4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Mudisin eelmist postitust veidi, võtsin ksf. _rein_ lisatud jutu tekstist välja parema arusaadavuse huvides.

Mis väljalaskekollektorisse puutub, siis tikkpolt oli ära murdunud doonorilt võetud mootoril tõenäoliselt lahtivõtmise käigus. Puurisin välja, panin helicoili sisse ja uue tiku liimiga järele. Samuti vahetasime välja kollektori, leidsime varuosahunnikust üsna sirge isendi.
Edaspidi tuleb hakata lihvima, sest rohkem sirgeid isendeid ei ole.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Доброго вечора, ми з України!

Olen parasjagu tagasiteel Zaporižžjest, kuhu sai kiirtellimusena viidud T4 buss. Praegu on parasjagu hea aeg välja kuulutada:

Järgmise Navara korjandus!

Autot vajab hädasti 27. reaktiivsuurtükiväe brigaad.

Seni on meil olnud nendega tiptop koostöö ja oleme neile viinud järgmised autod:

mai 2023:
Kia Sorento "Kalmaar" - tirib siiani õhutõrjekahurit. 
Kia Sorento "Piraat" - lasti paraku üsna varsti ribadeks.

detsember 2023:
Hyundai H1 - veab laskemoona ja muud, mis vaja.

Selle aasta alguses sai "Piraadi" asenduseks pakutud järjekordset soo-ronti, aga müts maha - selle asemel, et krabada kõike, mis pakutakse, kutid keeldusid viisakalt. Täpsustades, et hetkel on nende kriitiliseks vajaduseks pika kabiiniga pikap.

Hetkeseisuga oleme pikapi välja valinud, üle vaadanud ja meile broneerinud. Jäänud on vaid leida 5300€ ostuks pluss veidi remondifondi.
 
Veebruari lõpu seisuga on sihtotstarbelist kapitali järel 2366,61€.  

Masin ise selline. Badass välimus ja edevad lisad on juhus, mitte valikut mõjutanud kriteeriumid.


   


Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse
Vasta

   

Eilsega laekus Nissan Navara hankimiseks sihtotstarbelisi toetusi 470eur. Väljavõte all. 5300-st eurost on koos eelmise korjanduse jäägiga koos 2836eur ehk masina hankimiseks on puudu veel 2464eur.

   
Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Täna saime pooleli jäänud Sorento kastivahetuse õnnelikult lõpetatud.
Alguses proovisime tulega ehmatada aga siis tegime ikka nii nagu ksf Marko soovitas ja puhusime käigukasti mootori külge. Sõitma ta igatahes hakkas.
   
Eilsete edusammudena tasub ära mainida teise Sorento veovõlli vahetus ksf Rene01 poolt ning paagi eemaldamine ja tagasi panemine minu ja autoga Ukrainasse sõitva juhi poolt.
   
Õhtul ajasime sisse veel Vormsi Üllatusmuna. Sellel said korda esiotsa tuled, vahetatud rihm ja Visco sidur ning meisterdatud uus ventilaatori koda. Tänase tööpäeva veetis selle auto pidurite kallal ksf Linnuke ja peab tunnistama, et sealt kostus muu hulgas ka vandesõnu. Arusaadav ka kui eelnevate remondivõtete juurde on kuulunud näiteks klotsi eemaldamine ja piduritoru pimedaks tegemine.
Vasta

Ei midagi uut ega huvitavat. Eelmise nädala õhtud ja nädalavahetus kulus Galloperi raami keevitamisele. Viimistlus on nii nagu on ja nii ka jääb. Õudus kuubis aga nüüd on tehtud. Kulus päris paras ports 2.5mm plekki. Ja 160.- plasmalõikur küll vahepeal minestas liiga pikalt lõikamise peale ära(mingi kuuma kaitse),aga peale jahtumist läks jälle edasi.
Eriti meeli köitev oli raamilt maha lõigata kellegi tropi poolt sinna keevitatud vinkli tükk, kuna kütusetoru oli sealt katki läinud ja kogu raami seest diisliga üle ujutanud. Ja loomulikult oli raam seest täis ka oksiidi ja liiva segu. Ning see omakorda diisliga leotatud. 
Sisemised rattakoopad ka küljes. Juhipoolsel loomulikult lõikasin koopa natuke liiga kitsaks ja pidin nüüd sinna väikse riba vahele panema. Aga punktitud ta sai ja nüüd vaja kinni keevitada. Tark mõõdab 10 korda,loll lendab kohe plasmaga peale Big Grin (Viimsi vanasõna)
Aeromotorsist said enamus sillajubinad ka tellitud (165.75) 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

   

Eilsega laekus Nissan Navara hankimiseks sihtotstarbelisi toetusi 1857,07eur. Väljavõte all. 5300-st eurost on koos 4693eur ehk masina hankimiseks on puudu veel 607eur. Täname kõiki toetajaid!

   
Nissan Navara hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: Navara Ukrainasse

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Ja siis tekkis võimalus hankida üks kanderaam koos alusega. Vaba Ukraina meeskonnal läheb üks vana kiirabi droonibussiks ja sealt jäi kanderaam üle.
Monteerin maha ja äkki õnnestub kunagi 4x4 transporter soetada,ning see sinna sisse panna.  Seina ääres on ka veel üks toorik kanderaam mille ostsin Soomest. Aga sellel on mingi jama lukustitega. Ehk mingil põhjusel kukub raam lihtsalt alla lambist. 
Bussil järgi käies jäi silma,et buss on koledalt juhi poole kaldus. Nurkade kõrguse vahe 4cm. Noh algne arvamus,et vedru puru. Aga oh üllatust,seal on risti all monovedru(lehtvedru)  Big Grin . Nüüd üritab selle ka kiirelt tellida ja ära vahetada,et buss saaks lähiajal UA poole minema hakata. 
Ja nii need õhtud mööduvad.

Naine eile ütles kui kanderaami pilte nägi,et nüüd kui pean omale jälle tööle kiirabi kutsuma,saan ennanst juba valmis pakkida. Ainult peale lükkamise vaev. (Must huumor).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Täna jõudsid kohale ksf. 41degree korjanduse abil hangitud 150 pakki niiskeid salvrätikuid ning 70 pudelit sääsemürki Bens - pildil koos muu varustusega, mis neljale autole lähipäevil peale laetakse.

   

Samal ajal käis töökojas Soront "Autex" kinnikatmine ja värvimine on parasjagu pooleli.


   

Samal ajal töökojas 1000+km eemal käivad Narva-1 ettevalmistused tõsisemaks tööks. Meie poolt heakskiidetud pooltelje liigendid praagiti välja ja vahetatakse ära.

   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Eelmisel Ukrainas käigul üllatati. Üle-eelmise sõidu eest siis.
   
Sellel tunnistusel on küll peal minu nimi, aga see on kõigile teile, kes te pidevalt aitate! Olgu siis annetuste, remondi või kohaleviimisega.
Mina ei tunne, et ma oleks selle ära teeninud.

Mõõtmatult suuremat rõõmu ja tänutunnet toob iga laekumine meie abikontole.
Aitäh teile. Paneme edasi!
Слава Україні!
Vasta

   

Nissan Navara "Herald" hankimiseks korraldatud sihtotstarbeline korjandus on lõppenud.
Eileõhtuse seisuga on kogunenud 5745,56EUR sihtotstarbelisi annetusi, millest 5300 läheb auto hankimiseks ja ülejäänuga teeme sellele masinale ära hooldused, pisiremondid ja muud ettevalmistused. Väljavõte all. Täname kõiki, kes õla alla panid!

   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Seesinane Autex ei taha kohe üldse sõtta minna.
Eile mõtlesin, et viimase lukksepatööna kuni segatakse värvi, vahetan näruste ristidega esikardaani ära - vahetusfondist uute ristidega malakas asemele panna. Kaheksa polti lahti-kinni...
...ja ühel poldil keere maha. 
Jõudsin veel kurjajuurel pea maha võtta kui juba oli Meremees pritsiga kohal ja lubas mu auto alt väljaulatuvad jalad roheliseks tuisata kui ma kohe eest ära ei tule.
Jäi siis tänaseks õhtuks ka auto all aelemist.
Igatahes järgmine roheline soront on roheline.
   
Vasta

(29-02-2024, 18:16 PM)41Degree Kirjutas:  Põhjalikum kokkuvõte sellest kampaaniast tuleb siia siis, kui asjad käes ja saavad minu poolt üle antud Smile
Nüüd on siis lubatud kokkuvõtte aeg ehk kannan ette, milleks õnnestus Tibu vahetada.

Tulud:
  • Tibu enda müügist tekkis vahendeid 300€ (link lõppenud oksjonile)
  • koduseinte vahelt õnnestus kaasata 65€
  • vajalike summade täissaamiseks panin ise täiendavalt juurde 8,83€
  • mis peamine, heade sõprade-tuttavate toel õnnestus koguda nii sotsiaalmeedias kui mujal tehtud reklaami peale kokku 425€:
   
Niisiis tulud kokku 798,83€.

Mida selle eest sai: alguses sai küll lubatud hankida riidevarustust, kuid kuna hooaeg jõudis märkamatult muutuda, siis sai kõikidelt annetajatelt eraldi nõusolek küsitud hangitava kauba muutmiseks. Pärast nõusoleku saamist läksime poodlema:
  • 148 pakki beebisalfakaid, et suvisel ajal kaevikus istudes oleks võimalik mingigi isiklik hügieen tagada - 200€
  • 68 potsikut sääsetõrjet, et varjulises metsatukas vastast oodavat sõdurit sääsed pintslisse ei pistaks - 300€
  • 280 ruutmeetrit võrku, et oma positsioonidelt lisaks sääskedele elektromehaanilised pinisejad eemal hoida - 260,11€
  • 200 jooksvat meetrit nööri, et droonitõrjevõrk puude vahele üles panna ja pisut tugevdada - 32,01€
  • saatmiskulu viimasele kahele - 6,71€
Kulud kokku 798,83€.

Eile sai viimased asjad koondatud Põhja-Tallinna staapi, kus need oma masinatele pakkimise järjekorda jäid ootama. Niisiis saab sellele üritusele joone alla järgmise võrdusega:
   
Tsiteerides klassikuid: "Päris hea!"

Kummardus kõikidele toetajatele ning järgmiste vägitükkideni... sest kahjuks ei paista veel peatset abivajaduse lõppu.
Vasta

Galloperi keevitused ka vaikselt edenevad. Ei suutnud ikka vaadata kuidas karbilaiendite all tühjus oli. Vingeldasin kiirelt sobilikud jupid ja tegin korda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Me jõudsime oma reisiga kenasti Kiievisse. Terracani jätsime küll igaks juhuks Pärnusse, sest seal hakkas jukerdama gaasipedaali andur ja kohale jõudmine ei olnud kuigi kindel.
   
Eilne oli väike vastuvõtupidu. Linnas käib õhtul päris tavapärane melu. Kell 23 oli politseireid kõikidesse Kiievi ööklubidesse ja need lükati kinni. Nii et see variant, et siseneda enne 23:00 ja väljuda mitte enne kella 5:00 jäi õnneks ära. Peale südaööd on linnas täielik vaikus ja keegi ei liigu enam.
Öösel kella 4:30 ja 5:30 vahel pommitati. Varjendis ja metroos oli rahvast omajagu. Peab tunnistama, et ma ise magasin selle küll maha.
   
Vasta

Nagu ülalt lugeda saab, on järjekordsed autod kohale toimetatud, ilmad soojad juba ja igasugu risu hakkab lume alt välja sulama.
Täpselt õige aeg kuulutada välja kevadkoristus!

Patsient nr. 1, mis kuidagi ei taha Ukrainasse minna on Mazda B2500.
Mootor hingab vabalt, käivitub salongist, kui aku peale panna. Liigub, nelivedu toimib, aeglusti ka. Praktiliselt uued tagavedrud. Sobib aiatraktoriks või varuosadeks. Raam pikalt mäda, paremast küljest vebdrupaki juurest pooleks aga koos püsib ja treilale sõidab.
Esimene eelistus on masin saada ära ühes tükis nagu piltidelt näha. Kui tahtjaid pole, siis võime ka jupitada mingil määral enne rauda saatmist. Kui kellelgi mingeid mõtteid tekib, siis helistage tööpäeva välisel ajal 5 I I 4 2 3 8


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Kevadkoristuse kanditaat nr.2: pesukott.
Käivitub samuti salongist. Vasak karp ja küljeplekid mädad. Sellel on all uued rehvid, mis enne rauda saatmist loomulikult maha kruvime järgmisele masinale panekuks..ülejäänud masina või osade suhtes võib teha ettepanekuid samuti tööpäeva välisel ajal 5 I I 4 2 3 8.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Põhja plekid said ka osaliselt ära vahetatud mõlemal pool Galloperil. Põhja alla tooli aluseks tugevduseks läheb veel nelikanttoru. Aga polnud kohe sobiikku võtta. Nii,et vaatab seda mingi hetk uuesti.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Põhja-Tallinna uudiseid siis.
Kolmapäeval käisin ja tõin Navara korjanduse tulemuse Tallinnasse. Järgnesid paar tegusat päeva, mille jooksul ksf Linnuke vahetas ära õlid-filtrid, esipidurite klotsid ja tagumised amortisaatorid. Remonditud sai kastikatte lukustus.
Alla said ka uued AT rehvid. Siinkohal tänuavaldused rehvidpluss.com nimelisele maaletoojale, kellelt oleme soodsa kursiga juba õige mitu jooksu soetanud. Vahetamise eest täname Rehviposti.
(Kui keegi seepeale algaval rehvivahetushooajal oma raha nendele viib, täname!)
Algaval nädalal on menüüs sillastend ja kabinet vajab isegi minu arvates mõningast kasimist.
   
Plaanis autoga natuke kodumaal sõita, et võimalikud varjatud vead välja tuleks (kui neid on) ja uue kuu alguses läkitame masina sinna, kus seda oodatakse.
Vasta

Veidi varasemat meenutamist ka. Ehk siis T4. See on tegelikult väga ilus ajajoon ühe masina vajaduse tekkimisest kohalejõudmiseni.

03.03 hommikul jõudsime Ukrainast tagasi ja tegin päevase iluune. Õhtul oli messengeris abipalve. Arutasime võimalusi ja katteallikate leidmist. Valmis plaan, läks töösse

04.03 Käisin Tartus, vaatasin mõnda pikapit ja ühte T4 bussi. Kurvastasin, sest Kuusakoski kvaliteedi eest küsiti sõitvate autode hindu. Silja kuulutas välja korjanduse.

05.03. Raha koos. Ostsin Keilast Multivani.
Salongi kasimine. Tellisin rehvid.

09.03. rehvivahetus

11.03 tagaluugi vahetus

12.03
sidurikomplekti vahetus Roosna-Allikul. Soovitati küll ka isetegemist, aga allhange võimaldas kodugaraažis samal ajal soronti sees hoida ja menetleda. Kuna auto oli juba tõstukil, vahetati ka õli ja filter ja kogemata lahti tulnud lõdviku tõttu ka jahutusvedelik.
Õhtul Tallinnas tagaluugi värvimine

13.03 pakkimine, isiklikud asjatoimetused ja palgatöö ettetegemine. Avastasin, et puudub varuratas. Õnnestus kiirelt leida velg, neli pastelt, millest üks veljele venitada, olid autos. Planeerisin külastada pärast väljasõitu mõnda Pärnu kummiboksi.

14.03. Start 7 hommikul. Pärnus rehvitöökoda arvas, et las neljane komplekt jääb terveks, otsisid oma varudest pruugitud rehvi. Raha ei tahetud. Kaubamajakast väike külakosti ostmine ja teele. Õhtuks Poolas, ööbimine. Läbisõit 900+

15.03. Start 08:00, ülejäänud Poola, piir (ületamine läks libedalt), kuigi põllumehed avaldasid endiselt meelt.
   

Ukrainas Kiievini ja siis veel ligi paarsada km ühte omapärasesse maanteeäärsesse hotelli, mis varasemast meelde jäänud ja asukoha mõttes sobis. Läbisõit 900+

16.03 Start 08:00. Zaporižžjesse alla 400km, aga teed läksid halvaks. Järgmine 300km ei olnud üldse tore. Dnipro ümbersõidule tuli vastu sealse abiorganisatsiooni tüüp, andsin talle paar Eestist saadetud kasti. Sügasin edasi. Varajasel pärastlõunal olin Zaporižžjes kohal. Laadisin maha paar kasti abisaadetist (FPP maskid, läksid kohalikku haiglasse), vaatasime üle paberimajanduse ja läksime Galina ja Lucyga auto vastuvõtjatega kohtuma. Kohtumispaigaks Orihivski rajooni piir, mis on rindele juba lähedal, aga mis on veel ohutu koht. Sealt kaugemale ka minusugust suvalist tsivilisti ei lubatagi. 
   
Rajooni tähise juurde on väeosade lippudest tehtud "selfisein" mille taustal käiaksegi pidulikumaid ja uhkemaid pilte tegemas. Ka kohalikud sõdurid käivad seal ennast jäädvustamas. Ja ka mõnda eestlaste abikonvoi seal poseeritud pilti olen ennegi netis näinud. Tegime ka siis tarvilikud pildid, andsin bussi 65. brigaadi meestele üle ja lasin ennast tagasi Zaporižžjesse tuua.
Seal väike kohv, konjak ja jutuajamine ja läksin õhtuse Lvivi rongi peale.

17.03. Hommikul tulin Lvivis rongilt maha, võtsin hommikusöögi ja sain terve päeva ja ka õhtu päris hilise tunnini erinevate sõprade-tuttavatega kokku. Lõpuks jäi uneaega vaid paar tundi, sest juba öösel väljus rong Przemysli

18.03 
02:00 öösel takso raudteejaama, rongi väljumine 03:40.
Takso nii vara, sest kui ettetellitud auto mingil põhjusel ei tule siis komandanditunni ajal uut saada pole lihtne. Arvestasin, et halvemal juhul jõuaks jaama ka jala.
Poolas, Przemysli piirijaamast algasid järgmised ümberistumised:
Przemysl-Krakow rong
Krakow-Varssavi rong
Varssavis linnaliini buss lennujaama
Varssav-Helsingi lennuk
Helsingi-Tallinn lennuk
(ja takso lennujaamast koju)
Reis lõppes 01:00.

Sõidukulud (sinnasõidu kütus, tagasi rongi- ja lennukipiletid) ~650€

Igaks juhuks mainin ära, et pealtnäha kaua aega võtnud ettevalmistused kodumaal toimusid mitte ainult palgatöö vaid ka praegu Ukrainasse jõudnud autode ettevalmistamise kõrvalt  Smile
Vasta

Ja kui põhi all oli,sai hakata korvkanderaami sisse sobitama. Parema esiistme kronsat pidi natuke nihutama,et korvraam ära mahuks. Nüüd on nii nagu vaja.
Keskkonsoolist pidi ka natuke maha nüsima.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne