(26-07-2023, 10:24 AM)Mahno Kirjutas: Kas kuskilt on võimalik tsingitud kanttoru valmiskujul ka osta, või pole muud varianti, kui ise tsinkimisega tegeleda? 80x80x3 või 100x100x3 mõõdus, ca 2.6m pikad ja 4 tk.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2023, 13:24 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
Ma ei leia, aga kas JP grupi toodetel on kusagil ka täpsemad tootespetifikatsioonid?
Tavakataloogis on VW õhkjahutuse raamsaalede osas mingi segadus - saaled, mis on tellitavad, on ühes kirjelduses igati standardsed (sh endplay / thrust), samas kirjeldus räägib, et on töödeldud plokile.
Sama JP koodiga muud kataloogid annavad thrust +2mm. Mülema puhul on vastav number OEM 111198461 ehk igatpidi standard.
(ma eeldan, et ma ise saan kirjeldustest ikka õigesti aru)
Kummaline on, et standardmõõt (8110501612) ei ole justkui netikataloogis tellitav, samas konfliktse kirjeldusega raamsaaled (8110501112) on tellitavad. Loogiliselt ei ole "standardne plokimõõt ja teise remontmõõdu pikilõtk" kõige tüüpilisem kulumine ning pigem võiks esmalt tootmisest kaduda see kui 100% algmõõt (mida ka ma vajan)...
ei ole muidugi välistatud, et saadavus on näiline - et keegi on juba standardit tellida proovinud ning see on kataloogist maha võetud. Samas üpris ebatõenäolist rem mõõtu pole keegi tellinud ja on näiliselt saadaval. Või siis on nii ebapopulaarne, et neid vedeleb kusagil riiulis aastakümnete tolmukorra all...
Alternatiiv on kindla peale minekuks tellida teise tootja standardmõõtu, aga see tuleb kusagilt kurrunurruvutisaarelt ja ei ole mu esimene eelistus...
nagu ikka, küsin et praktikas edasi saada ja mitte selleks, et niisama targutajad postitada saaksid - selleks on siin vabas teemas muid toredaid teemasid.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Selline täiesti ebaoluline teema, kuid hot.ee, suhtlus.ee ja online.ee kasutajate omanik vahetub 08.08.2023.
Sellega, nagu mitteühestki ametlikust allikast lugeda võimalik ei ole, kaasneb väidetavalt kuumaks. Jääb see ühe väiksema kebabi hinnaklassi, 4.99 kuus, aga siiski on see rohkem kui mittemidagi, nagu seni.
Ma ei hakka siinkohal vinguma selle üle, et asjast teatati huvilistele mingid õnnetud poolteist kuud ette. Isegi selle üle ei viitsi jahuda, miks keegi kohe alguses rahast ei rääkinud. Ma algul vaatasi, et vahetub siis vahetub, mis siin ikka nutta. Rahajutt tuli hiljuti ühes väikeses err-i uudisnupukeses esile. Aga vähe kurbnaljakas on olukord kokkuvõttes küll, et Telia niisama lobedalt oma käed antud loost puhtaks pühib ja kõik. Nüüd peaks siis mina oma vajalikke kirju kuhugi mujale salvestama jne. Oleks see kõik siis nii lihtne tehnovõõrale inimesele, nagu ma olen. Sama hea kui öelda, et kui midagi ei meeldi, vaata ise kuidas saad. Samuti võin ma ju hetkel viibida kohas või olukorras, kus ligipääs kirjakastile puudub, aga see ei huvita kedagi. Kõik kustutatakse ja midagi taastada ei saa, nagu oli pikemalt kasutamata postkastide kohta lugeda. Oleks siis vähemalt nii, et kast koos senise sisuga jääb mingiks ajaks nähtavale. Pole enam aktiivne, välja kirju saata ei saa, aga sissetulevaid ja olemasolevaid saab veel vaadata. Nagu aru saan, siis selline üleminekuvariant puudub. Kui just maksta ei soovi. Ja oleks see kirjade kadumine siis kõige suurem häda, tühja nendega, kirjutan uued. Aga selle paganama meiliaadressiga on tehtud ju igasugu kontosid ja pandud sadadesse kohtadesse kontaktandmetesse. Kõike isegi ei hooma ühekorraga, kus ja mida otsida.
Nojah, olen siin juba teist nädalat hoogu võtmas, et meiliaadress umbes sajaseitsmeteistkümnes kohas ära vahetada, aga pole eriti kuhugi sellega jõudnud. Mott puudub, pigem on tunne nagu oleks mind(ja paljusid teisi) tahtlikult lolli olukorda pandud. Kas see krdi nordmjail hoopis mingi telia sohilaps pole, võiksid uurivad ajakirjanikud uurida, kui midagi targemat pole teha.
Ilmselt on siis kaheksanda hommikul kirjakastil ees tabalukk ja võimalus oma euroruublid Norramaale üle kanda, kui selleks hetkeks vajalike asjadega ühelepoole pole jõudnud. Mingil põhjusel arvan, et paljud postkastiomanikud pole antud muudatusest üldse midagi kuulnud ja nende kast võib siis otse prügikasti lennata. Loomulikult võib ju küsida, kes see loll tänapäeval enam antud lõppudega kirjakasti peab ja teil on õigus. Kahtlustan rohkem vanema põlvkonna osalemist selles eksperimendis, nagu ma isegi. Seega, kui teil on vanemaid sugulasi, küsige nende käest ja vajadusel aidake, kui on võimalik aidata. Kasvõi rahaliselt.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2023, 20:03 PM ja muutjaks oli Walter.)
Online kasti omanikuvahetuse teade tasuliseks muutumise kohta tuli juba rohkem kui kuu tagasi meilile (koos kõikide nüanssidega) ja mingi üllatus see ei saa olla. Ei usu et 8. kuupäeval midagi ära kustutatakse, pigem läheb siis kell käima ja mingi aja pärast saadetakse arve - kui seda ei tasu siis pakuks, et rakenduvad tegevused. Aga muidu pole meilide ringikantimisega probleeme. Ise tegin Outlooki lisaks uue gmaili konto ja tõstsin salvestatud kirjad ringi. Online pakub ka help-is mingit keskkonda ja juhendit, kuidas meile ringi kantida (proovinud ei ole).
Kuna olen kõik keskkonnad/parooliga sisenenud kohad arvutisse salvestanud ja Googles on sellest nimekiri siis nimekiri ette ja muutma. ID-kaardiga autenditud kohti mõned üksikud ja neid teab peast.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Walter, inimesed ei ole võrdsed. Näiteks kui Sulle tuli meil teenuse tasuliseks muutumise kohta, siis mina ei loe seda küll ei enda, ega naise kirjakasti tulnud tutvustavast kirjast välja. Tekst ise on selline.
Tere!
Vastavalt Telia Eesti ja Fjordmail Technologies AS vahel sõlmitud lepingule hakkab alates 08.08.2023 eraklientidele mõeldud e-posti teenust Online.ee keskkonnas osutama uus teenusepakkuja Fjordmail Technologies.
Mis Online.ee teenusepakkuja vahetusega muutub?
Online.ee kasutajakontodega seotud funktsioone ning võimalusi haldab ja pakub edaspidi uus teenusepakkuja, maailma kogemusega Norra ettevõte Fjordmail Technologies AS, kellel on suured kogemused, kuidas tagada kaasaegne ja kvaliteetne e-kirjade saatmise keskkond.
Muudatus puudutab kõiki @online.ee, @hot.ee, @suhtlus.ee, @neti.ee, @estpak.ee, @solo.ee ja @vnet.ee lõpuga e-posti kontosid.
Fjordmail Technologies tagab e-posti teenuse puhul:
Kaasaegse e-posti teenuse, mida on ühtmoodi mugav kasutada nii arvutis kui mobiiltelefonis;
10 GB mahtu, mis tagab korraliku postkastimahu;
Turvalise e-postkasti ja keskkonna, milles ei kuvata kasutajatele reklaame;
Kiire ja professionaalne klienditugi aitab eesti, vene ja inglise keeles;
Rämpsposti filtrid ja viirusekaitse aitavad vähendada soovimatute e-kirjade jõudmist postkasti.
Mis jääb samaks?
Teenuse põhiolemus ei muutu. Ka peale teenusepakkuja vahetust toimub kontodele sisse logimine alates 08.08.2023 veebilehe www.online.ee kaudu.
Mida on oluline teha?
Kui soovite oma kasutajakonto säilitada, palun logige sisse aadressil Online.ee enne 31.07.2023. Nii on tagatud konto säilimine ning ligipääs oma e-postkastile ja kirjadele ka peale teenusepakkuja vahetust.
Kui olete ühe Online.ee kontoga sidunud mitu e-postkasti (nt gmail vms), siis need seosed kaovad teenusepakkuja vahetusega. Palun veenduge, et teatee kõigi e-postkastide paroole ning logite enne 31.07.2023 kõigisse sisse
Kui olete lisanud märkmeid, siis laadige need oma arvutisse, sest see funktsionaalsus lõpetatakse enne teenusepakkuja vahetust. Märkmed leiate, klikkides akna ülemises vasakus nurgas ikoonile ja valides avanenud menüüs „Märkmed.
Kui ei soovi kasutajakontot säilitada, siis palun laadige alla kõik e-kirjad, mida soovite säilitada, ning kustutage oma konto. Vajadusel muutke teenusepakkujate juures e-posti aadressid.
Rohkem infot online.ee lehel.
Mida on oluline teada?
Mitteaktiivsed Online.ee keskkonna kasutajakontod (ehk kontod, mida pole viimase 12 kuu jooksul kasutatud) kustutatakse. Peale konto kustutamist pole võimalik selle konto sisu (sh e-kirjad, kontaktid, märkmed) taastada.
Seoses teenusepakkuja vahetusega muutuvad 08.08.2023 vastavas osas ka Online.ee kasutustingimused. Teenuse põhiolemus ei muutu. Tingimustega saab tutvuda Fjordmail Technologies AS veebilehel.
Fjordmail Technologies AS privaatsusteatega saab tutvuda Fjordmail Technologies AS veebilehel.
Miks toimub muudatus?
Olukorras, kus e-posti teenuse pakkujaid on maailmas palju ja kõige paremat kasutajakogemust pakuvad just need ettevõtted, kellele see on üks peamisi tegevusvaldkondi, oleme otsustanud müüa selle ärisuuna partnerile, kes on spetsialiseerunud just nimetatud valdkonnale ning kes suudab seetõttu pakkuda e-posti teenuse kasutajatele edaspidi nii uusi arenguid kui lisaväärtusi. Usume, et Fjordmail Technologies AS on kasutajatele usaldusväärne teenusepakkuja, kes pakub esmaklassilist kogemust.
Rohkem infot muudatuste kohta leiab online.ee kodulehelt.
Lugupidamisega
Telia
Selle kohta pole ka sõnakestki mainitud selles kirjas viidatud teemalehel ega fjordmaili lehel.
Rahast on juttu vaid err-i uudises, mida mina küll alles paar nädalat tagasi juhuslikult lugema juhtusin, kuigi nupuke on vanem.
Sõltumata Sinu töövõidust kirjade ümbertõstmisel, jääb minu põhimureks kõikjale antud aadressiga tehtud kontod, mis tuleb ükshaaval käsitsi üle teha. Bookinguga juba tekkiski väike diskussioon, sest mingil põhjusel ei lubanud nende keskkond niisama lihtsalt kasutajatunnuseks olevat aadressi vahetada. Eks pusime edasi.
Jutt õige, tasuliseks muutumise kohta ei räägitud midagi. Suurem mure on see, et oma kontaktaadresse ei saa kätte. Neid, mida nad teavad aga ei näita kusagil. Pika pusimise peale on võimalik üks lahter leida kuskilt rippmenüüde rägastikust, aga seal on ainult need, mis aastat 15-20 tagasi sai käsitsi salvestatud. Neist on vähe abi kui kogu muu kollektsioon (kõigi sissetulnud ja väljaläinud kirjade aadressid) peidus on ja välja ei anta. Asja on juba uuritud ka kõrgeimal võimalikul IT oskuste tasemel, tulemus kahjuks ümmargune null.
Tsitaat:Kaasaegse e-posti teenuse, mida on ühtmoodi mugav kasutada nii arvutis kui mobiiltelefonis; 10 GB mahtu, mis tagab korraliku postkastimahu; Turvalise e-postkasti ja keskkonna, milles ei kuvata kasutajatele reklaame; Kiire ja professionaalne klienditugi aitab eesti, vene ja inglise keeles; Rämpsposti filtrid ja viirusekaitse aitavad vähendada soovimatute e-kirjade jõudmist postkasti. Mis jääb samaks?
Teenuse põhiolemus ei muutu. Ka peale teenusepakkuja vahetust toimub kontodele sisse logimine alates 08.08.2023 veebilehe www.online.ee kaudu.
Sain õigel ajal sealt tulema, siis kui hoti asemele need teised aadressid tulid. Praegu gmail.com on rahulik ja tasuta + 15 giga, reklaam puudub, vähemalt ma ei märka seda. . Kauaks??? Lõpuks läheb kõik raha peale, iga täht mille trükid. Abikaasa mail,ee on vist lätlaste oma, igatahes sinna on reklaam lubatud ja on pakutud: hakka maksma, saad reklaamita.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
4. Teenuste osutamise ja kasutamise tingimused 4.5. Online.ee keskkonna kasutamine on tasuta. Tasuliste Sisuteenuste eest on Kasutaja kohustatud tasuma vastavalt konkreetse teenuse osutaja poolt kehtestatud tingimustele ja Hinnakirjale.
Tasuliste sisuteenuste olemust ja selle hinnakirja seal ei ole ja ühtegi linki nendel samuti. Fjordmaili kodulehel ei mainita eestis olevat või tulevat sõnagiga.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
(05-08-2023, 22:08 PM)Marko Kirjutas: Jutt õige, tasuliseks muutumise kohta ei räägitud midagi. Suurem mure on see, et oma kontaktaadresse ei saa kätte. Neid, mida nad teavad aga ei näita kusagil. Pika pusimise peale on võimalik üks lahter leida kuskilt rippmenüüde rägastikust, aga seal on ainult need, mis aastat 15-20 tagasi sai käsitsi salvestatud. Neist on vähe abi kui kogu muu kollektsioon (kõigi sissetulnud ja väljaläinud kirjade aadressid) peidus on ja välja ei anta. Asja on juba uuritud ka kõrgeimal võimalikul IT oskuste tasemel, tulemus kahjuks ümmargune null.
Marko, aga proovi nii. Kui valid uue kirja kirjutamise ja hakkad aadressiribale erinevaid tähti või numbreid sisestama, siis peaks viskama eraldi lahti võimalikud aadressid, millele oled kunagi kirjutanud või kust arveid saanud. Nüüd saad need pastakaga paberile maha kirjutada ja tänutundega Eesti Telefoni meenutada.
Mis on veel imelik, minu kirjakasti põhi paistab 2015-l, aga konto on katkematu olnud alates 2002 või 2003 aastast, täpselt ei mäleta. Eriti huvitavaks võib minna, kui on vaja hakata oma fantoomauto saagat ametiasutustele uuesti selgitama. Selleteemalisi kirju ikka vist sai nii politsei kui ARK-ga vahetatud. Oleks ikkagi pidanud kogu interneti omal ajal välja trükkima.
Olles Online.ee kasutaja sauruste ajast alates, siis ma mäletan veel aega, kus selle eest tuli tasuda 99.- krooni kuus...
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(06-08-2023, 08:47 AM)Aspelund Kirjutas: Olles Online.ee kasutaja sauruste ajast alates, siis ma mäletan veel aega, kus selle eest tuli tasuda 99.- krooni kuus...
Ja kui veel tollest ajast mobiilse seadme kõneminuti hinda meenutada(osadel juhtudel ka sisstuleva kõne puhul), hakkab juba hea...
Ükspäev sõitsin autoga 3 tundi (naine roolis).Ja selle ajaga oli minu 20+ aastat ajalugu hotis kustutatud/üle viidud.
Esialgu kustutasin mitte niivajalikud kirjad, teise ringiga juba nats vajalikud mida pold üle 2 aasta kasutanud. Ja siis ülejäänud saatsin gmaili.
Siis võtsin ette foorumid/registreerimised ja muutsin maili ära. Siin on väga lihtne, osad kohad nõuavad administraatoriga suhtlemist.
Päris 3 tundi ei läind ka, vahepeal tegin suitsu ja puhkasin silmi
(05-08-2023, 22:08 PM)Marko Kirjutas: Asja on juba uuritud ka kõrgeimal võimalikul IT oskuste tasemel, tulemus kahjuks ümmargune null.
Kas see "kõrgeima võimaliku IT oskusega" inimene sobras lihtsalt webmaili menüüs või lähenes ka meilikliendiga (pop3/imap)?
Meiliklient serveri külge, meilid kohalikku arhiivi (nt outlook .pst), et igaks-juhuks säilitada ning küllap oskab meiliklient ka adressaatide aadressid sealt välja võtta.
Kel vaja, see proovib. Online.ee detailid:
Tsitaat:E-posti rakenduste (nt Microsoft Outlooki, Mozilla Thunderbirdi vms) jaoks tuleb kasutada järgmist häälestust:
Telia halduses olevate e-postide puhul on siseneva e-posti server (incoming mail server) mail.suhtlus.ee (port 993) või äri e-posti ja isikliku domeeni puhul mail.neti.ee (port 993).
Väljuva e-posti server (outgoing mail server) @online.ee, @hot.ee, @suhtlus.ee, @solo.ee ja @neti.ee aadresside jaoks on mail.hot.ee (port 587 ).
Väljuva e-posti server äri e-posti ja isikliku domeeni jaoks on mail.neti.ee (port 465 SSL, või port 587 STARTTLS).
TÄHELEPANU! Väljuva e-posti serverid nõuavad kirjade saatmiseks kasutaja autoriseerimist ehk sisselogimist. Kasutajanimi ja salasõna on samad, mida kasutatakse siseneva e-posti serverisse logimiseks.
Ei maksa arvata, et gmail tasuta on. Maksad täiega, lihtsalt kaup oled sa ise ja maksad seeläbi, et gmail su andmeid analüüsida saab.
Ka gmail on teinud teenuseid, mis algul tasuta olid, tasuliseks. Kasvõi seesama postkasti teenus, kui sa tahad kasutada oma domeeni.
Üldiselt kõige jätkusuutlikum variant on kasutada oma domeeni, mida majutad mõne teenusepakkuja juures. Kui tingimused enam ei sobi, kolid oma domeeni mõne muu pakkuja juurde. Emaili aadress ei muutu.
(07-08-2023, 11:15 AM)Mahno Kirjutas: Ei maksa arvata, et gmail tasuta on. Maksad täiega, lihtsalt kaup oled sa ise ja maksad seeläbi, et gmail su andmeid analüüsida saab.
Mis udujutt see nüüd on. Analüüsigu terviseks, ma ei tunne küll et ma seeläbi kuidagi vaesemaks oleks jäänud.
(07-08-2023, 11:15 AM)Mahno Kirjutas: Ei maksa arvata, et gmail tasuta on. Maksad täiega, lihtsalt kaup oled sa ise ja maksad seeläbi, et gmail su andmeid analüüsida saab.
Mis udujutt see nüüd on. Analüüsigu terviseks, ma ei tunne küll et ma seeläbi kuidagi vaesemaks oleks jäänud.
Mind küll natuke häirib, et kui ma tahan midagi värsket otsida, siis pean seda alati tegema incognito aknast eraldi. Samas ei häiri nii palju, et isiklik kast geemailist ära viia.
Vaatame, mida norrakate all juhtuma hakkab. On võimalik, et tuleb uus spämmipüüdur tekitada.
(07-08-2023, 10:53 AM)13piisab Kirjutas: Kas see "kõrgeima võimaliku IT oskusega" inimene sobras lihtsalt webmaili menüüs või lähenes ka meilikliendiga (pop3/imap)?
Meiliklient serveri külge, meilid kohalikku arhiivi (nt outlook .pst), et igaks-juhuks säilitada ning küllap oskab meiliklient ka adressaatide aadressid sealt välja võtta.
Kel vaja, see proovib. Online.ee detailid:
Online.ee ei anna kottigi välja ei dav, cal ega muu asja kujul, proovitud värk. Ametliku versiooni kohaselt pole neil olemas sellist asja, kuigi iga täie mõistusega inimene saab aru, et ilmselgelt neil miskis baasi tabeli tulbas need ülevalt alla kirjutatud ju on. Kui ei usu, proovi ise.
Viimati kui kontrollisin, siis to ja from aadressitelt automaagiliselt kontaktiraamatu tegijad nagu MAPILab jne olid tasulised veel.
Piksevarese lisa Email address crawler tegi midagi sarnast, kuid pärast selle aadressiraamatu puhastamine oli õudusunenägu. Samas kuna enam midagi kaotada pole, siis võiks seda ülekõrt isegi kasutada...