KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(01-02-2024, 22:06 PM)olevtoom Kirjutas:  
(01-02-2024, 21:22 PM)v6sa Kirjutas:  
(01-02-2024, 20:33 PM)olevtoom Kirjutas:  Samad asjad 5. aasta Citroën C4-l.
Citroen C5-l ka aku kinnitus ilma tööriistata liigutatav.
Kas mõlemad kiirkinnitusega? Ma olen seni trehvanud vaid kiirkinnitusega plussi, miinus ikka poldiga.
Mõlemad, väga mugav. See-eest aku kinnituspoldiga tegelemiseks oleks väikest vietnamlast vaja.
Vasta

(03-02-2024, 20:24 PM)meesmetsast Kirjutas:  
(01-02-2024, 22:06 PM)olevtoom Kirjutas:  
(01-02-2024, 21:22 PM)v6sa Kirjutas:  
(01-02-2024, 20:33 PM)olevtoom Kirjutas:  Samad asjad 5. aasta Citroën C4-l.
Citroen C5-l ka aku kinnitus ilma tööriistata liigutatav.
Kas mõlemad kiirkinnitusega? Ma olen seni trehvanud vaid kiirkinnitusega plussi, miinus ikka poldiga.
Mõlemad, väga mugav. See-eest aku kinnituspoldiga tegelemiseks oleks väikest vietnamlast vaja.
 Ei ole. Mul on tehtud jupist M6 keermelatist ja mõnest mutrist selline pikk polt sinna aku kõrvale. Seda saab palju mugavamalt lahti keerata vajadusel. Originaal on jah paras nikerdamine. Nagu nii mõnedki teised lahendused sel autotõul.
Vasta

Kuidas saada puruks keeramata kätte eelsüüteküünal, mis ei taha tulla?
Patsiendiks esimese põlve 2,2 liitrine Transit Custom
On  paar päeva leotatud MoS2 nimelise vahendiga pihustades küünlaavad aeg-ajalt seda täis, on föönitatud, ei midagi. Kolm küünalt andsid end peale leotamist föönitades kätte, neljas mitte.
Veel nippe?

Kui juba küsimiseks läks, siis kust otsida küünaldelt tulevate juhtmete pistikut? Mis selle pistikutüübi nimetus võiks olla?
[Pilt: 76964-2024-02-03_16.16.34.jpg]
Vasta

Sooja või lausa kuuma mootoriga tuleb küünlaid keerata.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Tean. Aga..Kõnealusel isendil tuleb mitmed asjad eemaldada, mille lõpetuseks sisselaskekollektor lahti lasta. Mis kõik võtab aega, mille käigus mootor jahtub. Kui segav kola eest ära, hakkavad paistma küünlad.
Kuna teen seda esimest korda ja hobikorras, siis eeldan, et mootor jõuaks parajalt jahtuda enne kui hetk käes küünlaid hakata maha keerama.
1500W fööniga kuumutamine ajab samuti plokikaane vajalikust kohast kuumaks. suunates fööni sisselaskeavasse soojendab ka seestpoolt.
Siin töö käik näha https://www.youtube.com/watch?v=CG2_XC0KbI0
Vasta

Gaasipitsiga terava leegiga kuuma, ega muud üle jäägi. Induktsioonitraat sinna vahele ei taha vist mahtuda, kui lahtist leeki ei usalda?
Vasta

(05-02-2024, 00:45 AM)deus Kirjutas:  Gaasipitsiga terava leegiga kuuma, ega muud üle jäägi. Induktsioonitraat sinna vahele ei taha vist mahtuda, kui lahtist leeki ei usalda?
Sain kätte raipe.
Tulega läheneda polnud julgust. Ligunes ööpäeva jagu veel Mos2 leotusvahendiga täidetult oma pesas, peale mida andsin fööniga kuuma kuni sulas lahti küünla keskel olev elektrood, mille eemaldasin, peale mida oli küünal nö seest õõnes. Siis veel kuuma, ning üks julgem liigutus narrega ja lahti ta tuli.
Loo moraal vist on, et kuuma tuleb julgelt anda, vajadusel kõikvõimalik sulav materjal ümbert eemaldada.
Vasta

Lumepuhuril vaja ratas alt kätte saada,aga võllil kinni.Võllil olev ratta rumm on 18 cm pikk jamkäega tõmmates ei tule,tõmmitsat nii suurt pole ja ratta ja korpuse vahelt suruda kah ei saa.Kas üldse lootust?
Vasta

(06-02-2024, 10:12 AM)muska71 Kirjutas:  Lumepuhuril vaja ratas alt kätte saada,aga võllil kinni.Võllil olev ratta rumm on 18 cm pikk jamkäega tõmmates ei tule,tõmmitsat nii suurt pole ja ratta ja korpuse vahelt suruda kah ei saa.Kas üldse lootust?
Raideril proovisin igatepidi, lootusetu, lõpuks vahetasin rehvi niisama ära.
Ainus mis proovimatta jäi oli kuuma anda, a ei tahtnud värvi rikkuda.
Vasta

Kuidagi nii ei saa, et kergelt puhur ratastpidi nö rippu ja siis võlli koputada? Kuigi mootor külili pole vist ka hea variant, ega see mootorsaag pole, et keera, kuidas tahad.
Või siis äkki on veljel mingid augud, et saaks kuidagi mingi tõmmitsa improviseerida? Kasvõi äkki paar 8-10mm auku puurida teine teispoole võlli?
Aga huvitav, kas ratas jääb ekspluatatsiooni käigus kinni või on see algusest peale nii? Ratast eemaldamata saab muidugi ka, aga kui peaks kunagi mingi vajadus tekkima, et alt ära saada, siis tuleb ikka midagi välja mõelda.
Muide, kunagi vahetasime metsaveotraktoril õhukumme kogu aeg nii, et ratas oli all, 700mm lai ja 22.5" läbimõõt, nii oli lihtsam kui ratas alt ära võtta Smile Üks serv veljelt maha, õhukumm välja, õhukumm sisse, serv kinni ja vunk sisse Smile
Vasta

Kõik ratta kinnitused lahti teha ja veidi tööd teha (kui saab), tulevad kõik varsti lahti.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(06-02-2024, 12:23 PM)Walter Kirjutas:  Kõik ratta kinnitused lahti teha ja veidi tööd teha (kui saab), tulevad kõik varsti lahti.
Raideril proovisin, ei tulnud.
Siis proovisin nii kuuma, kui ka erinevaid tõmmitsaid, ikka ei tulnud.
Lõpuks võtsin silla alt ära ja veovõlli välja. Hüdropressi all näitas manomeeter 15t, enne kui liikuma hakkas.
Vasta

(06-02-2024, 12:54 PM)virks Kirjutas:  
(06-02-2024, 12:23 PM)Walter Kirjutas:  Kõik ratta kinnitused lahti teha ja veidi tööd teha (kui saab), tulevad kõik varsti lahti.
Raideril proovisin, ei tulnud.
Siis proovisin nii kuuma, kui ka erinevaid tõmmitsaid, ikka ei tulnud.
Lõpuks võtsin silla alt ära ja veovõlli välja. Hüdropressi all näitas manomeeter 15t, enne kui liikuma hakkas.
Ossa vana pe..e.  ma siis enam rohkem ei proovi. Big Grin Big Grin
Vasta

Seal on ainult kuuma anda ja kohe veega maha jahutada,kui esimese korraga ei toimi siis korrata.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta

(06-02-2024, 16:12 PM)klemm Kirjutas:  
(06-02-2024, 12:54 PM)virks Kirjutas:  
(06-02-2024, 12:23 PM)Walter Kirjutas:  Kõik ratta kinnitused lahti teha ja veidi tööd teha (kui saab), tulevad kõik varsti lahti.
Raideril proovisin, ei tulnud.
Siis proovisin nii kuuma, kui ka erinevaid tõmmitsaid, ikka ei tulnud.
Lõpuks võtsin silla alt ära ja veovõlli välja. Hüdropressi all näitas manomeeter 15t, enne kui liikuma hakkas.
Ossa vana pe..e.  ma siis enam rohkem ei proovi. Big Grin Big Grin
tuttav teema... Stiga raideril oli veovõll nii tuimalt rummu küljes, et ei aidanud isegi slaavi kultuuri mittekonventsionaalsed fraseologismid. võll  oli koos rattaga alt ära, pane kuhu tahad ja anna tuld, kuvaldat mida iganes. loobusin kui rumm ja võll  hakkasid kuju muutma. lõpuks oligi lohvi vahetus koos silla eraldamisega...


Vasta

Tegin oma puhuri rattast pildi.Ratas on vaja kätte saada kuna ratta võll on korpuses oleva ava suureks ja loperguseks lutsinud.Käigukastis on kohe käigukasti seina ääres kekirattad ja kett,kett on üsna lõdva kuna ava ovaalne ja korra viskas ka keti juba maha...Ostsin puhuri 2017 nov ja minu käes olles vist ei olegi see ratas alt ära käinud,teine pool tuleb käega tõmmates ära ja tundub olema sisekummita rehv.Olen ise ka kuumutamisele mõelnud ja olen ka seda mõelnud,et treiks miskise peenkeermega mutri laadse viguri ja keevitaks selle rattale kinni ja siis oleks nagu tõmmits juba?Keevitamine muidugi rikub kena värvkatte aga midagi tuleb ilmselt ohverdada ja pärast saab ratta uuesti värvida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Veljest võiks kaks auku läbi puurida, pikas poldid ja 2 punkti tõmmitsaga lahti pressida.

Või vinkelraud ja mutter-polt abiks.

Kui vaja siis mul on sellised kaks üleliigset ratast, rehvid lagunesid ära ja ostsin enda omale uued.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kui selle ratta alt saamisega tulikiire pole siis kas korduv roosteeemaldi pihustamine võlli ja velje liitekohale ei töötaks? Võimalikult palju kaldu et paremini vahele vajuks ja aeg ajalt mõõdukalt kuumaõhufööniga rummu pisut soojendada? Ise võitlesin kinni roostetanud aiatraktori velje võllilt maha saamisega. Tõmmitsaga lihtsalt maha ei tulnud. Kartsin velje äärt kõveraks tõmmata. Paari nädala pärast tuli peaaegu vastupanuta. Iga päev leotasin.
Vasta

See velg tundub nii õrn olema et velje aukudest tõmmates see kindlasti läheb kõveraks.
Kui velge ja värvi on vaja säilitada ma teeks sellise tõmmitsa kus võlli otsa toetab polt millega suruda ja läheb ta kollasele torujupile kaela ning sealt on risti auk läbi puuritud.
Sealt august saab kummaltki poolt tiftid sisse pista mis võlli sisse ei ulatu ja võimaldavad tõmmata.
Vasta

Sarnane kogemus murutraktori tagumise rattaga, ei olnud rooste probleem, ilmselt oli natuke vildaka sisuga isend. Momendi edasi andmiseks on pooltelje ots ühest küljest natuke lapik ja ratta rummu (loe: torukese) sisse on situtatud pisike plaadike. Eks see viimane oli ilmselt vähe väärakas.
Tegin tõmmitsa, auke ei puurinud, natuke lattrauda ja mõned keermelati jupid, keskavasse võllist natuke peenem asjandus, mis meenutas pooltelje otsa,see tähendab üks külg lapik. Mingil põhjusel polnud poldiga surumine võimalik.
Kui värvi pärast põdeda, siis jääb see ratas maha saamata.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne