Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
05-11-2004, 12:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2004, 14:16 PM ja muutjaks oli
Charly.)
Raamat \"Välismaa autod\" (93a Juri Kotijev) väidab, et M 412 ja BMW 4 sil 2.0 115hj mootorite klapikambrikaaned on identsed. Pole palju fantaasiat vaja, et saada endale 2.0 115 hj originaalilähedase väljanägemisega mootor kapoti alla. Ülevaatusel töömahtu ja võimsust ei mõõdeta.
edit: rõhutasin sõna, mida osad ei osanud välja lugeda ja ajasid plokikaanega segamini
Postitused: 5,779
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
No ma arvan, et üks ülevaatuspunkti töötaja on näinud piisavalt palju Moskvitše, et 412 mootorit ära tunda. Seega on tõenäosus sellise swapi puhul probleemidesse sattuda päris suur.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,117
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Paljalt plokikaane vahetusega 0,5 liitrit vist ikka juurde ei saa? vaja hülsside kolbide kallale minna. Vast läheb ainult hingamine natuke lahedamaks.
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Tundub, et kõik peale aspelundi said minust valesti aru.
Jutu mõte oli siis BMW motor mosse peale tõsta, ja siis mosse klapikambrikaanega \"varjata\"...
ise mehaanik pole, mosset kah ei oma ja kunagi sellist tööd ette ei võta.
Postitused: 36
Teemad: 5
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
33 kw on päris palju, ja 85 kw liigutab mosse raskust autot päris edukalt...
Postitused: 3,117
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
sry järgneva teemavälise seisukohavõtu eest.
sai just alustatud pisukese ajalooga: 412 81a originaal. (kogu see aeg omas peres) Vanal mootoril keps kotis, uus olemas, varsti lahti jne.
Aga kordagi ei ole tulnud mõtet midagi rajumat sinna vahele panna.
Põhjused:
Igapäevasõidukit sellest niikuinii ei saa, esiteks juba see irmjanune bensumootor.
Jõuülekanne ei pea vastu. Sidur ei kesta originaalis üle 100 tkm, natuke raskema jala korral kordi vähem.
Tagasild ulub vist juba uuest peast, kui raskemalt vajutada siis lausa oigab.
160 tuleb ka korras konega, sellise kiiruse juures rattad enam maad ei puutu. Juhitavusest väiksematel kiirustel, parem ei räägi
Kui nüüd kõik need puudused likvideerida, siis saab õuepeale miski irmakallilt kättetulnud rimaka, mis isegi enam originaal ei ole. Las parem olla nii kuis on, kui kihutada tahan, siis on kiiremaid autosid.