KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Tore kui kellelgil teisel ka sama jama on Toungue .
Vasta

Mina sain sisse. Armuaega anti 5 septembrini 2023 omi asju seal veel sättida. Siis 59€ aastas - tänan ei.

Oli mis see hot oli, kuid ülevaatlikuse poolest andis uuele "heale" teenuse vaatele silmad ette. Ainuke häda, et spämmi pressis uksevahelt viimasel ajal ülemõistuse palju. Iga päev hunnikus kirju arusaamatute ettepanekutega. Peaks selle jama uude postkasti edasi suunama, muidu keegi ei kirjutagi.
Vasta

(08-08-2023, 07:13 AM)alfredo Kirjutas:  Oli mis see hot oli, kuid ülevaatlikuse poolest andis uuele "heale" teenuse vaatele silmad ette. Ainuke häda, et spämmi pressis uksevahelt viimasel ajal ülemõistuse palju. Iga päev hunnikus kirju arusaamatute ettepanekutega. Peaks selle jama uude postkasti edasi suunama, muidu keegi ei kirjutagi.
Telia ei tegelenud juba paar viimast aastat hot-i arendamisega, sealt ka igasugused ebakõlad.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?

Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.

Kas see on keelatud tegevus?
Vasta

Autole ei tee see tegevus midagi halba. Prügipressi tõmbavad-tõukavad tööjuures õues varikatuse all konksu otsas iga jumala kord.
Aga nõue mitte sisse lükata on  "kui majaomanik garaazi ukse lukku otsustab panna, kuidas nad konteineri siis kätte saavad" vms jama vältimiseks.
Ah veel. Libedaga on see konteineri müksimine kaunis "põnev" tegevus, liigub auto mitte konteiner ja lihtsam on igaks juhuks ära keelata.
Vasta

(08-08-2023, 11:17 AM)v6sa Kirjutas:  Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?

Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.

Kas see on keelatud tegevus?

Puhttehnilisest vaatest, kuidas defineerida "gaaraaži sisse"? Kui konteineril on rullid all ja piisab napilt üle ukseserva lükkamisest, siis võiks Sinu antud mõõtudega ju välja tulla. Kui on vaja kaugemale lükata, siis läheb keerulisemaks. Kui auto taguots peab garaaži sisse tulema, siis jääb kõrgusest 2,6m üles tõstetud käpa jaoks ilmselt väheks jah.
@lükkas eile ML raami ~4m kõrgusega uksest sisse ja sai selle kõrgusega napilt hakkama

Konteineritega teenuse osutamine on veits teine maailm, ma igaks juhuks seal kaasa ei räägi. Ilmselt on neil keeldumiseks mõjuvad põhjused.
Vasta

(08-08-2023, 12:28 PM)Envir Kirjutas:  Puhttehnilisest vaatest, kuidas defineerida "garaaži sisse"? 

Vähemalt 10 mm uste sisejoonest sissepoole, et uksed kinni ja lukku saaks. Käidavas kohas mitmeks ööpäevaks lahtise ehitusprahi konteineri jätmine on probleemide otsimine... Kuna seekord tellitakse konreetne vedu, siis see käib niikuinii kontaktisiku kaudu, mitte kontaktivabalt.

Uksepiida kohal on veel 40 cm katuseräästani, räästa üleulatus on alla 20 cm, täpselt mõõtnud ei ole.

Huvitav on see, et üks pakkujatest ei lükka, aga hinnakirja ülesehituse alusel hinnates sama pakkuja edasimüüja lükkab küll, kuigi ei vastuta võimalike põranda kahjustuste eest. Millest seekord ei ole muret.
Vasta

Kõlab nagu tehtavana. Kas kindlasti on soov prügiettevõttelt konteiner rentida? Vb kannataks rentida konteiner koos veoteenusega ning võtta prügi äraandmise eest ise vastutus? Selle variandi puhul peaks teenusepakkujate ring laiem olema. Ilmselt ka mõni, kes olukorda süveneks ja argumente kuulaks.
Vasta

(08-08-2023, 12:50 PM)Envir Kirjutas:  Kõlab nagu tehtavana. Kas kindlasti on soov prügiettevõttelt konteiner rentida? Vb kannataks rentida konteiner koos veoteenusega ning võtta prügi äraandmise eest ise vastutus? Selle variandi puhul peaks teenusepakkujate ring laiem olema. Ilmselt ka mõni, kes olukorda süveneks ja argumente kuulaks.

Ei näe väga põhjust - riigihankeseadus, ettevõtte hankekord ja dokumendihaldussüsteem ei motiveeri säärast vastutust võtmaSmile

Kuigi soovitus on asjakohane ja mõistlik, möönan. Ise oma sodi puhul kasutaks üldse sorteerimist ja tonniseid suurkotte. Neid käruta alustel, kuhu tahad.
Vasta

(08-08-2023, 12:40 PM)v6sa Kirjutas:  
(08-08-2023, 12:28 PM)Envir Kirjutas:  Puhttehnilisest vaatest, kuidas defineerida "garaaži sisse"? 

Vähemalt 10 mm uste sisejoonest sissepoole, et uksed kinni ja lukku saaks. Käidavas kohas mitmeks ööpäevaks lahtise ehitusprahi konteineri jätmine on probleemide otsimine... Kuna seekord tellitakse konreetne vedu, siis see käib niikuinii kontaktisiku kaudu, mitte kontaktivabalt.

Uksepiida kohal on veel 40 cm katuseräästani, räästa üleulatus on alla 20 cm, täpselt mõõtnud ei ole.

Huvitav on see, et üks pakkujatest ei lükka, aga hinnakirja ülesehituse alusel hinnates sama pakkuja edasimüüja lükkab küll, kuigi ei vastuta võimalike põranda kahjustuste eest. Millest seekord ei ole muret.

Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, Rootsis-Soomes tavaline igapäevaelu. Aasta tagasi Rootsis ja nädal tagasi Soomes. Rääkimata lõpututest vanade trakatsitega veetavatest kiilplokk-värkidest suurematelgi teedel jne! Just selle soomalsest kraanajuhiga sai sel teemal ka küsitud ja kogu reeglistiku juures lähtutakse vajadusest ja loogikast. Ja võimuesindaja ei käi peedistamas! See jääbki vaheks Eesti ja arenenud vanad ühiskonnad: meil vaadatakse, kuidas MITTE teha (sest mente on palju, mis on mentaalne seisund), mujal on vastupidi. Kui mujal asju vette tõstes naudid oskuseid ja tahet ja tehnikat, siis Eestis tahaks iga teine kord kraanajuhi ära uputada ja ise sanga hüpata Wink Ja Sa räägid mingist konksliftiga junntükki lükkamsiest...
Vasta

(07-08-2023, 12:05 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(07-08-2023, 11:15 AM)Mahno Kirjutas:  Ei maksa arvata, et gmail tasuta on. Maksad täiega, lihtsalt kaup oled sa ise ja maksad seeläbi, et gmail su andmeid analüüsida saab.
Mis udujutt see nüüd on. Analüüsigu terviseks, ma ei tunne küll et ma seeläbi kuidagi vaesemaks oleks jäänud.

Kuidas sinu vaesusega on, ma ei tea, aga Google on selle analüüsimise äriga palju rikkamaks saanud.  Ju seal ikka midagi väärtuslikku on.
Vasta

(08-08-2023, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, ...

Oskad tuua näidet seadusest, määrusest või eeskirjast, mis otsesõnu keelab säärase tegevuse?

Et see on mõistlik ainult parema alternatiivi puudumisel ja eeldab pädevat Juhti paneeli taha (mida Sa ka ise möönad), on täiesti mõistetav eeldus.
Vasta

(08-08-2023, 13:06 PM)v6sa Kirjutas:  
(08-08-2023, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, ...

Oskad tuua näidet seadusest, määrusest või eeskirjast, mis otsesõnu keelab säärase tegevuse?

Et see on mõistlik ainult parema alternatiivi puudumisel ja eeldab pädevat Juhti paneeli taha (mida Sa ka ise möönad), on täiesti mõistetav eeldus.
Ei oska kuna pole kraaanajuhi kursustel käinud. Aga juba nõukaajast troppija pidi minimaaalslet kiivrit kandma jne, jne. Mitut kiivrit olen ma elus veesõidukeid tõstes näinud??? NULL! Ei, valetan! Hispaania brittide sadamas kasutas masina juht kiivrit raamiga tõstes aga rippus ka 33 tonni.  Kuna me tõstsime sama jahti kahes kohas välja, siis Cartagena suures laevaremondi sadamas enam kiivreid ei olnud Big Grin Aga tegu siis sõitma ette nähtud tõsteseadmetega.

Muuseas, too Rootsi sinine kraana on ka ette nähtud nii sõitma AGA seal oli täiesti "legaaalne" mööda AVALIKKE tänavaid 240 meetrit sõita, 3,5 tonni jaht rippumas noole otsas!  Ka küsisin - tavaline praktika, lihtsalt Polisi vajab ise ka oma veesõidukite tõstmist ja ohutus on kraanajuhi otsustada Wink See on meie täpne teekond merepoe ukse eest läbi ja mööda Utövägenit kai peale. Auto tuli vastu, tagurdas, keeras ringi ja tuli ringiga Big Grin Kujutad ette Eestis, et kraana sõidaks Linnahalli parklast tiiburite kaisse kus meil Vegtind seisab? Et paneksime Nordeat nii vette? Meid ei lastaks vanglast väljagi...ainult mõttegi eest Big Grin 

[Pilt: AIL4fc83se0DepJ93ShSrTecjBBG457HDemp9ygp...authuser=0]
Vasta

(08-08-2023, 13:02 PM)Mahno Kirjutas:  
(07-08-2023, 12:05 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(07-08-2023, 11:15 AM)Mahno Kirjutas:  Ei maksa arvata, et gmail tasuta on. Maksad täiega, lihtsalt kaup oled sa ise ja maksad seeläbi, et gmail su andmeid analüüsida saab.
Mis udujutt see nüüd on. Analüüsigu terviseks, ma ei tunne küll et ma seeläbi kuidagi vaesemaks oleks jäänud.

Kuidas sinu vaesusega on, ma ei tea, aga Google on selle analüüsimise äriga palju rikkamaks saanud.  Ju seal ikka midagi väärtuslikku on.
Googel analüüsib küll, otsin huvi pärast midagi ühe Lõuna-Ameerika riigi kohta, hakkas kohe sinna hotelle, reise, autorenti reklaamima. Ajas vähemalt masina segadusse  Big Grin.
Hot on s*tt ja p*sk oma spammiga küll, aga kõigi kontaktide ümbermuutmine on ka eriliselt s*tt tegevus.
Teliale muidugi kah eriline "tänu", oleks siis klientidelegi Hot tasuta teenuse alles jätnud.
Vasta

(08-08-2023, 11:17 AM)v6sa Kirjutas:  Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?

Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.

Kas see on keelatud tegevus?
Eks see on läbirääkimise küsimus rohkem. Et mida ja kui palju sinna ladustatakse.
Kui selle konteineri tuimalt silmini betooni täis laod, siis võib kasti kättesaamisega probleem tekkida. Tegelikult tehnika säästmise nimel käitutakse ju nii, et konteinerit ei lohistata autole ligi, vaid auto sõidab tõstmise käigus konteinerile alla.
Vasta

Arusaadav, aga selle eest on juba hoolitsetudSmile Hinnakirja järgi on sellesse konteinerisse mõistlik panna kuni 5 tonni materjali, sealt edasi läheb rahaliselt valusaks.
Vasta

(08-08-2023, 13:35 PM)Janka Kirjutas:  
(08-08-2023, 11:17 AM)v6sa Kirjutas:  Küsimus konksmultifti rohkem kasutanutele: kas tõesti ei kannata tühja madalat "ehitusprahi" konteinerit avatud 2,6 m kõrgest ja 5+ m laiast garaažiuksest otse sisse tõugata, nagu prügikonglomeraatide kliendipeedistused ühendkooris väidavad? Või on see vaid juriidiliste probleemide vältimiseks ja otsuse teeb siiski juht koha peal?

Seda, et nad reaalsuses neid konteinereid alatihti tõmbavad-tõukavad, näen ma küll.

Kas see on keelatud tegevus?
Eks see on läbirääkimise küsimus rohkem. Et mida ja kui palju sinna ladustatakse.
Kui selle konteineri tuimalt silmini betooni täis laod, siis võib kasti kättesaamisega probleem tekkida. Tegelikult tehnika säästmise nimel käitutakse ju nii, et konteinerit ei lohistata autole ligi, vaid auto sõidab tõstmise käigus konteinerile alla.


See garaažiuksest konteineri sisselükkamine on pigem ennetav meede, et ära hoida jamasid. Tegelikult on nendel konteineritel ju rullikud all ja neid lükatakse teinekord pikalt oma kohta. Pigem on asi selles, st see ca 15-20 cm läbimõõduga rullik tahab head siledat pinda saada kus teda lükatakse.
Lilleterminalides on näiteks paljudes ainult konteinerikõrgune auk kust konteiner sisse lükatakse. Sissesõidu teel on metallist rajad rullikute jaoks.

Näen tihti kuidas pelletitehases tuhakonteinereid vahetatakse. Eelnevalt pannakse tühi konteiner sissesõidu suunas maha. Mitu auto pikkust. Siis veetakse täiskonteiner välja. kaarega tühjast mööda. Seejärel lükatakse tühi sisse ja tõmmatakse täis selga. Koormat on ikka omajagu selles konteineris sest esirattad kergitab vahel pea poole meetri korgusele enne konteineri raamipeale jõudmist.  Plats on betoonist kus šõu käib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-08-2023, 13:28 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(08-08-2023, 13:06 PM)v6sa Kirjutas:  
(08-08-2023, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, ...

Oskad tuua näidet seadusest, määrusest või eeskirjast, mis otsesõnu keelab säärase tegevuse?

Et see on mõistlik ainult parema alternatiivi puudumisel ja eeldab pädevat Juhti paneeli taha (mida Sa ka ise möönad), on täiesti mõistetav eeldus.
Ei oska kuna pole kraaanajuhi kursustel käinud. Aga juba nõukaajast troppija pidi minimaaalslet kiivrit kandma jne, jne. Mitut kiivrit olen ma elus veesõidukeid tõstes näinud??? NULL!

Kõvemad mehed ei vaja ka meil ei kiivrit ega köisi tõstetava masina korrigeerimiseks Big Grin

Galerii: Tagalahe ääres mutta kinni jäänud kopp tõsteti välja - Lääne Elu

[Pilt: kopa-tostmine_malleliisa-12-1024x768.jpg]
Vasta

Oleme ausad, kui see kopp pähe kukkub siis vaevalt see kiiver aitab.  Smile

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tere, 

Oskate öelda, kus poest saab Tallinnas osta Bosch bensiini kütusepihustitele sõelfiltreid? Aliexpressist tellimine kahjuks liiga aeganõudev
Näidise pilt:
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: klemm, maaks, Mats metsast, 4 külali(st)ne