13-12-2022, 23:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2023, 22:54 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Mõtlesin tükk aega, kas panna siia või jamade teemasse oma tänase "suursaavutuse". No panen siia, on vast teemakohasem ja kellelegi abiks.
Ilmnes, et russi esiveo vahepuki kolmas, kaugemal olev kinnituspoldi ava on kenasti pooles ulatuses hooratta hammasvöö all. Ning kui sinna keerata sisse "kindlasti läbi" ulatuv polt, siis liiga pikk tõhusalt lukustab hooratta. Mul kulus pea tund enne, kui taipasin mootori mittepöörlemise viga otsida värskelt ex80 alla keeratud vahepuki liiga pikast kolmandast poldist. Enne sai vahetatud aku (sest 4 kW starter tõmbab klemmipinge ikka 8V peale, kui mootor grammigi ei pöörle) värskema vastu, klemmid korrastatud (olidki kergelt rohelised), lisavooluga lähenetud, mootorit soojendatud - ei midagi. Ikka ainult klonks ja klonks, isegi kopplaaduriga tõmmates IX käigul ainult lohiseb. Kinni mis kinni.
Kui vahepuki poldid välja keerasin, siis kõige kaugem oli otsast ikka julge millimeetri kaotanud. Peale mõlkis eneseuhkuse ja rikutud keermetega poldi muid kadusid ei tundu olema.
Veel tähelepanekuid: kui esiraskusteta 80 juhitavus lume lükkamisel kahemeetrise tagakopaga on olematust kuni kehvani (rehvid nagu ikka, poolkulunud originaalid) ja pea iga suunamuutus eeldab ka jalgade tööd piduripedaalil, siis pelk vedava esisilla külgeriputamine tekitas täiesti arvestatava roolile allumise. Sedapalju on rehvil rohkem serva ja sillal massi. nelikvedu muidugi võimaldab juba tööd teha.
Ilmnes, et russi esiveo vahepuki kolmas, kaugemal olev kinnituspoldi ava on kenasti pooles ulatuses hooratta hammasvöö all. Ning kui sinna keerata sisse "kindlasti läbi" ulatuv polt, siis liiga pikk tõhusalt lukustab hooratta. Mul kulus pea tund enne, kui taipasin mootori mittepöörlemise viga otsida värskelt ex80 alla keeratud vahepuki liiga pikast kolmandast poldist. Enne sai vahetatud aku (sest 4 kW starter tõmbab klemmipinge ikka 8V peale, kui mootor grammigi ei pöörle) värskema vastu, klemmid korrastatud (olidki kergelt rohelised), lisavooluga lähenetud, mootorit soojendatud - ei midagi. Ikka ainult klonks ja klonks, isegi kopplaaduriga tõmmates IX käigul ainult lohiseb. Kinni mis kinni.
Kui vahepuki poldid välja keerasin, siis kõige kaugem oli otsast ikka julge millimeetri kaotanud. Peale mõlkis eneseuhkuse ja rikutud keermetega poldi muid kadusid ei tundu olema.
Veel tähelepanekuid: kui esiraskusteta 80 juhitavus lume lükkamisel kahemeetrise tagakopaga on olematust kuni kehvani (rehvid nagu ikka, poolkulunud originaalid) ja pea iga suunamuutus eeldab ka jalgade tööd piduripedaalil, siis pelk vedava esisilla külgeriputamine tekitas täiesti arvestatava roolile allumise. Sedapalju on rehvil rohkem serva ja sillal massi. nelikvedu muidugi võimaldab juba tööd teha.