automoto.ee foorumid

Täisversioon: cabrioks ehitamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

luumen

Mure siis selline, et plaan (lasta) ehitada Volvo Amazon kupeest cabrio. Kes sellist tööd teeks? Ja kas siin Maarjamaal leiduks ka meistrit, kes ka liikuva pehmekatuse peale paneks?
Liikuvat kergkatust ei oska vast keegi siisnmaal teha. Küll aga kaetakse Tepingus osavalt olemasolevaid kergkatuseid. Olen tööd näinud ja tulemus oli väga hea.
Vajadusel on välja pakkuda Ford Escort cabrio 83-91 katuse sõrestik. Samas usun, et amazonil peaks see veidi vähem kandilise kujuga olema, et see masinaga kokku sobiks.
Mati Leivategija ja Hüüru autoklubi võtaks asja kindlasti ette. Kogemusi ja fantaasiat peaks seal piisama.

EDIT: http://www.hot.ee/rcclub
My bad - oleks pidanud kohe andma

luumen

vanapeer Kirjutas:Mati Leivategija ja Hüüru autoklubi võtaks asja kindlasti ette. Kogemusi ja fantaasiat peaks seal piisama.

ei leia kuskilt Leivategija kontakti, oskab keegi aidata? karta muidugi on, et nendel meestel on mitu aastat järjekorda...

luumen

pppp Kirjutas:http://www.hot.ee/rcclub/

tänud. probleem lahendatud.
Kupeest kabrio tegemine eeldab üldjuhul masina alaosa kandekonstruktsiooni tugevdamist ja/või väljavahetamist. Kabriol ei toimi kere ju enam kinnise karbina nagu kupeel ja sõidu ajal kipub see deformeeruma. Nt kabriolett-Pobil on kogu alaosa konstruktsioonisõlmed teistsugused ja tugevamad. Eriti valusalt annab see tunda siis, kui soovid ustepealse tala eemaldada (Pobil muide sellest loobutigi).

Esimese tegevusena soovitaksin ma külastada ARKi tehnoosakonna mehi, et teha kindlaks sellise ümberehituse võimalikkus ja nendepoolsed tingimused. Ja siis otsida keegi (kas ARKi kaudu või mujalt), kes nimetet ümberehitustööd ARKi nõudmistele vastavalt ka teeksid.

Vastasel korral jääb asi ametlikult kinnitamata ning ringisõitmisel võib iga politseikontroll lõppeda suure trahviga lubamatu ümberehituse tõttu (pluss veel jama ülevaatustega). Ning ka kere võib tublisti kõverduda.
ja mina soovitan sellest patusest mõttest üldse loobuda.Amazon on piisavalt haruldane ja ilus auto ,et seda mitte lõhkuda.ma näinud soomes maha lõigatud katusega amazoni ja ei see olnud midagi ilusat.amazonist teeb amazoni tema kõrge vööliin ,mis katuse eemaldamisega enda mõju kaotab.ja tulemuseks on sul ebamäärase kuju ja disainiga 60-nendate stiilis cabrio.

(austage autodisainereid,naad ei tee niisama ühe auto jaoks aastajagu töödWink)
Eino las mees nüüd teeb. Ilu on vaataja silmades ja kui on unistus ja limiiti selle realiseerimiseks, siis peaks ainult toetama siin!

hall

r.i.h.o Kirjutas:ja mina soovitan sellest patusest mõttest üldse loobuda.Amazon on piisavalt haruldane ja ilus auto ,et seda mitte lõhkuda.ma näinud soomes maha lõigatud katusega amazoni ja ei see olnud midagi ilusat.amazonist teeb amazoni tema kõrge vööliin ,mis katuse eemaldamisega enda mõju kaotab.ja tulemuseks on sul ebamäärase kuju ja disainiga 60-nendate stiilis cabrio.

(austage autodisainereid,naad ei tee niisama ühe auto jaoks aastajagu töödWink)

Eks see Amazoni lõikumine veidi patune idee ole jah, aga täna on neid Amazone veel õnneks piisavalt palju alles, et ühel katuse maha võtmine veel väga valusalt hinge ei kraabi. Kunagi juhtusin Inglismaal lugema ühte Amazoni raamatut/ajakirja ja see võttis küll silme eest kirjuks - ehitatakse nendest Amazonidest igasugu imeloomasid - ilusaid ja vähem ilusaid. Sellest hetkest on Amazon minu üks vaieldamatuid lemmikuid (eks see Luumeni Amazonilembus on vist minult talle levinudSmile ). Mis aga kabrio välimusse puutub, siis minu vaimusilmas peaks ta üsna ok välja nägema - seda muidugi eeldusel, et seal katuse asemel mingit segast toruderägastikku ei ole. Mul tekib Amazoni ja Amazon kabrio võrdlemisel vägisi seos Volvo C70 kupee ja kabrio variandi vahel. Ka C70-l on külgprofiilis üsna domineerivaks elemendiks jõuline ja kõrge vööliin, mis kabrio variandi puhul oma mõju minu hinnangul küll ei kaota. Aga eks asi saab siis selgeks, kui juba katus maha lõigatud on... Samas jääb ka siis kehtima vanasõna: \"ilu on vaataja silmades\".

Eestis vist kehtib isetehtud kabrio puhul nõue, et B-piilari asemel peab ilmtingimata olema \"sang\" ehk turvakaar. Raske on ette kujutada lahendust, mille puhul see sang ei rikuks lahtise neljaistmelise auto välimust täielikult.
Audi Coupe Cabrio katus peaks Amazonile oma suuruse ja kuju poolest suhteliselt hästi sobima. Lisaks veel see pluss, et katus pakitakse masinasse sisse, mitte ei jää tagaotsale turritama ja kerejoont rikkuma.
Siin siis kirjutis 60-ndatel ehitatud kabrio-Amazonidest.

luumen

Jesper Kirjutas:Eestis vist kehtib isetehtud kabrio puhul nõue, et B-piilari asemel peab ilmtingimata olema \"sang\" ehk turvakaar. Raske on ette kujutada lahendust, mille puhul see sang ei rikuks lahtise neljaistmelise auto välimust täielikult.

turvakaare saab teha bolt-on, ehk siis kord aastas külge keerata ja ülevaatusele sõita.