4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(11-02-2024, 00:44 AM)nastik Kirjutas:  4. Seieriplokk sai küljest ära võetud, kuna spidomeeter ei tööta. Selgus, et asendus oli valet tüüpi. Siis tõin järgmise ja sellel oli terve rivi tulede auke üldse puudu. Lisaks oli keegi hea inimene veel kõik pirnid küljest ära keeranud. Igatahes läks hetkel vana tagasi lootuses, et ehk oli mingi ühenduse viga ja järsku hakkab tööle. Kui ei siis tuleb nendest midagi kokku leiutada

Aga võibolla vähem tulesid = vähem vigu = vähem probleeme.. Peab mõtlema.
Kuna algses plokis ei tööta eelkõige kiiruse seier, kordan mõtet võtta aliexpressist ligi paarieurone tabloo, mis kiiruseinfot satelliitidelt vahendab.

On mõnel foorumlasel sellisega ehk ka praktilist kogemust?
Vasta

Põltsamaa² Sorentoga sõitsin nädalavahetuseks Otepääle kahevõistluse MK-le võistlejate jalgu katsuma.

Selgus kaks täiendavat ikaldust:
- tuba ei lähe soojaks (katlamaja see-eest läheb)
- kundepoolne tagauks avaneb väljast mõnikord.
Kumbki häda pole lahendamatu.

Positiivse poole pealt niipalju, et -20° juures käivitusmuresid pole.

X-trailil on külmalt käivitades endiselt häda, et pöörded lähevad üle 3000. Umbes minuti see nali kestab. Ise hakkam kohe sõitma ja hoian koormusega pöörded all, aga tegelt tahaks selle nalja korda saada.

Targad raamatud ütlevad, et selleks tuleb gaasipedaali asendianduri, "throttle position sensori" ja mingi anduri veel, nullseisud ajule uuesti selgeks õpetada.

On kellelgi sellekohast võimekust? Kompuutriga tulemuslikult sudida.
Vasta

(11-02-2024, 09:17 AM)Telc Kirjutas:  
(11-02-2024, 00:44 AM)nastik Kirjutas:  4...
Kuna algses plokis ei tööta eelkõige kiiruse seier, kordan mõtet võtta aliexpressist ligi paarieurone tabloo, mis kiiruseinfot satelliitidelt vahendab.
On mõnel foorumlasel sellisega ehk ka praktilist kogemust?
Mul ühel maamiilides trossispido ja veidi suuremate ratastega masinal on selline armatuuri peale pandud: viide
Toiteks selline vidin sobiva pistikuga: viide
Garminiga võrdlesin - kuigi GPS pealt siis 90km/h peal näitab hiinakas ikkagi 93, 50 peal 52 ja seistes 0. Talutava kiirusega tuleb üles ja nii hirmsa suurusega pole, nagu pilt esmalt ehmatab.
Vasta

(11-02-2024, 10:02 AM)margus61 Kirjutas:  
(11-02-2024, 09:17 AM)Telc Kirjutas:  
(11-02-2024, 00:44 AM)nastik Kirjutas:  4...
Kuna algses plokis ei tööta eelkõige kiiruse seier, kordan mõtet võtta aliexpressist ligi paarieurone tabloo, mis kiiruseinfot satelliitidelt vahendab.
On mõnel foorumlasel sellisega ehk ka praktilist kogemust?
Mul ühel maamiilides trossispido ja veidi suuremate ratastega masinal on selline armatuuri peale pandud: viide
Toiteks selline vidin sobiva pistikuga: viide
Garminiga võrdlesin - kuigi GPS pealt siis 90km/h peal näitab hiinakas ikkagi 93, 50 peal 52 ja seistes 0. Talutava kiirusega tuleb üles ja nii hirmsa suurusega pole, nagu pilt esmalt ehmatab.
Olemuslikult ei saa ju gepsule etteheiteid teha aga seniks, kui putlerikujuline seaputs on suuteline satelliitsidet häirima, oleme selle konkreetse tehnoloogiaga natuke naissuguorganis. Puccini teab kiita.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

https://www.facebook.com/marketplace/item/397276179619812/?ref=browse_tab&referral_code=marketplace_top_picks&referral_story_type=top_picks

Loodetavasti önnestus linkida puukfeisis pakutav sooront vigase kaanetihendiga ja tallinas, 800 eest.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(11-02-2024, 11:00 AM)90Deville Kirjutas:  https://www.facebook.com/marketplace/item/397276179619812/?ref=browse_tab&referral_code=marketplace_top_picks&referral_story_type=top_picks

Loodetavasti önnestus linkida puukfeisis pakutav sooront vigase kaanetihendiga ja tallinas, 800 eest.

Ma suhtlesin müüjaga ka. Reealselt kõik muu pidavat töötama ja ei olevat isegi mäda(väga hirmsasti). A kuna ma ei taibanud vaadata,et puha luxuslik automaat,siis ma ei hakanud rohkem kõvatama.

PS! Võsa. Sulle suured tänud siis bussijuhi eest Smile Kahju jah,et neil tehnika alt vedas.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(11-02-2024, 11:08 AM)wagoneer Kirjutas:  Ma suhtlesin müüjaga ka. Reealselt kõik muu pidavat töötama ja ei olevat isegi mäda(väga hirmsasti). A kuna ma ei taibanud vaadata,et puha luxuslik automaat,siis ma ei hakanud rohkem kõvatama.

PS! Võsa. Sulle suured tänud siis bussijuhi eest Smile Kahju jah,et neil tehnika alt vedas.

Sai ka müüjaga suheldud. Tegu peaaegu samasuguse sorentoseksuaaliga, nagu meie kambas mõni (nimesid nimetamata   Big Grin ), aga spetsialiseerub 125kW hädadele ja müüb enda autoparki alatult sissekolinud käopoega.

Kuna tegu ka remondikojaga, kus mõnda meiegi ronti on praavitatud, on auto bronnis ja homme lähen vaatama.
Vasta

(11-02-2024, 14:57 PM)Telc Kirjutas:  Sai ka müüjaga suheldud. Tegu peaaegu samasuguse sorentoseksuaaliga, nagu meie kambas mõni (nimesid nimetamata   Big Grin ), aga spetsialiseerub 125kW hädadele ja müüb enda autoparki alatult sissekolinud käopoega.

Kuna tegu ka remondikojaga, kus mõnda meiegi ronti on praavitatud, on auto bronnis ja homme lähen vaatama.
No väidetavalt pidi jah olemagi see kaanetihendi probleem ja muu pidavat kannatama kriitikat. Aga küsimus ka sorontniukte spetsialistidele. Kui on soront 125kw pajaga mis on suure pauguga õhku lennannud. Kas see on võimalik asendada selle lahjema 103kw versiooniga? Käimakott on manuaalne mõlemal. Nii 125kw kui ka 103kw doonoril millelt tuleks mootor. Või on see juba eos suht mõtetu projekt. Lihtsalt on olemas plahvatanud pajaga aga korraliku kere ja veermikuga soront ning korras mootoriga aga KOSMILISELT mäda ja undava tagasillaga 103kw soront.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Meie Põhja-Tallinna koopas pole käinud ühtegi 125kW Soronti ja seetõttu on vastus kindel "ei tea".
Seega tuleks tudeerida internetti jms. Tervet Soronti ainult mootori pärast osta pole vaja, meil on selline doonor juba olemas + veel vähemalt üks mootor reservis.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(11-02-2024, 17:26 PM)isandpauk Kirjutas:  Meie Põhja-Tallinna koopas pole käinud ühtegi 125kW Soronti ja seetõttu on vastus kindel "ei tea".
Seega tuleks tudeerida internetti jms. Tervet Soronti ainult mootori pärast osta pole vaja, meil on selline doonor juba olemas + veel vähemalt üks mootor reservis.

Ok. Aga äkki Telc kui mahti saab homme küsib selle 125kw spetsialisti käest. Võib olla on kokku puutunud. No need 2 soronti on paaris. Võttes emba kumba,tuleb teine ikka kaasa  Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(11-02-2024, 17:17 PM)wagoneer Kirjutas:  
(11-02-2024, 14:57 PM)Telc Kirjutas:  Sai ka müüjaga suheldud. Tegu peaaegu samasuguse sorentoseksuaaliga, nagu meie kambas mõni (nimesid nimetamata   Big Grin ), aga spetsialiseerub 125kW hädadele ja müüb enda autoparki alatult sissekolinud käopoega.

Kuna tegu ka remondikojaga, kus mõnda meiegi ronti on praavitatud, on auto bronnis ja homme lähen vaatama.
No väidetavalt pidi jah olemagi see kaanetihendi probleem ja muu pidavat kannatama kriitikat. Aga küsimus ka sorontniukte spetsialistidele. Kui on soront 125kw pajaga mis on suure pauguga õhku lennannud. Kas see on võimalik asendada selle lahjema 103kw versiooniga? Käimakott on manuaalne mõlemal. Nii 125kw kui ka 103kw doonoril millelt tuleks mootor. Või on see juba eos suht mõtetu projekt. Lihtsalt on olemas plahvatanud pajaga aga korraliku kere ja veermikuga soront ning korras mootoriga aga KOSMILISELT mäda ja undava tagasillaga 103kw soront.
4x4-s oli miski jutt 125kw-se paaritamisest 103kw-sega: https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=83944&start=15
Ehk on abiks.
Vasta

(11-02-2024, 17:41 PM)wagoneer Kirjutas:  
(11-02-2024, 17:26 PM)isandpauk Kirjutas:  Meie Põhja-Tallinna koopas pole käinud ühtegi 125kW Soronti ja seetõttu on vastus kindel "ei tea".
Seega tuleks tudeerida internetti jms. Tervet Soronti ainult mootori pärast osta pole vaja, meil on selline doonor juba olemas + veel vähemalt üks mootor reservis.

Ok. Aga äkki Telc kui mahti saab homme küsib selle 125kw spetsialisti käest. Võib olla on kokku puutunud. No need 2 soronti on paaris. Võttes emba kumba,tuleb teine ikka kaasa  Big Grin

Mina ütled sõnad sellised:
Müü 125kW soront sellele 125kW spetsile maha.
Müü 103kW mäda soront ksf Nastikule üliodavalt maha.
Pane tulemile juurde remondifond, mis nagunii kuluks ja oma aja ja meelerahu eest ka veidike juurde.

Kogusumma eest osta I gen viimase aasta 103kW katlaga võimalikult roostevaba eksemplar.

4*4 foorumis kirjeldatud swap on kõige resultatiivsem, mille kirjeldust ma näinud.  Ühe mootori täielikku teisega asendamist ei tea, et oleks (hästikajastatult) tehtud, räägitakse vaid juhtmestiku ja aju(de)ga kaasnevatest põnevustest.
Vasta

(11-02-2024, 17:59 PM)Kadjakas Kirjutas:  4x4-s oli miski jutt 125kw-se paaritamisest 103kw-sega: https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=83944&start=15
Ehk on abiks.
Hm. tundub,et ei olegi väga tuumateadus. Tänud vihje eest. Üritan suhelda selle tegelasega kes seal selle vahetuse tegi.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kriban siia väikese viite muude tegemiste kohta. Panin mõni aeg tagasi heategevale oksjonile pisut autotehnikat, mis on takkapihta tugeva militaarlõhnaga ka veel: tibukollane Getz, mis on omanud viimasel neljal aastal ka kohalikus Kaitseväes kandvat rolli värskelt väljaõppinud puksiirimeeste grupipiltide taustaatribuudinaCool
   

Oksjonilt saadud tuluga kavatsen osta Ukraina sõduritele isiklikku varustust (nt magamiskotid, soe pesu jms) ning oksjon on leitav siit. Kui keegi aga arvab, et toetada tahaks, aga Tibuga pole tal midagi mõistlikku peale hakata, siis oksjonilingil on ka kirjeldus, kuhu võib oma annetatava summa niisamagi kanda - iga sokipaar on abiks. Sellest ei hakka ma siiski tegema selle foorumi kontekstis konkreetset ja eesmärgistatud kampaaniat nagu oli gaasiballoonidega, sest minule teadaolevalt on taustal haudumas üks konkreetsema sihiga teemapüstitusRolleyes
Vasta

Eelmise aasta lõpus, peale viimase seitsme auto Ukrainasse viimist, arutasime meie Põhja-Tallinna töökojas, kuidas aastal 2024 toimetada ja kuidas paremini toimetada. Peamine murekoht oli autode remondile kuluv aeg – vanarauaga võrreldavast masinast kasutuskõlbliku auto valmisvoolimine võtab kuid, sest töötame peamiselt tööpäeva õhtuti ja nädalavahetustel. Keskmine Kia Sorento viibis meie hoovil eelmisel aastal 111 päeva! See on siis keskmine aeg seitsme Sorento hankimisest äraviimiseni. Enamus sellest ajast masin lihtsalt ootas võimalust operatsioonisaali pääsemiseks või pädevat kirurgi. Selle olukorra parandamiseks ja efektiivsuse tõstmiseks leppisime kokku, et üritame sel aastal hankida veidi paremaid masinaid ning sekka ka selliseid, mis suuremat remonti ei vaja.

Kuna meile tehti hea pakkumine, siis on nüüd sobiv aeg välja kuulutada korjandus Nissan Navara hankimise eesmärgil, et Ukraina mehhaanikud saaksid sellega korda saata samasuguseid imesid nagu meie detsembris saadetud Ford Rangeriga:
   
Pildil vasakul on meie soovitav Navara, paremal detsembris Ukrainasse toimetatud Ranger koos õhutõrjeks sobiva lisaga.

Navara on valmis omanikuvahetuse järel kohe Ukraina suunas sõitma. Isegi mootoriõli ei ole vaja vahetada, sest see on tehtud vaevalt 3000km tagasi.
Auto hinnaks on kokku lepitud 3800EUR, mis on täiesti töökorras ja kõva raamiga masina kohta vägagi soodne. Proovisõidud on tehtud ning auto on meile broneeritud.
Korjanduse eesmärgiks on koguda vajaminev summa ühe nädala jooksul, et saaksime auto hankida, ümber vormistada ning juba enne veebruari lõppu Ukrainasse toimetada. Kui korjandusega laekub oodatust rohkem, siis üle eesmärgi summa läheb järgmise sõidukorras pikapi fondi.

Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse


Navara pilt eest (lisatuled ei tule kaasa):
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Kas Navaral klaasitõstukid on korda tehtud?
Vasta

(12-02-2024, 09:21 AM)honkomees Kirjutas:  Kas Navaral klaasitõstukid on korda tehtud?

Palun täpsusta.
Kas sul on infot, et konkreetsel Navara eksemplaril on (olnud) klaasitõstukid rikkis?
Kas sul on infot, et sellel Nissan Navara mudelil on klaasitõstukitega seoses mingi tülikas tüüpviga?
Vasta

Sellest konkreetsest ei tea. Aga navaradel ja terranodel on tõesti aknatõstukid murelapsed. Elektrilised siis.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(12-02-2024, 10:04 AM)wagoneer Kirjutas:  Sellest konkreetsest ei tea. Aga navaradel ja terranodel on tõesti aknatõstukid murelapsed. Elektrilised siis.
sel on 2 viimase aasta ülevaatusel veaks märgitud 2 aknatõstukit
Vasta

(12-02-2024, 09:21 AM)honkomees Kirjutas:  Kas Navaral klaasitõstukid on korda tehtud?

Ei ole ja see on meile teada koos masina muu ajalooga. See on ka tehnoülevaatuste infos kirjas, et parem esimene ja vasak tagumine ei tööta. Häda pidi olema juhipoolses lülitipaneelis. Kuna tegemist on mugavusteemaga, siis see akende viga meid ei häiri.
Paremal tagumises karbis on ka auk, kuid see meid samuti ei häiri ja selle pealt tehti hind ka soodsamaks. Kõik meie Sorentod lähevad Ukraina auklike karpidega, mis ei sega kasutamist ja mida välimine plastkate edukalt varjab Big Grin
Teada on veel niipalju:
Kabiini tagumised kinnitused tehti mõlemad uued alles äsja.
Taga on all on lisavedrud, mis võiksid masina kandevõimele positiivselt mõjuda. Taga on uued amortisaatorid.
Kasti põhi tehtud mõni aasta tagasi, pidurid eelmine aasta korda tehtud+uued klotsid.
Läbisõit 300375, mootoriõlivahetus tehtud 28.03.2022@297000 pealt, uus kütusefilter peal.
Kaasa saab uued (riiulis varus olnud) õlifiltiri, kütusefiltri ja roolivõimu pumbarihma.
Tavaliselt selle masina saalteprobleem mis juba tavaliselt 200K kandis välja annab, sai lahendatud 12.sept.2018 @284500km ehk masinal on ennetavalt vahetatud kõik saaled.
Sidur vahetatud ka umbes täpselt 250 000 pealt.
Autol on hetkel ainult kaks asja, mis on plaanis "parandada":
* Varuratas tuleb alt võtta ja kontrollida, sest see pole umbes täpselt kunagi ära käinud.
* Rataste turvapoldid/mutrid tuleks asendada tavalistega.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne