11-04-2024, 08:02 AM
Oma tööajal ei olegi hinda. See selle asja võlu ongi. Väikest hooldust vajavatel autodel on üldiselt ka kohe teises suurusjärgus hinnalipik. Mis pikemas perspektiivis võib tähendada,et vaid abistajate vahenditest ei piisa enam korralike autode soetamiseks. Sest oleme ausad,kellegi taskud ei ole põhjatud.
Samas päris roimasid pole tõesti mõtet elustada. See Galloper oleks tulnud ka sirgelt varuosadeks teha. Aga kuna ise astusin ämbrisse,siis teen võiduka lõpuni. Kulunud on juba 140+ töötundi. Aga lõpp paistab
Ma pakuks puusalt,et sellised 50..70 töötundi nõudvad autod on suht optimaalne. Ja nende hinnalipikus tavaliselt juba kajastud see ka tuntavalt.
Ega see kerge ei ole. Ja motiveerida ennast peale tööd garaazi,hakkab ka üha raskemaks muutuma peale 2a igasugu asjade elustamist ja ehitamist.
Samas päris roimasid pole tõesti mõtet elustada. See Galloper oleks tulnud ka sirgelt varuosadeks teha. Aga kuna ise astusin ämbrisse,siis teen võiduka lõpuni. Kulunud on juba 140+ töötundi. Aga lõpp paistab
Ma pakuks puusalt,et sellised 50..70 töötundi nõudvad autod on suht optimaalne. Ja nende hinnalipikus tavaliselt juba kajastud see ka tuntavalt.
Ega see kerge ei ole. Ja motiveerida ennast peale tööd garaazi,hakkab ka üha raskemaks muutuma peale 2a igasugu asjade elustamist ja ehitamist.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)