automoto.ee foorumid

Täisversioon: izh 56 tõstab ise pöördeid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

izh56

Selline viga siis. Kui natuke soojaks sõita, siis vabal käigul keerab pöörded väga kõrgele. Kasutan seda suss-klappi pöörete alla saamiseks. Kui aga sõidan madalate pööretega seejärel mingi aeg, ei tõsta enam nii hullusti. Külma mootoriga ka ei hakka möllama. Kirjanduse andmetel peaks vänvõlli mansett tihendid kulunud olema ja õhku sisse laskma. Kas ei peaks siis sellisel juhul see viga püsiv ja stabiilselt esinev olema ja mitte sõltuma sõidureshiimist ega mootori temperatuurist?
See ka veel, et kui gaasi anda järsku, siis ei kuku poöörded peale tutu tagasikeeramist kohe alla. Jääb undama ja pöörded vajuvad aeglaselt alla. On siin sõltuvus selle esimese jamaga? Kompressioon on muidu väga hea ja masin lippab hästi.

izh56

Seda veel, et kui ta vabal käigul suss-klapiga maha rahustan, siis tuksub taas normaalselt. Aga see võtab mõne agea natuke.
no ma ikka vahetaks tihendeid, tundub küll sedamoodi et kusagilt lisaõhku võtab.
tihendid kindlapeale.
põhjus võib ka selles olla , et tirib käigukastist õli karterisse ja töötab sellega , umbes nagu diiselmootor.Mul aiatraktoril oli sama jama.
Olen ka antud probleemiga kokku puutunud ja kapitaalremondi läbi teinud mootoriga ja kõikide uute tihenditega, ka väntvõlli simmerlingid said uute vastu vahetatud. Sõidu ajal ei saanud arugi, aga sidurit lahutades või vaba käigu peale lastes ajas pöörded põhja, kartsin, et jooksutab mootori veel kokku. Mul kadus see efekt ära, kui sättisin tühikäigu paika ja reguleerisin karburaatori paika sooja mootoriga. Nüüd on rahu majas.
Kui käigukastist satub õli karterisse, siis peaks ka summutist tulev tossupilv märgatav olema ja käigukastiõlil bensiinilõhn/maikSmile juures.

izh56

Pean proovima seda sooja mootoriga karpa reguleerimist. Külmalt tiksub küll ilusti minimaalsete pööretega. Väljasuremise ääre peal aga tiksub.
Ma ei ole veel oma rattal vända simmerlinge vahetanud. Kas üldse liigub neid simmerlinge mis 56-le passivad? Kuidas neid vahetada? Kas saab nii, et vänta välja ei võtagi? Arvan, et pean selle toimingu ära tegema küll. Linnas korjab lahedaid pilkel kui ma fooride taga pöördeid selle klapiga taltsutanSmile Nagu auruvedur
saab küll vahetada tihendid tulevad ju väljapoole.kruvikas vahele ja julm nõksakas ja ongi käes.uued koputad vaikselt sisse ja ongi valmis.Cool
Võtke nüüd hoogu maha söörid, sellise meetodiga lähed sa oma kruvikaga kõigepealt siduri radiaalkuullaagri kallale, sest midagi muud sulle sealt ketihammasratta eemaldamisel vastu ei vaata. Väntvõlli simmerling asub teatavasti kahe laagri vahel. Kuulidega radiaallaagri ja rulllaagri vahepeal. Mootori lahtivõtmine on vältimatu.
Simmerlinge ikka liigub, ise olen näinud müügil Tondi motopoes, istuvad ka vanemate 49-te ja 350-te ning uuemate Planetade omad. Arvan, et ka Kloostrimetsal peaks olema, pead ei anna, sest pole ammu neid poode enam külastanud.
1) Ei pea tingimata mootorit poolitama, et välimist kuullaagrit kätte saada. Mina kasutan selleks lihtsalt valmistatavat abiseadet, et laager kätte saada. Olen vist rohkem kui korra seda ka foorumis kirjeldanud, kel huvi, kasutagu otsingut.

2) Planeta-seeriale liigub kahesuguseid vasakpoolseid simmereid, millest üks on teisest tunduvalt õhem. See vajab lisaseibe, et paigal püsida. Sisemise ja välimise mõõdu poolest sobivad mõlemad. Pole kunagi süvenenud, et millisest mudelist alates see muutus, aga kui väga vaja, lappan kataloogid läbi.
See viga küll rohkem jupiteridele iseloomulik, aga tasuks kontrollida ikka- kas karpa ja silindri vaheline tööpind on sirge, mitte kõveraks paindunud?
Luther Kirjutas:Mul kadus see efekt ära, kui sättisin tühikäigu paika ja reguleerisin karburaatori paika sooja mootoriga. Nüüd on rahu majas.

Karpat regullitaksegi töösooja mootoriga.

(ja lahtise õhuklapiga)