08-01-2008, 21:20 PM
via Kirjutas:Siis on tiptop masin, kui talve pole näinud. Ise kahtlustasin, et sõdavõrd hea väljanägemine ülevärvimisest.Mina soovitaks erilist tähelepanu pöörata tagaosale - kõigepealt roostetavad enamasti tagumiste amordipesade ja pagassi ühenduskohast ja sealt kuni tagauste lävekarpideni, siis tagumised koopaääred. Enamustel 41 mossedel kipub lahti roostetama tagumise stange külgmised kinnitused. Väljast on see näha stange rattakoopa juurest liikumisena.
Kuid kui kavas autot hoida, tasuks korralik Movil-i töötlus karpidele, koobastele (logarite all) ja esi ning taga amortide koobastele ning põhjale ja ustele teha.
Mul mosse mootoriga masinad, aga keskmine kulu aastate lõikes vaid 7-8 l 100km.
Hiljuti oli veel Monroe gaasikaid isegi 2141-le saada!
Ja muidugi karbid.