Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...

Kui olla kusagil pärapõrgus ja variant kojusaamiseks on teha rohkem tööd ning üleüldse seda "vaba ja sääserohket" aega sisustada siis...

Ma ise teen samamoodi juba aastaid - kui on nädalas saada üks vaba päev siis ma parem teen tööd see aeg ja võtan selle päeva hiljem järjest teistega välja.

Tervisest rääkida tahate, siis kuidas seda keskmise eluea kasvu muidu pidurdada?
Vasta

Uuenduskuuri saanud tdt-55.


http://imageshack.us/photo/my-images/821/qt77.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/32/f1i4.jpg/
Vasta

14h/päevas on ju enamvähem okei. Ja täiesti arusaadav, et kui olla kuskil karupees, kus vaba päevaga mitte midagi tarka pole peale hakata, siis tehaksegi nii.

Tänapäevase töö/puhkeaja suhtega võrreldes on asjad muidugi paigast ära. Aga elu tahtis elamist (või suremist)...
Vasta

Hakkas sirvides silma, huvitavad kolimistavad, kui nii õelda võib Smile

Vasta

DT-75 järglane: http://www.youtube.com/watch?v=-2TNZJV6Izc
Vasta

Ükspäev nägin sellist vanakest


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Säärane vanake kuluks mul talus ära.Big Grin


Vasta

(10-09-2013, 21:06 PM)MAZ Kirjutas:  Säärane vanake kuluks mul talus ära.Big Grin
Kahjuks ei ole see müügiks,
Vasta

Viljandis on üks T130/170 järve ääres maja ehitusel


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Kaks "Jossi" kergelt sisse kratsind ennast.


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(30-09-2013, 17:38 PM)mlsluik Kirjutas:  Kaks "Jossi" kergelt sisse kratsind ennast.


Ütleme nii, et vägagi kergeltBig GrinBig Grin
Vasta

vinge leid ja kasulik plokkimine
Vasta

(10-09-2013, 19:30 PM)volvo Kirjutas:  Ükspäev nägin sellist vanakest

Kaks sellist pilli on Mustlas Viljandimaal olemas.

Veel pole maha löödud
Vasta

(30-09-2013, 21:00 PM)JaakH Kirjutas:  
(10-09-2013, 19:30 PM)volvo Kirjutas:  Ükspäev nägin sellist vanakest

Kaks sellist pilli on Mustlas Viljandimaal olemas.

Tartust vähe viljandi poole on veel kaks DT75-e, üks siis minu CMD mootoriga isend, teine on külapeal ja altai mootoriga.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tegin copy-paste ühest teisest teemast.
Need kopad olid parajad õnnetused, enamasti ei saanud nad kuidagi treileri peale. Küll aja treiler kallaku või mingi hunniku ligi. Ükskord mööda treppis kruusateed objekile minnes oli kohale jõudes hunnik pedaale ja kange põranda peal, küll mees vandus ja sättis neid kohale tagasi.
No treilerilt maha saab palju kiiremini.Venemaal suutis treilerijuht kopa ära kaotada ja seda sõiduauto Suzuki Alto selga.Inimohvreid õnneks polnud.
       
Artikklit saab lugeda siit:
http://tomin.by/news/transp/4587-v-viteb...nitse-foto:
Vasta

Arvatavasti T 150nde katsetamine omamoodi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Kui pilti zoomida siis tundub et juhte on kahe masina peale üks.
Vasta

Omal ajal katsetatigi mitmeid masinaid paaristraktorite vms selle nimi oli süsteemis. Aga katestused ei olnud kõige paremad ja asi jäi katki. Sellest oli pikka artikkel ka Tehnika ja tootmine ajakirjas.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Noo tegelikult oleks võinud traktorite teineteise külge kettide ja juhtmetega aheldamise asemel kasutada täielikku raadiojuhtimist. See oleks andnud traktorile palju parema manööverdusvõime. Samas huvitav kuidas selline monstrum paarismasin maanteed pidi liigub ? Terve tee on ju traktoreid täis ning kui hakata masinaid paarist lahti võtma siis see on tunde kestev töö et pärast uuel põllul hakata taas traktoreid kokku monteerima .Pole ime ka et selline haige ajusünnitus tootmisse ei läinud.Idee võis olla ju ilus kuid tehniline teostus oli suht absurdne.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Selline ratsionaliseerimine tõi meestele kõvasti "boonuspunkte", polnud kellegi mure kas asi tegelikult hakkab toimima või mitte. Tähtis oli käsk täita, olgu nii loll ja mõtetu nagu see parasjagu oli.
Tänapäeval pole sittagi muutunud, purustame heinamaid, ehitame idiootsusi, veame pinnast siia-sinna ja kiidame takka, pea-asi et ametnikud rahul oleks ja papp voolaks. Vähemalt ise olen tihtipeale tundnud et noo milleks see kõik...

Usun et "omal ajal" tundsid need insenerid sama kui kahte väärakat kokku sidusid ja sellega esimeeste valvsa pilgu all künnitööd imiteerisid.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne