(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2020, 12:28 PM ja muutjaks oli andresp.)
Kuna raha ei liikunud mitte ARK onudele vaid Meerika Autole siis pole ARK-i onud sellega reaalselt seotud. Nüüd on muidugi see teema, et õigel hetkel tuli kellelegi meelde, et mingid paberid on tehtud. Mina reaalselt nö teenust ei saanud ega ka vajanud nagu välja tuli. Olen esitanud oma palve ka Meerikaautole. Eks vaatame mis saab.
EDIT: Raha tagastati kenasti ja sellega on korras. Ei pea muretsema . Samas on tore ka see, et astud kontori juures autost välja, kõrval parkivast sõidukist väljunu ütleb, et ma just hommikul lugesin uudiseid selle auto kohta foorumist.
(26-11-2020, 07:27 AM)Maamees Kirjutas: Mina see olin kes Artelli tänaval sattusin su kõrvale parkima
See auto......pani muhelema, järelikult on oma eesmärgi täitnud.
Eks ta nii olegi. Ma küll jumalast loodan, et autot välja mõeldes ei tahetud teha keskealise seksuaalkurjategija autot aga olgem ausad, ega vastav riietus ja maskeering ning suhteliselt nii on.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2020, 22:37 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(30-11-2020, 19:52 PM)andresp Kirjutas: Mõtisklen mida teha roolilatiga. Jookseb teine korralikult. Kas on pointi topservis näiteks ära remontida ? või peaks Meerikamaalt uue sebima?
Arvamusi?
Ega siin kaotada pole midagi. Mina olen olukorra saanud lahendatud kahel autol Lucas power steering stop leak, nimelise produktiga. Rock autos 8 euri.
Suurem pudel.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Võrdle mis hinnad on.Kas on mõtekam taastada kohapeal või tellida USA st. Vahest meie ärimehed suudavad üllatada hindadega ja kasulikum hoopis mikistanist tellida.
Need stop leak vedelikud on pigem hädaotstarbelised lahendused. Kuigi vahest tõesti üllatavalt kauakestvad Kui on lõtk sees või simmer katki/kulunud,võib ta ju minig aja hoida. Aga kui siis ei hoia enam, on puuks. Ja seda ikka tavaliselt kõige kaugemas mõeldavas kohas.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2020, 01:04 AM ja muutjaks oli spitfire.)
(30-11-2020, 22:51 PM)wagoneer Kirjutas: Võrdle mis hinnad on.Kas on mõtekam taastada kohapeal või tellida USA st. Vahest meie ärimehed suudavad üllatada hindadega ja kasulikum hoopis mikistanist tellida.
Need stop leak vedelikud on pigem hädaotstarbelised lahendused. Kuigi vahest tõesti üllatavalt kauakestvad Kui on lõtk sees või simmer katki/kulunud,võib ta ju minig aja hoida. Aga kui siis ei hoia enam, on puuks. Ja seda ikka tavaliselt kõige kaugemas mõeldavas kohas.
Mul ei olnud endal ka mingit usku nendesse "stoppliikidesse", aga... sõber soovitas, (just seda Lucase oma) ja endalegi üllatuseks on tänaseks ühel autol see pidanud umbes 6 aastat ja 200 tuhhi kilu ja meetrit. Teisel pidas minu käes 4 aastat (no mingit 100 tuhhi kindlasti), edasi eitea, sai maha müüdud. Pudelil on muideks kiri "raha tagasi garantii" või midagi sellist.
Kunagi sai seda ka siitmailt osta, aga enam ei ole trehvanud. Ei ole otsinud ka. Mäletan veel seda, et juhendis oli kirjas, et kogu pudelitäis seda moosi tuleb korraga sisse valada, aga mul mahtus sisse ainult pool potti. Leke vähenes aga kohe pidama ei jäänud, siis kui paar nädalat hiljem oli poole pudeli jagu välja lekkinud, sai ülejäänu sisse valatud ja pidama ta jäi. Teisel autol olime targemad ja tegime nii nagu pudeli peal kirjas oli, et pudel tuleb korraga sisse valada. See jäi kohe pidama.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Tänud. Pean ihumehaanikuga nõu. Ärge seda istmekatete rallit nüüd tõsiselt võtke. Nalja pärast visati sisse, kuna see auto on lihtsalt selline pervo kergelt. Ei jääi elu lõpuni selliseks.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2020, 18:07 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Ma ei ütle seda loomulikult solvanguna, kuid minu meelest on see auto just täpselt selline, et sellega võib teha mida tahes, kartmata, et auto koledamaks muutuks
Ka seest- ma ei ole elu sees näinud nii kummalisi uksepolstreid nagu sellel on.
(01-12-2020, 18:06 PM)Aare R. Kirjutas: Ma ei ütle seda loomulikult solvanguna, kuid minu meelest on see auto just täpselt selline, et sellega võib teha mida tahes, kartmata, et auto koledamaks muutuks
Ka seest- ma ei ole elu sees näinud nii kummalisi uksepolstreid nagu sellel on.
Täpselt nii ongi . See sisu ergonoomika on veidi selline, et mida mehed te tarbisite teema.
Tagapidurid käisid lahti ja seal on seis okei. Lähitulevik ootab veel paremapoolse rattalaagri ja abs anduri vahetust (combona on odavam) ja lisaks ka käigukasti õli ja filtri vahetus. Siis on enamvähem ringi ka peal.
Sõita on autoga parem kui enne aga palun mitte segamini ajada sõidurõõmuga. Viimased nädal aega on seisnud auto. Tuled on sellised, et jääb tunne, et keegi käiks küünlaga teed näitamas ees.
Seisnud on auto sellepärast, et kässari saaks tööle lasta panna ning vaadata mis absi viga põhjustas. Hetkel on need korda saadud (abs tuli kustus ära aga andur tuleks igaks petteks ikkagi uus panna) ja nipet näpet veel üle vaadatud, et saaks kordusülevaatusele minna. Kuna majapidamises on vist umbes 4 autot siis ei jõua kõigiga sõita korraga. Kõige vanem masin sai juba talvekorterisse ära pargitud ja selle masinaga talvel ei sõida siis on igapäevaselt veidi vähem sõidukeid ja saab rohkem tegeleda Koletari selliseks sättimisega nagu hing soovib. Ehk teha kõik häirivad asjad korda.
Kuna edevus on ikkagi iga keskmise Eesti mehe teine nimi siis panen pildi talvekorterisse pandud aparaadi pildi ka.