: Sooja õhu vool peab ikka alla olema suunatud. Soe õhk tõuseb ise üles.

See puhur mitte sellises kohas.
Sügisel tood vihmavett kummimattidele. Talvel lund, mis veeks sulab.
Kui siis puhur väga sooja öhu sundliikumist tekitama hakkab (ehk "uhama"), on tema esimene asi, kui öhk alla suunatud, hakata aurustama seda vett seal kummimattidel. See omakorda toob kaasa udused klaasid seestpool. 1h eelsoojendust ei tee muud kui udused klaasid salongi. Fakt, järgi proovitud värk ! Teine tund jöuab matid siis pea-aegu kuivaks saada, kolmas tund vöibolla suudab ka klaasid uuesti ää kuivatada.
Eelsoojenduspuhurid peavad olema ülessepoole suunatud. Ikka, et kohe klaase sulatama (mis väljast jääs) ja salongi öhk soojaks.
Räägin omadest kogemustest ja ka külmemates kliimades elavate meeste kogemustest.
 Ja nii ongi Big Grin  Enda autol tõmbasin puhuri lihtsalt pistikust välja, jäi ainult ploki soojendus. Niimoodi on poolestki tunnist abi ja hakkab kohe leiget õhku tuuleklaasile puhuma.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
Me kõik oleme individualistid. Sõidame autoga üksi. Kõrvalistuja jalamatt on kuiv ja puhas Big Grin Kõrvalistuja jalamatil vedelebki puhur.
Vasta
Proovige lisaks puhurile sellist asja ka oma autos - http://www.humydry.com/index.php/humydry...iew/11/127
Mul töötab juba mitmendat aastat ja aidaa udused aknad Smile
Vasta
äkki paneks üldse mingi webasto laadse toote peale?parimatel kõik ühes eelsoendus-sõidusoendus ja seisusoendus.
Vasta
(13-11-2018, 13:59 PM)muska71 Kirjutas: äkki paneks üldse mingi webasto laadse toote peale?parimatel kõik ühes eelsoendus-sõidusoendus ja seisusoendus.

Webasto on oluliselt kallim nii paigaldada kui pidada - kui stepsel olemas, siis on odavam Narvast kütta.

Kui Narvat pole võtta või lihtsalt ei kõlba, siis on iseasi.
Vasta
(13-11-2018, 14:10 PM)v6sa Kirjutas:
(13-11-2018, 13:59 PM)muska71 Kirjutas: äkki paneks üldse mingi webasto laadse toote peale?parimatel kõik ühes eelsoendus-sõidusoendus ja seisusoendus.

Webasto on oluliselt kallim nii paigaldada kui pidada - kui stepsel olemas, siis on odavam Narvast kütta.

Kui Narvat pole võtta või lihtsalt ei kõlba, siis on iseasi.

stepselt pole paraku igal pool ja 700.- saab juba asja kätte ja peale paned ise .telost juhtimine 120 juurde ja elu lill.
Vasta
220 kütmine ikka oluliselt odavam ja mul vool olemas. Elan ikke tsiviliseeritult.
Tean ka Webasto rõõme ja muresid. Ühel mu autol, millest ma teemat pole teinud, oli Webasto peal. Selle tööle saamiseks läks ikke jupi aega ja raha. Ja lõpuks on ikkagi ka voolu vaja, et aku täis seisaks.
______________________________________________________________
Müüa Peugeot 406 osi. Küsi, teen hinna.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50520
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55704
http://tulepesa.wordpress.com/


Vasta
(13-11-2018, 13:13 PM)Janka Kirjutas: Proovige lisaks puhurile sellist asja ka oma autos - http://www.humydry.com/index.php/humydry...iew/11/127
Mul töötab juba mitmendat aastat ja aidaa udused aknad Smile

Veel lihtsam lahendus on küljeaknale tuulesuunaja installida. Ööseks jätad aknad pisut avatuks (kui võimalik) õhk liigub, aknad kuivad ja iste pole vihma käes. Ise suhtusin ka kui tobedasse tjuuningusse, aga tuleb tõdeda, et toimib.
ps. nii defa kui eber on ka küljes ja kasutusel.
Vasta
Täna võtsin aja mõningate pisivigade parandamiseks.
Juba autot tuues panin tähele, et jahutusvedeliku temp näidik oli liiga madalal. Koju jõudes vahetasin kohe termostaadi ära. See tulemust ei andnud. Vahepeal mõõtsin veel mingi kiirega mootori tempi ja see oli 90kraadi juures. Nüüd otsustasin vahetada termoanduri plokis. Mul oli sama mootori andur peugeoti pealt olemas. Pistiku eemaldamisel aga selgus, et see andur ei sobi. Berlingol on kolme otsaga (kahe mõõtepiirkonnaga) andur (kas keegi teab, mis teise ülesanne?)...
Sõidu ajal kasutan tavaliselt soendusmootori esimest astet. Ilmade jahenedes märkasin, et esimesest astmest jääb väheseks (klaasid lähevad uduseks) ja vahel panin sisse ka teise astme. Kuna esimene aste töötas väga vaikselt, siis panin esimesel võimalusel jälle esimese astme peale tagasi. Lõpuks aga selgus, miks esimene aste niiiiiiiiiiiiiiiii vaikne oli. Ta üldse ei toiminudki. Võtsin siis pardatsoki eest ära ja katkusin soendusmootori takisti tuulekanalist välja. Järgi jäi punase ringiga auk.
   
Välja tuli sellest august koormustakisti.
   
...Takisti kontrollimisel toimus muudki huvitavat. Süüte sissekeeramisel hakkas järsku tööle jahutusventikas. Meenus, et mul jäi temp anduri juhe peale panemata ja nüüd otsustas segaduses aju ventika käivitada. Pilk armatuurile ja voilaa, ülekuumenemise ja ventika töötamise kontrolllamp põlevad. Sain kinnitust, et jahutusventikas ikkagi töötab ja kollane lamp seoses sellega ka. Kahtlused olid sellepärast, et kollane tuluke pole veel kordagi põlema hakanud. Vahepeal olid väga soojad ilma ja mina just sellel ajal Tallinnas liiklusummikutes. Lootsin siis tulukest nägema, aga tutkit. Sealt ka kahtlustus.
   
Nüüd siis poodi, takisti lauale, ootan, tuuakse. Heameelt tumestas veidi see, et ei olnud just Berlingo oma, aga hoopis VW LT oma. "Nägu" oli aga sama ja võtsin proovi peale ära. Ühe asja nägin kohe ära - üks ääre sälk oli teise koha peal. Selle sai kodus, pärast sobivuse kontrollimist, lihtsalt teha.
       
Kodus selgus veel üks eripära. Mootoril olid olemas kõik pöördes, aga esimene ja teine aste olid omavahel vahetuses. Katkusin vastavad juhtmed pistikust välja ja vahetasin kohad. Nii oli kõik jälle normaalne.
   
Soenduse asjad korras ja temp anduri ootel (saab reedel). Hoog sees ja riistad käes, panin ka 220v soenduse teise. Selle korra proov siis kahe kiirusega ja õhujoaga aknale. Õhujuga suunasin vägisi alumiiniumplekiga. Vaatame, mis saama.
   
Vahepeal tundsin puudust veel ühest asjast ja selle ka panin. 
   
______________________________________________________________
Müüa Peugeot 406 osi. Küsi, teen hinna.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50520
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55704
http://tulepesa.wordpress.com/


Vasta
(14-11-2018, 22:29 PM)motamees Kirjutas: ... Hoog sees ja riistad käes, panin ka 220v soenduse teise. Selle korra proov siis kahe kiirusega ja õhujoaga aknale. Õhujuga suunasin vägisi alumiiniumplekiga. Vaatame, mis saama.

Vahepeal tundsin puudust veel ühest asjast ja selle ka panin. 

Ei kiida heaks.
Auto maja-ette jätmine on sellise kooslusega söltuvuses inimfaktorist liialt. Iga kord pead veenduma, et ei jäta oma riputatud üleriiet nii, et ta puhuri peale ei satuks !
Tekib sama vördlusmoment, mis Defa pistiku paigaldus stange küljele: arvad, et kunagi ei unusta, kuid praktika näitab muud.
Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: http://www.tulepesa.ee
Vasta
Viimasele avaldusele läheb ka minu allkiri alla.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(15-11-2018, 19:18 PM)overspeed Kirjutas:
(14-11-2018, 22:29 PM)motamees Kirjutas: ... Hoog sees ja riistad käes, panin ka 220v soenduse teise. Selle korra proov siis kahe kiirusega ja õhujoaga aknale. Õhujuga suunasin vägisi alumiiniumplekiga. Vaatame, mis saama.

Vahepeal tundsin puudust veel ühest asjast ja selle ka panin. 

Ei kiida heaks.
Auto maja-ette jätmine on sellise kooslusega söltuvuses inimfaktorist liialt. Iga kord pead veenduma, et ei jäta oma riputatud üleriiet nii, et ta puhuri peale ei satuks !
Tekib sama vördlusmoment, mis Defa pistiku paigaldus stange küljele: arvad, et kunagi ei unusta, kuid praktika näitab muud.
kas seal termostaati pele sees?
Vasta
(15-11-2018, 20:23 PM)muska71 Kirjutas: kas seal termostaati pele sees?

Peaks olema kaks tükki. See aga ei anna õigust puhurit kinni katta. 
Nagi panemisel käis korra peast läbi sama, mida kritiseeritakse. Mõtlesin, et olen tark ja ei jäta mantlit puhuri peale. Eksimine aga on inimlik ja eemaldan siis nagi selle koha pealt. Olen ju ometigi inimene.
______________________________________________________________
Müüa Peugeot 406 osi. Küsi, teen hinna.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50520
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55704
http://tulepesa.wordpress.com/


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne