4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(12-02-2024, 10:41 AM)isandpauk Kirjutas:  
(12-02-2024, 09:21 AM)honkomees Kirjutas:  Kas Navaral klaasitõstukid on korda tehtud?

Ei ole ja see on meile teada koos masina muu ajalooga. .... Kuna tegemist on mugavusteemaga, siis see akende viga meid ei häiri.
Paremal tagumises karbis on ka auk, kuid see meid samuti ei häiri ...
Ok, mul lihtsalt kiiks et aknad ei ole mugavusteema, trassil sõitmist ei sega aga jahimehena metsas liikudes on alailma vaja aknaid lahti teha et asjade tegelikku seisu näha kuna läbi uduse-lumise-porise klaasi ei näe detailselt. Oletasin, et rindeolukorras on sama asi vajalik. Seepärast meeldivad mulle väntadega aknad, tulevad ka kinnnikülmunutena lahti, mida elektrilised ei tee. Auk karbis jms selline on tõesti köki-möki ...
Vasta

Vändaga aknad. Üks ettevõte maksis kunagi päris korraliku summa, et ostetavatel uutel Opelitel esimesed eliktriaknad vahetataks väntadega akende vastu.

Sry. OT
Vasta

(11-02-2024, 20:25 PM)wagoneer Kirjutas:  
(11-02-2024, 17:59 PM)Kadjakas Kirjutas:  4x4-s oli miski jutt 125kw-se paaritamisest 103kw-sega: https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=83944&start=15
Ehk on abiks.
Hm. tundub,et ei olegi väga tuumateadus. Tänud vihje eest. Üritan suhelda selle tegelasega kes seal selle vahetuse tegi.
Mulle on see vahetus tundunud huvitav. Kui ära ostad ja ette võtad siis pakun ennast sulaseks.
Vasta

   

Navara sihtotstarbelisest korjandusest on koos jämedalt kolmandik.
Eile õhtuse seisuga väljavõte toetustest ja selgitustest all. Veider selgitus, mis sisaldab "kompressor" on mu ühe isikliku vana kompressori realiseerimisest saadud tulu, mille palusin kanda Ukraina maasturite remondifondi.

   


Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

   

Navara sihtotstarbelisest korjandusest on koos tiba üle poole. Eksel-Kõikvõimsa andmetel on 3800-st eurost koos 2105,12EUR (selgitus sisaldab navara, nissan või pikap).
Eile õhtuse seisuga eilne lisa annetustest ja selgitustest all. Sekka ka üks segadus haagise arvega.

   


Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Täna pakkisin Ants Punningu autole 15 kasti gaasiballoone (180tk) koos 54 põletiga, neli Uaziku rehvi, turnikeesid, paar seljakotti ja veel kolm kasti erinevat varustust alates soojadest riietest põlvekaitsmete prillide ja camo-värvideni välja.
Asjad liiguvad lähitulevikus Ukraina suunas, kus 10 kasti gaasiballoone lähevad Volodimiris vabatahtlikele, kes jaotavad need erinevatele üksustele laiali ning viis kasti viib herr Punning Harkivi taga asuvale väeosale.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Täna sai sõbrapäeva puhul Sillamäelt hangitud Sorentole paigaldatud uus käigukast. Alustasime peale tööd kell 6 Isandpauguga kahekesi. Poole pealt liitus üks Ukrainasse tulev reisisell ja lõpetasime kolmekesi kell 23. Auto all olles selgusid kahjuks mõned lisapuudused - üks tagavedru on katki, tagumine toru tuleb tugevdada, tagumiste stabika puksidega peaks midagi ette võtma, et need päris ei lopendaks ja summuti liitekoht ning üks kronsa tuleb keevitada. Põhiline, et peamure sai lahendatud ja alla läks Soomest doonoriks saadud Sorento käigukast. 
Aga muidu mõnus kohe autoga sõita, mis tagurdab!
   

Kui kellelgi peaks olema automaatkastile sobivat Auto/Low valikutega vahekasti siis oleksime huvitatud. Kristiine Sorentol on vahekasti vahetus kahjuks vältimatu. Originaali kood on 47300-3C210. Autol küljes oleva kasti birkat on võimalik läbi ussi emmi ka pildistada
   
Birka asukoht on ülemisel pildil valgeks nühitud.
Vasta

Samal ajal...
Okei, alustan kaugemalt. Tegusad ajad on olnud.
Soetatud ja garaaži sai tassitud 2+3 jooksu maasturirehve. See läks igapäevatöö vahele nii kiirelt, et piltigi ei saanud tehtud.

Siis Automaailmast sai eriti soodsa erihinnaga hangitud meie autode standartne lisavarustus (köis, tung, veljevõti, töölamp, kompressor, käivituskaablid jne).
   
Siis sai üleeile õhtul otse müüja juurest kodugaraaži sisse  sõidetud üks Sorento, millel lisavarustuses valge pilveke väljalasketoru küljes ja põdurad pidurid.    
Juba samal õhtul panime käed külge ja hakkasime mootori küljest tükke eemaldama, et katkise kaanetihendi vahetamiseni jõuda.
Täna sel ajal kui nastik ja isandpauk küla peal kasti kangutasid, kangutasime meie merekooli tudengiga vilistlasega kodugaraažis Sorentol plokikaane pealt maha.    
Uued tihendid igale poole ja tikkpoldid on meil ka juba olemas ja homme hakkame kokku laduma.
Radikas oli ka kahtlase väljanägemisega, kangutasime selle küljest ära ja paneme doonorilt kannibaliseeritud korralikuma eksemplari.
Vasta

Oli tegus sõbrapäev. Lisan veel, et Sillamäel on vaja vahetada esimese kardaani rist ja määrida teises otsas püsikiirusliigend.
Lisan ka pildi õnnelikust ksf. Nastikust, kes on just saanud Sorondilt kastid maha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

   

Navara sihtotstarbelisest korjandusest on koos umbes kolm neljandikku ehk vajalikust 3800-st eurost on annetusi kogunenud 2720,12EUR (selgitus sisaldab navara, nissan või pikap).
Eile õhtuse seisuga eilne lisa annetustest ja selgitustest all.
Kui nii edasi läheb, tuleb hakata nädalavahetusel planeerima Navara äratoomist. Täname kõiki toetajaid!

   


Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Ei möödunud ka Viimsi osakonna esindaja sõbrapäev mujal kui ikka garaazis. Peale tööpäeva siis hobide aeg  Big Grin
Kuna Frontera läheb suht varsti liikvele,siis on teha veel mõned asjad. Parem alumine zarniir loksus ja termostaat oli jäädavalt lahti ning mootor oli kogu aeg nii öelda külmas reziimis.
Zarniiri vahetus tundus ju möödaminnes olema. Reaalsus nagu ikka tiba teine. Aga kõlge ta sai ja enam ei klobise. Termostaat ka sai uus külge koos temp anduriga mis seal kohe küljes oli. Proovisõidul aga läks temp näidik kusagile 100 juurde ja siis püsis seal. Tekkis kerge paanika,et mida krdit nüüd. Samas sai käega lõdvikust kinni hoida. FLIR näitas 85.
Võtsin doonorilt teise anduri ja näidik kukkus ka normaalseks. Ehk uus andur oli rikkis  Sad  Aga mootor käis ikka külmas reziimis. Tudeerides selgus,et on kasutusel kaks temp andurit. Üks ühe otsaga ainult näidikule ja teine kahe otsaga ajule. See oli kuidagi pool küps ja midagi nagu tegi aga mitte nii nagu vaja. Doonorilt see ka teine ja hoopis teine tera. Pöörded kukkusid alla ja arvuti näitas ka,et kõiksugu temp tabelid olid täidetud. Siis läksid alla ka uued Sailuni AT rehvid ja hõbedased veljed said ka roheliseks. Lisaks kaapisin tagavaradest välja ka tagavararatta. Kleepsud ka peale ja ongi nagu suht valmis. Natuke igasugu kontrollimis veel tegelt aga vaikselt võib Sergole ja Eesti sõdurpoisile kellele ka auto läheb hakata natuke kraami autosse laadima.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Põhja-Tallinna garaažis võis eile näha klassikalist gruusia stiilis töötegemist. Ümber auto seisis tarkade klubi - mina, Isandpauk, Telc ja Linnuke. Värske meremees istus auto stangel ja paigaldas plokikaant.

Ma siiski vahepeal keevitasin sumpsile uued flantsid
       
Isandpauk vahetas ära kardaaniristi
       
Ja ka teiste tegevus aitas ka kaasa entroopia vähenemisele. Ja päris mõnus on kaant paigaldada kui kõik jupid on ilusti puhastatud, ette valmistatud ja antakse kätte. Polegi muud ja loe ainult juhendit, kuidas tuleb polte kordamööda kinni ja lahti keerata ja siis vaheldumisi veel momentvõtmega ja käsitsi keerata.
Vasta

Lisan ka mõne illustreeriva pildi. Eeldatav 15-minutiline ristivahetus võttis kaks tundi. Keegi töbras oli risti teinud veidi liiga laia ning pane kokku kuidas tahad aga no ei lähe teine kausi stopperseib oma kohale. Lihtsalt ei mahu - u. 1mm jääb puudu. Lõppes asi nii, et võtsin vana risti stopperseibid, mis olid veidi õhemad ning lasin lamellkettaga veidi veel õhemaks. Ennetamaks küsimusi ütlen ära kohe, et ei olnud nõel kausi põhjas risti. Kes on teinud, see saab aru.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

   

Navara korjandusele tuli mõnisada lisa. 3800-st eurost on annetusi kogunenud 2920,12EUR (selgitus sisaldab navara, nissan või pikap).
Eile õhtuse seisuga eilne lisa annetustest ja selgitustest all.
See nädalavahetus siiski vist Navarale veel järele ei lähe, kuid kaugel see aeg ikka on.... Täname kõiki toetajaid!

   


Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Eilne õhtu sai veedetud Transiti rattalaagriga sõbrunedes. Nimelt selgus,et Fronterale järgi plaanitud käru jääb ära,aga asjad on ju ikkagi vaja kohale toimetada. Turgatas pähe siis mõte,et pakun Raivo Olevile kes Fronteraga kulgema pidi välja,et võtab transiti kauba jaoks. Ja kuna üks ajakirjanik läheb ka kaasa,siis on ju alguses kenasti kaks juhti olemas.
Plaan sobis. Ajasin transiti joonele ja siis kohe meenus,et krt,aga viimasel UA-s käimisel hakkas midagi kolksuma. Uurisime ja puurisime ning kondiotsad kergelt läbi. Noh selle elab ju üle. Aga vasak esiratta laager oli ikka nii läbi,et ehmatas ennast ka ära(noh ega tagasiteel UA-st just Poola kiirteel tagasi ei hoitud). Sõber sebis laagri õhtuks ja peale tööpäeva võis lõbu alata. Need läbi rummu tähikuga keeratavad poldid  Big Grin Lausa rõõm. Ja loomulikult tuleb miljon aastat küljes olnud laager kenasti ka rummust välja. Aga tehtud ta sai. Kondi otsad jäävad edaspidiseks. Siis oli töö lõpetanud küljeuks. Kuuled,et justkui midagi liigub,aga tagumist lukku lahti ei tee. Ehk liugukse tagumise lukuga mingi jama. Õnneks saab papist polstri seest poolt kätte. Avastasin,et lukul on peal ka see nii öelda lapseluku funktsioon. Mis kuidagi seal papist polstri all oli ennast suutnud peale väristada. Kiire lahendus ja tegi tuju öösel juba rõõmsamaks. Homme pakin Fronterasse Sergo ja Egerti asjad sisse ja õhtul hilja peaks Raivo liikuritele järgi tulema,et alustada oma pakkimistega.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Fjordidel, teadagi, on pool veermikku pahatihti ehitatud tagurpidi, nigu inbreederite saare parimate tradihuunide järgi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(16-02-2024, 23:38 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Fjordidel, teadagi, on pool veermikku pahatihti ehitatud tagurpidi, nigu inbreederite saare parimate tradihuunide järgi.
Jep. Lausa imetabaselt ülim lahendus. Ja kõik peale mõningaid aastakümneid seismist,tuleb lahti nagu õlitatult  Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

    Täna oli siis tähelepanuväärne hetk kui uute tihenditega kokku lapatud Sorento tegi uuesti hääled.

Kokku kulus aega neli õhtupoolikut ja asja kallal oli kaks kuni viis meest korraga või peaaegu korraga. Eks see kokkupanekul huvitavaid hetki ka tekitas kui kellegi teise lahti võetud sõlm vajas tagasi muterdamist. Õnneks ei ole teise auto pealt spikerdamiseks vaja kaugele minna.

Lisaks vahetasime õigekujuliste vastu välja mingite kuliibinite poolt vahele aretatud suvalised lõdvikud.

(Paisupaaki oli lisakronsteini abil ca 5cm nihutatud, et suvalisest kolmest tükist koostatud kõverik peaaegu kinnipainutatult ulatuks toasooja kolmikuni jne)

Doonorilt kannibaliseeritud parematest juppidest ladusime kokku senisest viisakamad radikad ja vahejahuti, lisaks ventilaatori katted, mis algmaterjalil täiesti puudusid.

Veel said kahe paagitäie põrandale pumbatud pidurivedeliku abil leitud lekkekoht ühes vastikumas võimalikus kohas. Aga tehtav.
Vasta

   

Kui alles eile paistis Navara korjandus vaikselt ära vajuvat, siis tänaseks on Navara korjandus korraliku lõpuspurdiga läbi.
Navara ostuks on 3800EUR koos ning ka järgmise korraliku pikapi ostuks oli eilseks õhtuks kogunenud 2001,61EUR.
Alustame auto ümbervormistamisega ja äratoomine Jõgevalt jääb tõenäoliselt esmaspäevale.

Eilsed annetused siin:
   

Lähimal nädalal jätkame oma tavapäraseid operatsioone ehk ehitame vanarauast maastureid ja tegeleme järgmiste äraviidavate maasturite ettevalmistamisega. Navara + veel kaks maasturit lähevad juba veebruaris Ukrainasse ja nagu meie Põhja-Tallinna üksusele juba tavaks saanud, viivad autojuhid masinad ära oma kuludega.
Kui need masinad viidud, siis alustame uue korjandusega. Väeosa on olemas, kus kastiga maasturit vajatakse, osa raha on olemas ning järgmise korraliku kastika otsing juba käib. Kui kellelgi hakkab silma nelja-ukseline ehk pika kabiiniga ja lühikese kastiga korralik L200 või Navara või midagi sarnast, andke teada.
Märtsi lõppu on planeeritud sarnane tegevus ehk ära viia üks korralik maastur ning mõned vanarauast elule aidatud isendid.

Kuni järgmise korjanduseni saab meie tegevust jätkuvalt toetada kasutades ülekannetes tavapäraseid, mitte sihtotstarbelisi selgitusi. Rekvisiidid all.

Aitäh teile, ilma teie toetuseta ei oleks meie tegevus võimalik!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Kuna paljudel moluraamatut pole,siis kopeerin MTÜ eelmise aasta kokkuvõtte ka siia. Ja lisan ka Ksf Nastiku visuaali.

MTÜ Toeta Ukrainat on viinud Eestist Ukrainasse abi alates 2015. a. märtsist - peagi algab 10. tegevusaasta.
Allpool lühikokkuvõte kokkuvõte aastast 2023.

Lõppenud aastal liitusid MTÜ-ga Viimsi üksus ja Põhja Tallinna üksus.
Annetusi laekus 465 annetajalt 127 782 EUR: Randvere üksusele 85 712, Põhja-Tallinnale 27 213 ja Viimsile 14 857 EUR.  Lisaks 2022. aasta lõpus otsustatud Riigikogu toetus 8000 EUR (tänud Aivar Sõerd ja Tarmo Kruusimäe!).
Põhirõhk 2023. aastal oli sõidukite, eelkõige maasturite ja kastikate hankimisel ja Ukraina sõjaväele toimetamisel -  Randvere üksus hankis enam-vähem sõidukorras masinaid, Põhja-Tallinna üksus ja Viimsi üksus tegelesid autode taastamise ja suurema remondiga.
Kokku viisime 20 abireisiga Ukrainasse 90 sõidukit – 45 maasturit, 19 bussi, 14 kastikat ja 12 haagist, sh. annetatud 14 autot ja 8 haagist.  Enamus sõidukeid osteti järelturult, tihti ka sümboolse hinnaga, aga siis vajasid need ka mittesümboolset remonti – siinkohal tunnustus  Põhja-Tallinna  ja Viimsi üksustele, kes on oma töökodades uuele elule aidanud kümneid sõidukeid.
Ükski reis – kolm neli autot tavaliselt, üks neist saateauto -, ei toimunud tühjade sõidukitega. Koormaks oli valdavalt abi sõjaväele – hinnanguliselt 30 t kokku, sealhulgas 300 rehvi.
Korraldasime ka ühe pikema humanitaarabi reisi - viisime Harkivi Eesti Seltsile 2,5 t riideid ja jalatseid jagamiseks piiri- ja rindelähedastes linnades ja külades.
MTÜ Toeta Ukrainat meeskond tänab kõiki annetajaid ja toetajaid!
MTÜ Toeta Ukrainat tänab kõiki vabathatlikke kes on osalenud sõidukite taastamisel, remontimisel ja Ukrainasse toimetamisel.
Meid saate jätkuvalt toetada annetades
Randvere üksus  (Ants Erm):
EE627700771001531357 LHV Pangas
EE832200221081244884 Swedbank’is
Põhja-tallina üksus (Argo Ellisson, Laura Lest, Priit Kollo , Tanel Jaanimäe,…):
EE387700771008885941 (Autod Ukrainasse) LHV Pangas
Viimsi üksus (Raivo Roosioks)
EE522200221082095744 (Autod Viimsist rindele) Swedbank’is
Ants Erm,
MTÜ Toeta Ukrainat
juhatuse esimees




Väike visuaal meie saadetud autoabist


Kokku 90 sõidukit, millest kolmandik on meie Põhja-Tallinna garaažist, kolmandik Wagoneeri ja kolmandik MTÜ muid teid pidi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne