Ikarus,osa 2...

PETSS Kirjutas:Kui see maha kanti siis oli seal veel 255 ja kõige lõpuks 270(see variant mis tul OM aeg.Need olid ka parajad saanid rohkem remonditi kui sõitsid.
Kas tõesti 270? Ise pole küll sellist näinud.
http://buszok.freeweb.hu/tipusok.htm


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Potsataja103 Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Kui see maha kanti siis oli seal veel 255 ja kõige lõpuks 270(see variant mis tul OM aeg.Need olid ka parajad saanid rohkem remonditi kui sõitsid.
Kas tõesti 270? Ise pole küll sellist näinud.
http://buszok.freeweb.hu/tipusok.htm
See on jälle mingi USA variant.
Vasta

Kas sellise esiuksega Ikarusi meie mail ka oli?
http://www.freeweb.hu/buszok/aff622k2.jpg
Vasta

Regardman Kirjutas:See on jälle mingi USA variant.
Kas ikka on, omal ajal oli sellest bussist nii \"Tehnika & Tootmises\" kui ka \"Za Ruljomis\" juttu, tol ajal ju roiskuva kapitalismi tegemistest palju ei räägitud. Kuigi, mingi katseeksemplar võib ta ju olla.
Vasta

Regardman Kirjutas:Kas sellise esiuksega Ikarusi meie mail ka oli?
http://www.freeweb.hu/buszok/aff622k2.jpg
Ikarus 266 pole Eestis küll näinud (ammugi siis selliste ustega). See 266 tundub olevat 255 linnalähiliini variant (veel lehtvedrudega). Eestis olid sellesed (1) ja hiljem sellised (2).
P.S. Veel üks 255 pilt: (3)
256 ainuke variant oli selline (4), vähemalt teistsuguseid Eestis pole näinud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta

Potsataja103 Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Kui see maha kanti siis oli seal veel 255 ja kõige lõpuks 270(see variant mis tul OM aeg.Need olid ka parajad saanid rohkem remonditi kui sõitsid.
Kas tõesti 270? Ise pole küll sellist näinud.
http://buszok.freeweb.hu/tipusok.htm
Wabandust kodanik Potsataja!See oli 256.PETSS
Vasta

PETSS Kirjutas:Wabandust kodanik Potsataja! See oli 256. PETSS
Ära võta tõsiselt! Müts maha sinu teadmiste ja mäletamiste ees, ise olen sinu postitustest kõvasti targemaks saanud.
Vasta

Regardman Kirjutas:Kas sellise esiuksega Ikarusi meie mail ka oli?
http://www.freeweb.hu/buszok/aff622k2.jpg
Ei ole olnud meil sellist. See on Ikarus-266. Ungaris oli neid päris palju (aastal 1984, hiljem pole käinud).
Vasta

Selliseid kaheukselisi 260 baasil Ikarusi, kus üks uks on ees ja teine keskel (mõlemad kõige tavalisemad voltuksed), olen ma näinud Tartust läbisõidul. Busse oli kaks tükki, mõlemad autentset kollast värvi ning nad suundusid Tallinna poolt Võru poole. Ei näinud kahjuks, mis numbrimärke bussid kandsid, aga on ilmne, et Eesti omad ei saanud need olla.
Vasta

D terminaali tolliplatsil wahel ikka seisavad need IKARUSed.Ma olen näinud ka samasuguseid keskmise ja eesuksega busse ,ainult uksed olid valget värvi.Bussidel olid Saksa numbrid.
Vasta

Huvitav, kui suur võib olla ühe keskmise Ikarus 260 või 280 lubatud läbisõit? Lugesin just ühte vana ajaleheartiklit, kus räägiti ZIS-127-st, mis oli vastu pidanud koguni 4 miljonit kilomeetrit (!)
Tahaks Ikarust võrrelda teiste analoogsete bussidega, et teada, kui hea/halb ta siis kokkuvõttes on...
Vasta

martinmannik Kirjutas:Huvitav, kui suur võib olla ühe keskmise Ikarus 260 või 280 lubatud läbisõit? Lugesin just ühte vana ajaleheartiklit, kus räägiti ZIS-127-st, mis oli vastu pidanud koguni 4 miljonit kilomeetrit (!)
Tahaks Ikarust võrrelda teiste analoogsete bussidega, et teada, kui hea/halb ta siis kokkuvõttes on...
Siis, kui veel Ikarus-Luxid käigus olid, kasutati läbisõidu tähistamiseks spidomeeetrikujulisi metallmärke, mis paigutati uksest (üks uks neil oligi) tahapoole bussi küljele ritta. Ei mäleta, kas üks märk tähistas 200 000 või 250 000 km. Kolm-neli märki oli üsna tavaline, esines ka viie märgiga busse. Liinaliinibussidel selliseid märke polnud ega kasutatud neid ka hiljem 250-l ja 255-l.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Eestis oli neid miljonibusse küll.Mina olen kuulnud ainult maaliinibussidest.Üks buss viidi vist isegi Ungarisse tagasi ja olewat pandud tehase muuseoumisse.Juhid olid Eek ja Pille.Kellel olemas \"Esimesest autost viimase voorimeheni\"seal on tollest pikemalt kirjas.Mul see vanematel olemas aga sinna hulk maad.Nii,et andke siin ka teada muidu on ainult minu olid vistid ja kuulnud jutt.
Vasta

Üks 280 olla Tallinnas miljoni ületanud.
Vasta

Soobel Kirjutas:Üks 280 olla Tallinnas miljoni ületanud.
Miljoni ületas buss, mille viimane garaažinumber peale mitmeid ümbernummerdamisi oli 2846. Pole märkmeid käepärast, seepärast ei kirjuta ka, mis numbrite all ta enne seda sõitis. Aga kui õigesti mäletan, siis viimased sõidud tegi ta 18-liinil.
Vasta

Rõngu tanklas seisab üks kollane ikarus ikka uuem varjant eitea täpselt mis aga eest 4 tulega ja kollast värvi pole vaadand eriti, üritan pildi kah teha seisab seal juba mitu kuud ühekohapeal..
Vasta

tamar99 Kirjutas:Rõngu tanklas seisab üks kollane ikarus ikka uuem varjant eitea täpselt mis aga eest 4 tulega ja kollast värvi pole vaadand eriti, üritan pildi kah teha seisab seal juba mitu kuud ühekohapeal..

Äkki seesama Ainsoo oma ?
Vasta

Volli Kirjutas:
Soobel Kirjutas:Üks 280 olla Tallinnas miljoni ületanud.
Miljoni ületas buss, mille viimane garaažinumber peale mitmeid ümbernummerdamisi oli 2846. Pole märkmeid käepärast, seepärast ei kirjuta ka, mis numbrite all ta enne seda sõitis. Aga kui õigesti mäletan, siis viimased sõidud tegi ta 18-liinil.
See oli 2509, aastast 1976. Tegelikult vastupidi - sõitis algul 18. ja hiljem 23. liinil. Siis said vanad juhid (Marlen ja Kiisel) uue bussi, 2509 nummerdati 2846-ks ja pandi sõitma 3 juhiga 29. liinil! Ja sõitsid kolmekesi kuni 1987.a. suveni, kui otsustati, et nüüd ongi miljon täis. Kolmik sai uue bussi (2866) ja vana 2846 kanti maha. Elu sees ei usu, et see miljon ka tegelikult täis tuli.

Maaliinibussidega oli teine lugu. Ikarus 250-d, mis enne Ülemiste pargi laialiminekut maha kanti, said enamik miljoni täis. LUX-idest enamik vanemaid ka. Üksainus ZIL-127 sai täis 2 miljonit, rohkem pole küll keegi saavutanud.
Vasta

Kasutaja martinmannik pidas võib-olla silmas miljon kilomeetrit ilma kapitaalremondita?Mina sain küll niimoodu aru seepärast ma tollest Ungarisse tagasiwiidud bussist kirjutasingi.Kuigi miljoniga meenuvad kõiksepäält igavesed logud ZILid ja KAMAZid millel uste pääle viisnurgad joonistatud olid.Wene aeg oli see bussi miljon ilma kapitaalita suursündmus mida alati teada anti.Trollegi oli 2 tükki (74 75)
Vasta

Tegelikult mõtlesin ma pigem bussi reaalset eluiga kapremonte arvesse võtmata, sest vaatamata neile oli ikkagi ette nähtud teatud kilometraaž, mille täissaamise korral tulnuks buss maha kanda. Käiguosa saab ju täielikult kasvõi lõpmatu arv kordi välja vahetada, aga kere küll kohe mitte kuidagi. Mind just see maksimaalne ekspluatatsioonikilometraaž huvitabki.
Loomulikult oleks põnev teada ka, kui palju on/oli Ikaruste ettenähtud läbisõit n+1 järgu kapitaalremondini jõudmiseks, sest ühelt poolt neid busse omal ajal ju kiideti taevani, teisalt olen ma aga sootuks vastupidiseid arvamusi kuulnud kehva kere üle, mis kergesti rooste läheb, jne...

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne