Belarus traktorid.

Kes Teist kasutab MTZ traktori haakes KUN-i koppa koos hüdrosilindriga tsentraaltõmmitsa asemel? Kui pikk see peaks olema? 
Hea oleks spikerdada teiste pealt muidu pean kulbi järgi haakima ja ise pikkuse välja arvutama.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Silinder peab seal tugevuse vajaduse pärast jämeda säärega olema. Ise kasutasin kunagi Jumz EO käpasilindrit. Robustne ja lühike oli.
Vasta

Omal on hoopis koppa tuunitud käepäraste rauatükkidega, Väga hää sai.
[Pilt: IMG_20150726_102321.jpg]
Vasta

ok, nurka muudab, aga see ju nii vähe, et mida see annab?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

(07-09-2016, 23:40 PM)hannest Kirjutas:  ok, nurka muudab, aga see ju nii vähe, et mida see annab?

See tundub olema hüdrauliline lukustus.
Vasta

Mina kah ei saa aru mismoodi see toimib.
Mul samane,kuid üleval ikka pikk silinder mis selle ära kallitab(kuigi see nüüd andis saba kahjuks)
Kuid kui see lühike toimiks.Oleks viimase peal hea?Kuid jah.Tegelikkuses miks ja kuidas?
Vasta

(08-09-2016, 10:16 AM)Roland Kirjutas:  Mina kah ei saa aru mismoodi see toimib.
Mul samane,kuid üleval ikka pikk silinder mis selle ära kallitab(kuigi see nüüd andis saba kahjuks)
Kuid kui see lühike toimiks.Oleks viimase peal hea?Kuid jah.Tegelikkuses miks ja kuidas?

Silinder liigutab ülemise kinnituse lukustit, mitte ei kalluta koppa. Kopp liigub alla raskusjõu mõjul.
Vasta

ootame omaniku kommentaari ära, enne poleks nii väga kindel...

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Kuna silinder on mõlema silmaga sama raua küljes, siis sellest tulenevalt ta ise kopa kallet muuta ei saa, seega jääb variant, et avab lukustit ja kopp läheb vaba kallamise reziimi.
Vasta

(08-09-2016, 17:47 PM)KopliKrahv Kirjutas:  Kuna silinder on mõlema silmaga sama raua küljes, siis sellest tulenevalt ta ise kopa kallet muuta ei saa, seega jääb variant, et avab lukustit ja kopp läheb vaba kallamise reziimi.
Justnimelt, silindriga vabastatakse lukusti ja kui kopp on tühi siis uuesti saab lukku panna. Ei pea kabiinist välja ronima selle tarbeks enam. muidu sai käidud ülemise tõmmitsa sõrme välja kiskumas, et koppa tühjaks saada.
Olen tahtnud mitu korda videot teha aga pole pihta saanud asjale. Üldiselt väga lihtne ja loogiline koos juppide otsimisega kaks tundi ja oli valmis.
Vasta

Panin eile kulbi taha ja mõõtsin ja rehkendasin ning tulin järeldusele, et kui tahta selle KUN kopaga normaalselt töötada peab silindri silmade vahemik jääma 70-80 cm vahele. 70 oleks kõige optimaalsem, siis saab normaalselt tühjaks kallata kulbi ja ka täita. 
Omal plaanis ette võtta suuremad mullatööd kus vaja pinnast koorida, teisaldada ja ka planeerida. 
Pildil oleva lahendusega vist jätab täpsus soovida sellepärast kaldun arvama, et kesktõmmitsa asemele silindri panek on edulisem lahendus.
Muidugi selline lahendus, kui pole silindrit kapinurgas varuks ja tuleb abi otsida kaubandusest, viib taskust vähemalt 100 rupla välja.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Lauda traktoril olid aisad kuskil 20-30cm pikemaks keevitatud. Tõstis kopa kõrgemale, sai selgroo asemele panna pikema silindri ja kallutas paremini tühjaks. Kord murdus üks ais ära ja originaal pikemate pikendustega ei olnud sugugi nii hea töötada kui pikemaks tehtud aistega...
Vasta

Hüva nõud oleks tarvis. Täna lõpetas russ ühepoolselt töölepingu. Hüdro keeldus tõstmast. Jagaja klapi väljavõtmise järel tuli sealt kaks kummitükki välja. Peale puhastamist tegi veel paar liigutust ja rahu majas. Klapi vahel enam midagi polnud aga tõstmast keeldus. Liikus vaid nii palju kui rippsüsteemil oli lõtke.
 Lammutamist alustasin pumbast ja selgus, et sellel oli kummitihendil paar tükki  vahelt välja kakkunud ja süsteemi saatnud. Pump oli töötanud kokku umbes tunni. Sai järjekordne uus pump vahele pandud aga tõstma endiselt ei hakka. Mis selle jagajaga juhtuda sai?

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ise küsin-ise vastan. Jagajaga juhtus nimelt see, et ka "Hydrosila" meestel on sinine esmaspäev . Nimelt olid nad jätnud reduktsiooni klapi pesale fersengi tegemata ja kuulike pidi vedru survel püsima 5mm augu peal. Kui aga survega kuul üles tõusis ei maandunud ta enam oma kohale tagasi vaid jättis õlile võimaluse ringelda ilma tööd tegemata. Sai vana jagaja tagasi muterdatud ja asi toimib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

See faasi puudumine on neil vana nali, vahel ikka juhtub. Kunagi oli 80-l roolivõimus sama lugu, ilmnes kõige ebameeldivamates olukordades, mingist hetkest võimu pole ja vääna ise. Sai millalgi puuriga aidatud ja jäi sest peale tööle.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(09-09-2016, 08:24 AM)Daff Kirjutas:  Panin eile kulbi taha ja mõõtsin ja rehkendasin ning tulin järeldusele, et kui tahta selle KUN kopaga normaalselt töötada peab silindri silmade vahemik jääma 70-80 cm vahele. 70 oleks kõige optimaalsem, siis saab normaalselt tühjaks kallata kulbi ja ka täita. 
...

Kontrolli üle, et aisu üles tõstes silindrit kõveraks ei vääna. Mina olen kutsikana sellega hakkama saanud, sest läks lõtkude tõttu üle surnud punkti ja tagasi tõmmates tiris varre üle kopapõhja kumeruse kõveraks.

Mina kasutan praegu oma Kollasel Kopal kiirvabastusega peaga hüdrotõmmitsat - saab suurema tühjendusnurga ilma pusimata. Sama saaks ka jäiga rooga teha, ainult tagasipassitamisega tuleb täpsem olla.
Vasta

(13-09-2016, 17:18 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-09-2016, 08:24 AM)Daff Kirjutas:  Panin eile kulbi taha ja mõõtsin ja rehkendasin ning tulin järeldusele, et kui tahta selle KUN kopaga normaalselt töötada peab silindri silmade vahemik jääma 70-80 cm vahele. 70 oleks kõige optimaalsem, siis saab normaalselt tühjaks kallata kulbi ja ka täita. 
...

Kontrolli üle, et aisu üles tõstes silindrit kõveraks ei vääna. Mina olen kutsikana sellega hakkama saanud, sest läks lõtkude tõttu üle surnud punkti ja tagasi tõmmates tiris varre üle kopapõhja kumeruse kõveraks.

Mina kasutan praegu oma Kollasel Kopal kiirvabastusega peaga hüdrotõmmitsat - saab suurema tühjendusnurga ilma pusimata. Sama saaks ka jäiga rooga teha, ainult tagasipassitamisega tuleb täpsem olla.

Panin 800mm pika silindri millel on töökäik 500mm ja täitsa hästi toimetab. Aisad lõpuni  üleval ja "selgroosilinder" lõpus väljas jääb veel väike varu. Samas aga vaatasin, et kui tõmmitsaid lühemaks keeerata siis võib vist üle S.P. visata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tervist! Järgnev jutt tuleb suht keeruline aga teen proovi.
Nimelt mure MTZ52 esisilla jaotuskastiga. Sellel ainult kaks asendit sees või väljas. Mul praegu väljas ja tagurdades aeglase käiguga on sild miskipärast sees. Proovisin käega kardaani keerata ja kui keerad aeglaselt siis, oleks nagu jaotuskast sees. Kiirelt keerates pole. See jama ainult tagurpidi sõites.
Kas mul kastis midagi katki või see jälle inseneride mööda lase Rolleyes ?

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(21-09-2016, 20:02 PM)52mees Kirjutas:  Tervist! Järgnev jutt tuleb suht keeruline aga teen proovi.
Nimelt mure MTZ52 esisilla jaotuskastiga. Sellel ainult kaks asendit sees või väljas. Mul praegu väljas ja tagurdades aeglase käiguga on sild miskipärast sees. Proovisin käega kardaani keerata ja kui keerad aeglaselt siis, oleks nagu jaotuskast sees. Kiirelt keerates pole. See jama ainult tagurpidi sõites.
Kas mul kastis midagi katki või see jälle inseneride mööda lase  Rolleyes ?

Jaotuskast(väljavõte) on kolme astmeline. Otsi kolmas aste ehk kõige alumine ka üles.
Vasta

52-l ei ole kolme asendit.On automaat ja sund.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne