29-10-2013, 10:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2013, 10:35 AM ja muutjaks oli saarrand.)
(29-10-2013, 09:32 AM)v6sa Kirjutas:(28-10-2013, 22:04 PM)E303 Kirjutas: Noo tegelikult oleks võinud traktorite teineteise külge kettide ja juhtmetega aheldamise asemel kasutada täielikku raadiojuhtimist. See oleks andnud traktorile palju parema manööverdusvõime. Samas huvitav kuidas selline monstrum paarismasin maanteed pidi liigub ? Terve tee on ju traktoreid täis ning kui hakata masinaid paarist lahti võtma siis see on tunde kestev töö et pärast uuel põllul hakata taas traktoreid kokku monteerima .Pole ime ka et selline haige ajusünnitus tootmisse ei läinud.Idee võis olla ju ilus kuid tehniline teostus oli suht absurdne.
Ei tasu unustada, et vaid kodumaal (või ülelahe sotsmaades) ringi rännanud isikud ei kujutagi ette kümnete tuhandete hektarite suurusi välju, mida haritakse. Traktorid ei lahku põllult päevi, kui mitte nädalaid. Seal omandavad mitmed mõisted uue sisu.
Raadiolink põllumajanduses on ikka üsna viimaste aastate teema. Muide, eelmise Agritechnica kuldmedal just säärasele lahendusele läks... http://www.youtube.com/watch?v=HiQTVGHCXEc
Eks oma põhjus on siin ka põllumajanduse kui valdkonna alalhoidlikkusel.
Pildid pärinevad ilmselt ajast, mil tsüdeemi välja töötati.
Oli olemas ka eriline KK (Kollane Kirovets) Liignimega "Dubljor", msi pidi siis juhiga traktori liigutusi sobiva viivitusega kordama. Mõeldud just steppide lagendikele. Idee võis ju hea olla, kuid teostus (ja ehk ka kasutajate teadmistepagas) polnud veel valmis säärast lahendust ära seedima.
Tahtsin just sama öelda, et Venemaa avarustes on ikka "vähe" suuremaid põlde ka kui 5ha suurused tükid!!!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170