Belarus traktorid.

(31-01-2014, 15:17 PM)Rapsijuurikas Kirjutas:  Aga vaevalt nende pikitalakestega masin oleks seal videos pooleks läinud.
Vähem kui aasta tagasi sai hr.Võsat ühe täisraamimasinaga sõidutatudWink

Vahele jäin...Big Grin

JD pikiraami puhul pole kindel, kas peaülekande käised ikka oleks säärast arutut tõmmet suutnud vastu võtta. JD talad kinnituvad peaülekande sukkadele poltidega. Mõned täiendavad ühendused jõuülekande külgedel küll täiendavad, kuid mitte oluliselt.
Valtra valitud lahendus on kerge ja tugev, kuid ajudeta tapmist ei talu.

JCB-l kinnitub tagasild (mille küljes on ka rippsüsteem) pikitaladele ja seega võiks traktor vägivaldset pikendamisüritust päris hästi taluda. Päris veoauto redelraam ei ole, kuid üsna lähedane küll.

Eks neid raamil asju on teisigi. Enamus hinnaskaala ülemisest otsast või juba turult lahkunud...
Vasta

Täna sai siis pihusteid stenditud. Mootor vana D50. Panin kõik pihustid enamvähem 130 bari peale nii nagu raamatus kirjas on. Küsimus selline, et ega see pihusti kusemine ole kui aeglaselt kangi vajutades survet tõsta ja 130-le barile lähenedes pihusti kütuse juga välja laseb? Muidu kui kiirest pumbata ja siis järgi jätta ja vaadata pihusti otsa, siis tilka sinna ei tekki. Kiiresti pumbates tuli ilusti 130 bari peal diisli "udu". Ja kas keegi oskab öelda kas sellel jutul on tõepõhi all, et D50 pihustiotstena saab kasutada ka mingeid vanu mersu pihustiotsi? Poes öeldi isale, et nende pihusti otstega on väheke kitsas käes ja saab tellida 15 euri tükk, ehk siis 60 euri komplekt. Sad
Vasta

(05-02-2014, 15:36 PM)raivo45 Kirjutas:  Täna sai siis pihusteid stenditud. Mootor vana D50. Panin kõik pihustid enamvähem 130 bari peale nii nagu raamatus kirjas on. Küsimus selline, et ega see pihusti kusemine ole kui aeglaselt kangi vajutades survet tõsta ja 130-le barile lähenedes pihusti kütuse juga välja laseb? Muidu kui kiirest pumbata ja siis järgi jätta ja vaadata pihusti otsa, siis tilka sinna ei tekki. Kiiresti pumbates tuli ilusti 130 bari peal diisli "udu". Ja kas keegi oskab öelda kas sellel jutul on tõepõhi all, et D50 pihustiotstena saab kasutada ka mingeid vanu mersu pihustiotsi? Poes öeldi isale, et nende pihusti otstega on väheke kitsas käes ja saab tellida 15 euri tükk, ehk siis 60 euri komplekt. Sad

Lõpust alustades: see pada on nõus kuidagi käima kõikide otstega, mida kesta tihendada annab. Ilmselt leiab sobivaid ka MB pihustitele mõeldute hulgast. Iseasi, et ka nende hulgas palju praaki liigub.

Väga hästi asendusotstega ei käi.

Pihusti ei tohi tilkuda ei enne ega peale pihustamist. Seletada on seda raske, peab teadma õiget kuju. Vajadusel võib etaloni ette võtta...
Vasta

Nii, nüüd sai pihustid peale pandud (Mtz-50 mootor D50) aga mootorit käiates on kohe näha, et kolmanda pihusti juurest laseb vaikselt vett ja silindri survet läbi. Surve tuleb ilmselt seepärast läbi, et ma ei pannud sinna pihusti alla uut vaskseibi, aga vesi tuleb ilmselt sealt pihusti ümber plokikaanes oleva pronks puksi/kausi vahelt läbi. Kaks esimest pihustit tulid koos selle pronks kausiga välja ja seal sai uued tihendid pandud, aga kolmandal ja neljandal pihustil jäid need kausid plokikaane sisse. Üritasin küll mingi poldist meisterdatud konksu ja sõrgkangi abil neid kausse plokikaanest välja tõmmata, aga sellest ei tulnud välja midagi. Äkki oskab keegi öelda kuidas neid kausse eemaldatakse? Kas tõesti tuleb plokikaas maha keerata?
Vasta

Pole vaja. Lõika keere puksi. Leia või tee hästi pikk sobiv polt. Enne puksikeeramist pane poldile umbes kilone auguga julla- seda löökvasarana kasutedes saad kõik tervelt kätte. Kui poole keermelõikuse ajal hakkab puks ringi käima, siis tuleb küll vindipulk ohverdada- keevita löökvasar talle sappa.
Vasta

Üks slaid vahelduseks, vana tallab ikka mõnuga ning ka pind tundub jalgeall vähe niiske olevat.... Wink

[Pilt: 1618539_728182913888226_1419014727_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(22-02-2014, 11:17 AM)mlsluik Kirjutas:  Üks slaid vahelduseks, vana tallab ikka mõnuga ning ka pind tundub jalgeall vähe niiske olevat.... Wink

[Pilt: 1618539_728182913888226_1419014727_n.jpg]

Kas ma näen viirastust või on ekraan rokane? Aga mina näen (vähemalt arvan, et näen), et sumpa ots on punane. Mis mõttes läheb sumpa ots ennem punaseks, kui kollektor?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Pütt seest pigitanud ja auklik, siis anti kõvasti valu ja tõmbas pigile tule otsa....


Või viskas mootor just tule välja enne lõppu... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kas selle küsimuse esitamiseks oli ilmtingimata vaja pilt dubleerida?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Leeki pole veel näinud. Aga sädemeid on küll lennanud. Küll on teeääres olev kulu ka sellest põlema läinud. Lumelükkamisel samuti sädemeid nähtud torust väljumas. Isegi punast kollektorit pole veel õnnestunud belarussil näha. Aga eks iga asi tuleb omal ajal Smile

Almost Again
Vasta

Sädemed on tavaline, ja kollektori punaseks minemist olen diisel pillil ennegi kohanud, aga et pütt otsast tule otsa võtab ja punaseks ka veel läheb. Big Grin

Kuskil oli video, kus kamazi sumpsi poriloigu veega kustutati - egas siis pole midagi imestada.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Sattusin sellisele leheküljele. http://www.gazetaby.com/cont/print_rdn.php?sn_nid=57247. Kurb, aga tõsi ümber Minski traktoritehase, platsidel seisvad uued traktorid sõna otseses mõttes roostetavad.Sad
[Pilt: traktary1_28.jpg]
[Pilt: traktary2_28.jpg]
[Pilt: traktary_28.jpg]
Vasta

Huvitav palju maksavad valgevenes otse tehasest ostes need traktorid? Need sinised vene turu jaoks toodetud masinad on palju odavamad kui need punased euro belarussid mille eest Türil küsitakse mitukümmend tuhat eurot.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Mõned russid on kuskil laos seisnud ja katused tolmused...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(25-02-2014, 16:40 PM)E303 Kirjutas:  Huvitav palju maksavad valgevenes otse tehasest ostes need traktorid? Need sinised vene turu jaoks toodetud masinad on palju odavamad kui need punased euro belarussid mille eest Türil küsitakse mitukümmend tuhat eurot.
Türilt saad ka 14k eest sellise mida arvele võtta ei saa.
Vasta

(05-02-2014, 15:36 PM)raivo45 Kirjutas:  Täna sai siis pihusteid stenditud. Mootor vana D50. Panin kõik pihustid enamvähem 130 bari peale nii nagu raamatus kirjas on. Küsimus selline, et ega see pihusti kusemine ole kui aeglaselt kangi vajutades survet tõsta ja 130-le barile lähenedes pihusti kütuse juga välja laseb? Muidu kui kiirest pumbata ja siis järgi jätta ja vaadata pihusti otsa, siis tilka sinna ei tekki. Kiiresti pumbates tuli ilusti 130 bari peal diisli "udu". Ja kas keegi oskab öelda kas sellel jutul on tõepõhi all, et D50 pihustiotstena saab kasutada ka mingeid vanu mersu pihustiotsi? Poes öeldi isale, et nende pihusti otstega on väheke kitsas käes ja saab tellida 15 euri tükk, ehk siis 60 euri komplekt. Sad

Kõik oleneb kui aeglaselt sa survet tõstad ja hoiad. Väga pika aja peale isegi täiesti uus ja korrlik pihusti tekitab avanemise surve lähedal tilga alla. Tilgal ja joal on vahe.Juga on paha.

Kui kiiresti vajutades pihustab ilusti ning vaikselt vajutades kusemine on väike siis 90% tõenäosusega tootab mootor ka enam vähme kuigi kaheldav on kaua see pihustiots vastu peab millal päris hulluks läheb. Häda abi rohkem.

Väike soovitus on kui tahad raha kokku hoida siis pese pihusti otsi ultrahelis. Otsad ja muu pihustisisu paned klaaspurki kus diislit sees,mitte tavalisse üldpesu vette. Kui pihustil avad täitsa kinni pole siis saab pihustiotsa eluiga pikendada. Igapäeva tööl puutun kokku sellega.


Kuigi 15 eurot on enam vähem pesu raha juba ning uus ots ikka kindlam.
Vasta

(25-02-2014, 20:29 PM)tiit Kirjutas:  
(25-02-2014, 16:40 PM)E303 Kirjutas:  Huvitav palju maksavad valgevenes otse tehasest ostes need traktorid? Need sinised vene turu jaoks toodetud masinad on palju odavamad kui need punased euro belarussid mille eest Türil küsitakse mitukümmend tuhat eurot.
Tsitaat:Türilt saad ka 14k eest sellise mida arvele võtta ei saa.

Siis ikka Türi Belest toob neid Eestisse. Ma kunagi uurisin ka Belestist kirjutasin neile, et kas toote Eestisse ka MT3 82.1 nemad pakkusid mulle Belarus 820. Võibolla pakkusid seda mudelit, et ta sama mis 82.1.
Vasta

Mis selle 82.1- ga ikka teed, parem võtta kohe 820 Smile Neid on palju siin Eestimaal Toungue
Vasta

820 tulevad ka ilma dokumentidetta eestisse, adaveres oli vist mingi 13000 selline 820 mida arvele ei saa
Vasta

Kas teehooldussõidukina ka enam ei kannata arvele võtta, kunagi nagu sai..

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne