postitan siia 29 värvifotot Moskvitchi tehase 1970. aasta juubelialbumist. Suur tänu PETSS\'ile albumi laenamise eest!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Varsti ilmuvad samamoodi siia ka sama tehase 1975. aasta albumi pildid, kui jõuan skaneeritud piltide töötluseks aega leida.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2004, 21:26 PM ja muutjaks oli Martti.)
Suure töö oled ära teinud ja vägevad pildid üles pannud! Tänud sulle ja Petssile. Aga oskad sa öelda mis värvi on Mossed 3. lehel 5.pildid? Mulle tunduvad et on valged aga kuidas teistele tundub?
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2004, 21:32 PM ja muutjaks oli valdo.)
Martti Kirjutas:Suure töö oled ära teinud ja vägevad pildid üles pannud! Tänud sulle ja Petssile. Aga oskad sa öelda mis värvi on Mossed 3. lehel 5.pildid? Mulle tunduvad et on valged aga kuidas teistele tundub?
Need sellised tumevalged ehk kergelt hallikasvalged. Oma mälus 1970-80ndaid tagasi kerides mäletan sellist värvi Mossesid ikka väga palju. Vene keeles oli värvi nimi \"belaja nochj\" (valge öö), kui mu mälu mind ei peta. Kindlasti värviti sama värvi Zhiguli 01-sid, sest lätlastel oli isegi tehtud mägufilm \"Jaaniöö värvi limusiin\", mis säärase isendi ümber keerles (nägin kuskil aastat paarkümmend tagasi).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Kolmanda posti neljas pilt... Kus onu paneb autole mootorit \"alla\" http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=3062 ma hõõrun silmi aga ma näen ikkagi pildil oleval mossel mingit lisa radikat, kas osad mossed tulid õliradikaga? Või millega on tegu... mitte ei taipa, valgustage mind palun.
pvr Kirjutas:Kolmanda posti neljas pilt... Kus onu paneb autole mootorit \"alla\" http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=3062 ma hõõrun silmi aga ma näen ikkagi pildil oleval mossel mingit lisa radikat, kas osad mossed tulid õliradikaga? Või millega on tegu... mitte ei taipa, valgustage mind palun.
See lisaradikas on ÕLI jahutamiseks.M 408 oli juba olemas ju siis esimestel 412 ka,kuid 2140 seda enam ei kasutatud.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
pvr Kirjutas:Kolmanda posti neljas pilt... Kus onu paneb autole mootorit \"alla\" http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=3062 ma hõõrun silmi aga ma näen ikkagi pildil oleval mossel mingit lisa radikat, kas osad mossed tulid õliradikaga? Või millega on tegu... mitte ei taipa, valgustage mind palun.
Osa 408 ja selle modifikatsioone olid tõesti õliradikaga.Taadil oli 66.a mudel sellel oli,samas tean sama aasta autot sellel seda jälle polnud.Kohata võis seda ka hilisematel mudelitel.Tegelikku vajadust ta järgi vististi polnud.Pahatihti oli ta küll masinal peal,aga väljalülitatuna,mõnikord isegi voolikud lahti ühendatud.
Tervitades,Flanagan
kalevpoeg Kirjutas:Lihtsalt vapustav!!!!!
Ja veel see CCCP Stude pedaalikas!!!!!!
Valdo on skaneerinud juubelialbumi sisekaaned-seal on need mosse modifikatsioonid kõik rivis, aga omaette raamatukujundusnähtus on see album ka väljast: punased plastvakstukaaned tõenäoliselt porolooniga pehmitatud-sellised olid 70-datel koolilaste sõbrasalmikud kui keegi mäletab.
Valmis mul leiduva mossealbumi mõnele mossefanaadile loovutama kui saaks vastu Zim-i albumi-olevat selline suureformaadiline olemas. Aga Zimialbumi asemel võib ka Zim-i kataloogi pakkuda, kuna mul endal ainult koopia kataloogist.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2004, 11:44 AM ja muutjaks oli pppp.)
ints Kirjutas:See lisaradikas on ÕLI jahutamiseks.M 408 oli juba olemas ju siis esimestel 412 ka,kuid 2140 seda enam ei kasutatud.
408 mootoril (mis paistab pildil olevat) kujutan umbes ette, kuidas see ühendatud võis olla (seal neid igasugu torusid jookseb väljaspool mootorit), aga kuhu vahele see 412 mootoril pandi?
Õliradikad olid minu mälu järgi rallikatel ja lõunaosariikidesse saadetavatel autodel.
Kahju, et pildi sisse ei näe või täpsemalt serva taha. Kolmanda pildi vasakus servas paistab vist miski punast värvi kastikas, mille koht ei peaks olema küll 1970 aastal ja Moskva tehases. Aga minend võta kinni, mis aretisega tegu on.