automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mida teha ZAZ-iga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
http://www.ekspress.ee/viewdoc/6A4EE8B32...480054413F

Jõu ja kaalu suhe 1:7 polegi nii hull, arvestades seda, millega tegemist on Smile

Võrdluseks, et nt. stock Lada 2106 puhul on suhe u. 12 (12kg kaalu ühe hobujõu kohta). Seega peaks kõnealune ZAZ üsna kärme olema Smile

See teeks 2106 ning u. 140 hj mootorigaCool

Loomulikult on need võrdlused vaid suunda andvad.


[Pilt: tn_sapakas.jpg]
valus laks on see sappar Smile müts maha :o
Tsitaat:Originally posted by wax
valus laks on see sappar Smile müts maha :o

Seda küllSmile, selliseid võiks tänaval liikuda. Ja üldse igasugu sleepereid, see õpetaks inimesi - autojuhte natuke aupaklikumaks: praegu tundub mõnikord, et liikluseeskirjad kehtivad vaid veljemöödu ja automargi järgi.
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.Toungue
OFFTOPIC: Kujutan ette, et kui oleks 21/360 laiad veljed/kummid odavalt saada, oleks need vist ammu poolel linnal allWink

PS 16 on regular velgWink

Kui tõsiselt rääkida, siis on linnapilt küll üsna kirev (nahhaalidest), aga igaühe oma asi, nii et pole siin suurt midagi õelda. PEACE

Mul lihtsalt täna tigetsemise tuju. Hiljuti sai linnapeal nähtud pea uhiuue ameeriklasega naljamehi. See rullnoka \"värk\" ei pea alati paika. Ega auto pole süüdi, et narr roolis onToungue

Huligaanide teema on ammendatud.
Tsitaat:PS 16 on regular velgWink

minu jaoks ei ole, ma pole mingi ringrajaäss, liiati veereb enamus vanu autosid 14-15\"-ga hulga mõnusamalt- tead- igasugu lõtkud/loksud tulevad suure velje-madala kummiprofiili juures jube hästi välja ja sõit muutub ebamugavaks. Ma vana inimene ka juba.Wink

kristo

Sõber üritab maantee muhule Ford Sierra V6 mootorit peale panna tal mootor olemas ja varsti pidi mingi mees vaatama tulema kas üldse on võimalik. Loodan, et on siis on ta ka juba 18 ja saab load ka ja pidi sellega linna vahel ringi sõitma hakkama. Ma ise südamest loodan et ka nii läheb ja siis mõnigi mees näeb kuidas Zazi käest pähe saab. Mis teie arvate kas on seda võimalik sinna peale panna?Cool
Lada rida4 Estonia vormeli kastiga pandi kunagi küll vahele (Selline kollane isend oli kunagi, seisis Susi hotelli juures Peterburi mnt.-l). Nii et ehk mahub ka V6 vahele Smile Igal juhul paksu-paksu rahakotti Smile
Tsitaat:Originally posted by pppp
Lada rida4 Estonia vormeli kastiga pandi kunagi küll vahele

Olen kuulnud sama juttu, ilmselt ka asjal oli täiesti tõsi taga.

NB üks muhk olevat vanasti linnavahel otsa tõstnud fooritagant minnes, paljud rääkisid sellisest, aga mina ei sattunudki peale Sad

EDIT: muidu lahe combo, aga rohkem vist niisama pullides: +150km/h oleks üsna kõle ilmselt sellise salongis olla :duh

V6 ei tohiks küll pikem olla R4 mootorist, küllap vahele ka läheb, aga lihtsalt oletan. Aretamine üksjagu kindlasti. Küsimus on vaid rahas ja viitsimises.
Tsitaat:kollane isend oli kunagi, seisis Susi hotelli juures Peterburi mnt.-l
Seesama olevatki omal ajal linna peal trikke teinud ja nokka rebinud. Ise kahjuks pole näinud Sad
Tsitaat:Originally posted by Jansa
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.Toungue
et kas sellest võib järeldada et sõidame sapperiga???kui jah, siis ma võin sulle vajadusel juppe pakkuda.
Tsitaat:Originally posted by biggio
Tsitaat:Originally posted by Jansa
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.Toungue
et kas sellest võib järeldada et sõidame sapperiga???kui jah, siis ma võin sulle vajadusel juppe pakkuda.

Jansa ei sõida sappariga Smile aga päris huvitav oleks näha 16 velgedega sapparit :duh
Tsitaat:Originally posted by biggio
Tsitaat:Originally posted by Jansa
surun ka kevadel 16-tollised alla, rsk!!
aga jah- spoilade ja toonkilede peale kulub enamjaolt kogu vurts, nii linnapilti vaadates.Toungue
et kas sellest võib järeldada et sõidame sapperiga???kui jah, siis ma võin sulle vajadusel juppe pakkuda.

Big Grin
äää.. ei, ei sõida sappariga jah, see veljejutt läks natu ot, sorri.
Big Grin

senator

Ehh sapparilt mootor maha ja tsiklile vahele, saab uvitava asja CoolCool
Sappar tuleks keskmootorile ehitada. Fordi V6 ajab kaalujaotuse paigast ära, edasi võib minna, aga kurvis surub kohe ülejuhitavusega teelt minema, sest esirattad ei püsi lihtsalt maas.

Lihtsam võtta mõne esirattaveoga agregaadi mootor/kast ja see täies komplektis sapikale tagumise istme asemele paigutada. Saab peaaegu ideaalse kaalujaotuse.

See aga tähendab kere alla tugevduseks toruraami ehitamist. Kokkuvõttes ongi parem, saab esisilla torsoonid millegi mõistlikumaga asendada.

Aspelund

hiq

Tsitaat:nasa13
EDIT: kas lihtrahvakeeles lühidalt \"alajuhitavus\" tähendas auto kurves \"otse\" mineku soodumust ja \"alajuhitavus\" külje etteviskamise soodumust?

(Libeda tee ja teeoludele mittevastava kiiruse puhul läheb iga auto \"otse\" Smile )


Nii ala-, kui ülejuhitavus on ohtlikud, erinevus on selles, et alajuhitavuse korral ei ole võimalik rooli keerates autot kontrollida, kuna auto liigub inertsi mõjul lihtsalt otse, ülejuhitavus tähendab auto ahtri vänderdamist, mida on võimalik kiirelt roolitööga parandada (kui just see auto soodumus ei ole):eureka:bounce
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: hiq
Tsitaat:nasa13
EDIT: kas lihtrahvakeeles lühidalt \"alajuhitavus\" tähendas auto kurves \"otse\" mineku soodumust ja \"alajuhitavus\" külje etteviskamise soodumust?

(Libeda tee ja teeoludele mittevastava kiiruse puhul läheb iga auto \"otse\" Smile )


Nii ala-, kui ülejuhitavus on ohtlikud, erinevus on selles, et alajuhitavuse korral ei ole võimalik rooli keerates autot kontrollida, kuna auto liigub inertsi mõjul lihtsalt otse, ülejuhitavus tähendab auto ahtri vänderdamist, mida on võimalik kiirelt roolitööga parandada (kui just see auto soodumus ei ole):eureka:bounce

Täpselt nii, vahel on isegi gaasi lisamisega ülejuhitavust korrigeerida teatud situatsioonis nt. lahtise pinnaga teel, gaasiga annab vahel sundida autot otseks + roolimine Smile

juhitavust annab vahel mingil määral kompenseerida ka rehvivaliku jm. abil natuke. Rohkem sellest siin ei seleta, muidu läheb päris offtopicuks.

Segadus juhitavuse teemal tekkis minu kirjavea tõttu, mil mainisin kaks korda \"alajuhitavus\", minu trükiviga sry.

Dablju

Siin on väike näide mida saab teha suure tahtmise ja paksu rahakotiga sapakast. Kaasa arvatud 16\" velg.
http://www.elmotors.webzone.ru/Z.html
ylikõva sapakas...

see väärib juba austust!
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: pppp
Lada rida4 Estonia vormeli kastiga pandi kunagi küll vahele (Selline kollane isend oli kunagi, seisis Susi hotelli juures Peterburi mnt.-l). Nii et ehk mahub ka V6 vahele Smile Igal juhul paksu-paksu rahakotti Smile

Eelpool kirjeldatud pilli ehitas Tanel Kutsar (sõitis veel mõned aastad tagasi edukalt rallikrossi).
Tegemist on keskmootoriga masinaga, Lada 1,2 mootor oli kergelt forsseeritud, sünkroniseerimata käigukast aga tõesti pärines Estonia vormelilt (vist ka poolteljed). Käikude asukoht käigukangil oli hoopis erinev tavapärasest, paberist spikker oli pikka aega armatuurlaual.
Siin mehed räägivad, et see masin tõmbas nokka, seda ta küll ei teinud, kaalujaotus ju ideaalne. Aga asfaldil kurvis külg ette lasta polnud mingi probleem.
Lehti: 1 2