4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Tänan pakkumise eest. Ma sellel nädalal olen kinnisest pihustist eemal ja mõtlesin, et proovin seda ikka veel veidi leotada. Aga sportlik huvi selle lahti saamise vastu on tekkinud küll nii et kui ikka ei tule siis katsetaksin seda imeriista meelsasti. Võtan ühendust!

Tänastest edusammudest nii palju, et Mändjala Sorento pidurid said üle käidud. Ikka satub silma ette kõrvaltegevusi ka nagu rippuv ABSi kaabel, millele tegin uued roostevabad klambrid jms. Aga üdiselt kõik sujus ilusti kuni viimase liugurini, mida ma reaalselt tund aega lahti raiusin enne kui kätte sain.
Pärast keevitasin sinna veel uue tagumise raamitoru ja paar paika vähetähtsatesse kohtadesse.
   
Vasta

Täna... Ei krt. Eile vahetasime merekooli vilistlasega koostöös Pizza õli ja filtri ära, kontrolliisime varurehvi, pisut kesklukuteemat, vaatasime üle esipidurid ja tegelesime immo äpardusega. Selgus, et mingi starteri relee või immoga seotud jama tõttu oli keegi vedanud läbi tulemüüri juhtme, mis oli umbes 3cm ulatuses haljaks pölenud tänu sellele, et plekist tulemüürist läbiviik ei olnud korralikult isoleeritud. Meie pidasime seda juhet ilmselgelt tuleohtlikuks ja ebavajalikuks ja eemaldasime selle.
Nojah.... Panime juhtme tagasi aga ikka nii, et juhe ennast vastu augu serva läbi ei hõõruks.
Homme... ei, täna lähevad LeppNeeme ja Pizza rehvivahetusse. 
Jätkub....

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Mändjala Sorento sai täna puuduva summutijupi, varuratta kerimise varda ja veel nipet näpet. Mõni asi jäi veel teha aga ülevaatusele minekuks nähtavaid takistusi enam ei ole. Selle summuti viimase osa ära murdumine on üks Sorentode tüüpvigadest. Paljudel juhtudel olen näinud, et see on lihtsalt otsa keevitatud. Samas mulle tundub, et uue flantsi sinna keevitamine ja poltidega paigaldamine on umbes sama suure töömahuga ja ma tegin ikka seda.
   
Vasta

Remondipäevikute vahele uudiseid Ukrainast. Hiljuti sinna läkitatud Nissan "Herald" Navara on asunud teenistusülesandeid täitma 27. reaktiivsuurtükiväe brigaadis.
   
Vasta

Üks vana meenutus ka. See siis esimene auto mille MTÜ Toeta Ukrainale andsin ja Ants Erm selle ka ära viis. Sõber kohtas seda mõned nädalad tagasi Konstantinovkas. Rühkis usinasti minna. Soetasin selle Lahemaa kandist ja seisukord(kusagil siin on äkki mingid pildid ka. Endal on enamus kahjuks kadunud sellest ajast) oli umbes samalaadne nagu praegu Galloperil. Aga korrastatud ta sai ja tööd ta seal teeb.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Pizzal ja Neemel on rehvid vahetatud ja viimane ka sillastendis käinud. Siinse foorumlase saadetud tarakani salongisoenduse servo ootab veel külgekruvimist.
Kaks viimast õhtut on olnud Põhja-Tallinna ahjus Pizza
   
Vahetatud on terve amortisaatori ring, esimese stabika kondid, parem ülemine õõts, pooltelje kummikate ja parandatud hulganisti mutrivõtmega ahvi leiutisi.
Kõikidele selle teema jälgijatele ütleks, et kui leiate auto küljest sellise poldi, siis ärge pange seda tagasi. Poldid ei ole Eestimaa pinnalt otsa lõppenud.
   
Pizza juures olid abis Merekooli vilistlane ja ksf. Linnuke. Kõik sujus lihtsalt suurepäraselt.
Järgmisena tuleb Pizza viia sillastendi, tuua Neeme stendist ja tegeleda viimase soendusega.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Vahepeal oli aega Leppneemele peale kruvida ksf. Kodanik Männike saadetud kliima servo. Aitäh, et selle saatsid, sain teada, et selles ei ole viga. See töötas täpselt samuti ühes suunas hästi ja teises nõrgalt. Anna privas teada, kuhu tagasi saata.
Mingis meeltesegaduses võtsin ühelt Sorondi kliima aktuaatorist välja mootori ja vahetasin ära originaaliga. No ikka ei muutunud midagi.
   

Ajas tigedaks küll. Võtsin veel kaks kätt appi ja siis õnnestus mootoril pinged ära mõõta töötamise ajal. Oligi nii, et ühtepidi tuli pinget vähem peale ja seegi vähene kukkus ära kohe, kui mootorile mingi koormus avaldus.
Okei.... Loovutasin Oomipoes kahe tumbleri eest 3 eurot ja panin kliima servo käsijuhtimisele. Kui müüja minu arusaamatust mulinast läbi ampsas, mida ma teha tahan, siis pakkus lahkelt ka skeemi, kuidas see kuuejalgne lüliti panna mootorit reverseerima. Tänan. Teise kuuejalgse võtsin muidugi tagavaraks.
   

Keegi oli armatuuri juba ühe augu uuristanud. Mul ei jäänudki muud üle, kui sealt lüliti läbi susata ja vastavalt tähistada.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

   

Leppneeme on praktiliselt lahinguvalmis. Eile sai tehtud ka väike tiir ümber pealinna ja proovitud masinat nii neljarealisel kui ka Ukraina stiilis kruusateel, kus aukude vahel tee puudus - aukudes olid augud, mis olid suuremad, kui välimised augud. 
Midagi ei kolise, kõik peale tagamise kojamehe töötab.
Vaja ainult põhjakate alla kruvida.

Pizza läheb täna sillastendi ja õhtul jätkuvad muud ettevalmistused. Vito-kahel tuleb leida üles mingi kolksu põhjus, muus osas paistab ka juba valmis.

Hetkeseisuga paistab asi nii, et umbes nädala pärast sõidame Ukraina suunas nelja masinaga + saateauto.
Lisaks Leppneemele, Vito-2 ja Pizzale tuleb loodetavasti veel punti Tarakan-2, mis märtsis Pärnust kaugemale kahjuks ei jõudnud.

Autodes on piisavalt vaba ruumi ja seetõttu teen ka üleskutse nr.1:
Kui teil on sõduritele sobivat varustust, mida autodega koos ära saata, siis andke märku. Näiteks toimiv mootorsaag, väiksed ja vaiksed generaatorid, akupangad, pealambid jne jne. Kui kahtlete sobivuses, siis helistage 5 I I 4 2 3 8 ja küsige üle. Võib pakkuda ka 6kg pulberkustuteid, mis on üle aja, kuid töökorras (seier "rohelises").

Üleskutse nr2.: Plaan on hankida mingi X kogus niiskeid salvrätte ning sääsetõrjet autodega kaasa panekuks. Seda hanget on võimalik toetada enda valitud suuruses ülekandega, rekvisiidid on postituse allkirjas. Kuna paar päeva on vaja hankimiseks, siis kolmapäeva õhtul paneme teema lukku ja otsustame ära kogused vastavalt laekunud annetustele. Teie toetus on see, mis loeb.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Natuke aega tagasi juba jõudis ka transit kenasti kohale.
Tänaseks peaks juba ka oma tööülesandeid täitma.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tänane õhtupoolik kulus peamiselt mööda linna kola kokkukorjamisele, et homne kevadpüha saaks korralikult sisustatud.
Kõigepealt sain siinse teema jälgijalt portsu tulekustuteid koos hoidikutega. Esimene neist sai ka Vito-2 bussi paika kruvitud.
   

Siis sain ksf. Kodanik Männikeselt Tarakan-kahe jaoks radiaatorivoolikud, millest alumine purunes eile mõnisada meetrit enne meie koopasse jõudmist. Pildil koos Fixusest kaasahaaratud jahutusvedelikuga.
   

Siis sai veel Pizza sillastendist ära toodud ja riistamarketis varusid täiendatud, sest homme poodi asja pole.
Toredat ja töörohket kevadpüha kõigile!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Möödunud koolivaheajal tuli tütar seekord appi autot nühkima. Nüüd sai mõned päevad tagasi ka roheliseks võõbatud. Natuke pidi keevitama ka paremat tagumist raami otsa.
Täna sai siis päevaseid sõitusid tehtud ning ka paak silmini täis pandud. Tanklas loiku ei olnud. Päeval mõned sõidud ja ikka ei leki. Õhtul peale Antsu juurde asjade viimist tagasi koju ja voilaa, loik all   Big Grin . Oligi liiga lihtne.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Täna oli töine päev. Kõigepealt kontrollisime Vito-2 kardaani üle, seal polnud ühtegi määritavat risti. Siis paigaldasime Tarakan-kahele uue lõdviku ja sinna sisse jahutusvedeliku 
Peale seda, kui Tarakan-2 proovisõitudele suundus, läks töökotta Leppneeme, mis sai karterikaitse alla.
Proovisõitudeks on muide väga sobiv ala garaazide vahe Ristiku tänava lõpus ja Kopli liinide kõrval munakivitee... Kes teab see teab.
 Siis maandus operatsioonilaual Pizza... Karterikaitse ja pooltelje liigendi kaitsekummile korralikud vitsad...

Toimus esimene rivistus. Nägude ja valmisoleku kontroll nr.1:
   

Nägude kontrolli ei läbinud Tarakan-2, mis suundus tagasi töökotta ja sai salongipesu selga. Samal ajal komplekteeriti teistele juba koormaid.
Peale seda viskasid kõik mehaanikud võtmed nurka, käivitasid grilli ja avasid õlle. Kevadpüha ikkagi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Täna jõudis kohale laadung niiskeid salvrätikuid ja sääsemürki.
   

Kokku hankisime meile tehtud annetuste eest 170 pakki salvrätikuid ja 170 pudelit Bensi sääsemürki kokku 968 euro eest. Lisaks tegid mõned head inimesed korjanduse ja annetasid veel 25 pudelit sääsemürki.

Lisaks siinse ksf. Annetusena laekus sadakond t-särki.
   

Nüüd juba on, mida autodega kaasa pakkida. Tänan!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

On kellelgi MB Vitole midagi varurattaks sobivat? Eile oleks vaja. 5I I4 238

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Siin on Põhja-Tallinna üksuse aprilli toetuskonto väljavõtte.
EE387700771008885941
Toeta Ukrainat MTÜ

                   

Tumesinisega on märgitud eksitus arve maksmisel ja tagasimakse.

Tänan kõiki toetajaid ja eriti tänab teid Ukraina sõjavägi.
Vasta

Aga, et kellelgi ei tekiks ekslikku muljet, et me naudime siin ainult töörõõmu ja ise rahaliselt üldse ei panustaks siis vaatasin üle ka oma aprilli jooksul tehtud kulutused.

Kindlustus - 7,58 €
Tagavararatta parandus - 10.- €
Pihustid (4tk) Aliexpressist - 248,80 €
Jahutusvedelik - 8,50 €

Eks tegelikult kõik muu va Aliexpressi ostu saaks toetuskontolt ka aga vahel on kohe vaja ja lihtsam kohe ära maksta vms
Lisaks nendele kulub muidugi relaka kettaid, keevitusgaasi, -traati ja igasuguseid muid kuluvahendeid aga need arvestan töörõõmu sisse. Üldiselt pidigi hobi definitsioon olema, et "teed seda oma vabast ajast ja maksad peale". See tegevus siin vastab täielikult mõlemale tingimusele Smile
Vasta

Pärnus, juhid kasutamas neutraalaega, sest üks masin hilines.
Kontrolliti õli ja jahutusvedelikku, pingutati rattamutreid ning töö lõpetuseks lasti Vito kapott sellise pauguga kinni kukkuda, et sellele paigaldatud tuulesuunaja purunes ja kapoti uuesti avamisele kulus veel veerand tundi.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Esimene rivistus teel Ukraina
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Mõned ksf-id on huvi tundnud,et kuhu ma kadunud olen. Ei ole kusagile kadunud.
Selle rivi koostamiseks on kulunud üle 200 töötunni(seda siis üksi nokitsedes) ja üllatused ei lõpe. Galloper võttis ka Sorentost eeskuju ja hakkas peale 150km testimist paagist kütet lekitama. Terraanol selgus,et esiamordid täitsa otsas, samuti ka Galloperil. Lisaks veel ka Terraanol piduriklotsid suht lõpu korral. Ehk viisakas oleks ära vahetada. Galloperile veel vaja vahekardin tekitada ja punane valgus sisse. Siis ehitada vaesemehe pimedas sõitmise seade ka veel peale. Siis Sorentol ka paak vahetada ja üritada aru saada miks õlirõhu märgutuli ära kadus  Big Grin  Ei ole igav, no ei ole.
Tänaseks sai kopp ette diisliga pläkerdamisest( galloperi lekkiva paagi eemaldus-92L kütust).

Jõudu kõigile ja ilusat kevadet  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ma siin Põhja-Tallinna pool tegutsen ka hetkel suht üksi, sest teised sõitsid lõunamaale ära.
Eile viisin 460 kg vanarauda ja sain 108.- €. Panin selle oma UA abikontole, et kui mingit autot sularaha eest osta vaja vms siis hea võtta.
   
Siis pidasin aru lume alt välja sulanud kastikaga, et kas ta tahab rohkem minna rindele või vanarauaks? Leidsime, et ikka lahingusse. No mis siis ikka sättisin kõik kenasti valmis, venitasin tagasilla paika, lõikasin lahti ja punktisin lapiga kinni. Siis helises telefon ja selgus, et olin lubanud minna tütrega Eesti Kontserdi kevadkontserdile.. Jop#*&%£¤}.. Viskasin käpa käest, jooksin ennast higiseks, panin ülikonna selga ja jõudsime veel teiseks vaatuseks Mozardi 40 sümfooniat kuulama. Väga kena oli kusjuures Smile
Võib öelda täielik kontrast roostest glamuurini.
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: siimjyrg, 5 külali(st)ne