automoto.ee foorumid

Täisversioon: ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
mnjahh...rääkides liiklusmõrtsukatest, siis siin on juttu olnud küll ja küll roolijoodikutest, häbematutest vaheletrügijatest jne, eks see nii olegi ja kõik on ka õige olnud.
Paha küll nii öelda, ent tihtipeale muudab inimesed tõeliseks liilusohuks kõrge vanus ja halb tervis. Kuidas sellistesse vanuritesse suhtute, kes oma aeglase reaktsiooni ning tõsise infarktiohu kiuste teedel-tänavatel ringi lasevad? Ehe näide ilmselt Dajan Ahmeti meie seast ära viinud avarii läinud laupäeval, kus eakavõitu Mondeo juhi poolt avarii põhjuseks ilmselt just terviserike oli... Minu arvates oleks väga normaalne, kui vanematele roolisolijatele (nt al 65 või 70 eluaastast) tehakse täiendavaid terviseuuringuid ning reaktsioonikiiruse teste jms, enne kui teedele lastakse. Ma pakun, et nii mõnigiraske avarii jäks olemata...
Et mitte et mul midagi vanade inimeste vastu oleks, kaugel sellest, aga 75- 80- aastane on pahatihti oma liigse uimasusega tõeline katastroofiallikas sõiduteel...
see terviserike ei pea just körgesvanuses olemas!!! olen nännu 29aastast infarkti haiget! Sad on palju epilepsia aigeid!!! kunagi ei tea ette!!! aga jahh ,med tunnistuste korda tuleks karmistada!! sest perearstil on öigus väljastada köikide kategooriate med tunnistusi va D kategooria e. bussijuhid!!
Coger Kirjutas:Minu arvates oleks väga normaalne, kui vanematele roolisolijatele (nt al 65 või 70 eluaastast) tehakse täiendavaid terviseuuringuid ning reaktsioonikiiruse teste jms, enne kui teedele lastakse. Ma pakun, et nii mõnigiraske avarii jäks olemata...
Et mitte et mul midagi vanade inimeste vastu oleks, kaugel sellest, aga 75- 80- aastane on pahatihti oma liigse uimasusega tõeline katastroofiallikas sõiduteel...

Selleks ongi ju välja mõeldud autojuhtide meditsiiniline kontroll. Teatud vanusest alates ei anta seda paberit enam mitte 10 aastaks, vaid viieks. Ja eks perearstil on omad nipid, millega ka kindlaks teeb, kas vanahärra või vanaproua on suuteline autot juhtima või ei, tema teab oma elukutse tõttu eakate inimeste iseärasustest rohkem kui meie kõik.

Mis puudutab reaktsioonikiiruse muutumisse, siis see vananedes loomulikult aeglustub, kuid seda peab inimene endale teadvustama ning sõitma endisest suurema "varuga" ning ka aeglasemalt. See protsess algab muide mitte 60.-70. eluaastast, vaid tegelikult juba palju varem, umbes 40. eluaastast alates. Ja peale selle on reaktsioonikiirus üldse väga individuaalne, mõnel on ta üsna tagasihoidlik juba noorest peast. Selleks on muide olemas vastavad arvutiprogrammid, mis võimaldavad seda kontrollida. Minul on nt see kusagil 1,5 kuni 2 sekundi piires, mis ei ole ka väga kiire, kuid seda ma liikluses pidevalt ka arvestan, jättes võimalusel piisava "varu"...
PlyVal64 Kirjutas:Jesper, mass ongi gravitasioon. Aga jätame selle vaidluse, kumb oli enne, kas muna või kana Big Grin

Eila vaidlesin Jesperi vasta, täna tema poolest. Igal kehal on mass ka ilma gravitatsioonita. Gravitatsioonist sõltuv ja selle tekitatud on keha kaal, ehk jõud, millega ta rõhub enese all olevale pinnale (N/m²)

Aga tõtt-öelda olen vist nii küüniliseks muutunud, et ei seedi tee pääl vist üldse suurt kedagi. Ise liigun enamasti Pärnus ja vana risuga, ei kihuta ega kiirusta, oma hoiatavad "lennud" juba aastaid tagasi ära lennanud, ehkki load vast kaks aastat tagasi sain.
Eelmisel nädalal sõitsin Pärnust Tallinna poole. Kulgesin viisaka autoga (vennalt laenatud Smile ) viisakal kiirusel (so. kella pääl paar kraadi üle üheksakümne) ,ilm fekaal ja vesine. Jädivere ja Päärdu vahelisel sirgel avastasin, et minu ees tühi maa, minu seljataga kilomeetrine rodu. Lisaks nägin peeglist tagasõitjaid kaugtulesid vilgutamas. Arvasin, et ehk mul saba põleb vää??? Võtsin teeserva seisma, polnd häda miskit. Seltskond lisas kiirust ja läks oma teed.......
Ja tõmmakugi p......tsi.......sse. Mille või kelle tarbeks seadused on? Olgu et uus ja vägev auto võimaldab sõita kiiresti, tõmmaku kanni ja ajagu end kasti kui huvitab, pääasi et kõrvalisi kaasa ei võtaks. Igasugu Jostovid ja Nossovid ja Margused oma cruiserite ja 7Bemmidega ärgu arvaku, et seaduslikult liikuvad kodanikud tropid on. Ma eip tunne noile grammi ega njuutoni jagu kaasa.

PS. Loomulikult räägib minus vaid kibestunud kadedus, kuna ma ei jaksa enesele "normaalset" liikurit soetada. Wink ...persse... Wink


Tervisi kõigile mõistuslikele olendeile.
on ka perearste, kelle piisab yhest telefunkeni könest et "vaja tervisetöendit"
IIIFFFAR Kirjutas:Olgu et uus ja vägev auto võimaldab sõita kiiresti, tõmmaku kanni ja ajagu end kasti kui huvitab, pääasi et kõrvalisi kaasa ei võtaks. Igasugu Jostovid ja Nossovid ja Margused oma cruiserite ja 7Bemmidega ärgu arvaku, et seaduslikult liikuvad kodanikud tropid on. Ma eip tunne noile grammi ega njuutoni jagu kaasa.
Aamen!
guits112 Kirjutas:on ka perearste, kelle piisab  yhest telefunkeni könest et "vaja tervisetöendit"

tean kahjuks isegi, kus taolisi kohata võib...
Ja Valdo jutule medkontrollist ja reaktsioonikiruse kontrollimisest lisaks nii palju, et pagana vähe on neid tohtreid, kes endale säärase lisatöö kaela võtaks, et väikese kahtluse korral lisauuringud inimesele korraldavad. Oeh, ma ei taha lähisugulaste suhtes lugupidamatu olla, aga mu enda 79- aastane vanaisa laseb endiselt autoga ringi ning seni on tal õnneks suht kerged "kõksud" olnud (ent viimase 15 aasta jooksul koguni neli tükki- kõik ta enda süül ja hajameelsuse tõttu). Aga vana on ka nii kange, et pole nõus autost loobuma. Noh, maakoht ka, kuidagi peab ju leiva järele saama...Sad
Vaevalt keegi arvabki et seaduslikult liikujad tropid on. Aga ega puiklemisega kedagi ümber ei veena - liikluseeskirjade rikkujale "koha kätte näitamine" muudab situatsiooni kõigi jaoks ohtlikumaks. Mina liiklen maanteel normaalsete teeolude korral enamasti reaalselt lubatud suurima kiirusega (spido näitab veidi rohkem), aga kui ikka tagant keegi kiiresti läheneb, siis tõmban võimaluse korral tee serva - pole minu asi tema tegevuse põhjuseid ega motiive vaagida ning nende üle kohut mõista, küll aga on minu asi tagada võimalikult ohutu liiklus.

Samamoodi linnas ka - ma olen oma arust täiesti keskpärane autojuht (täisload on käes 5 aastat, enne seda 2a "piimakad"), aga mul küll ei teki probleeme trügijate tegevuse ennustamisega. Kui keegi näeb tahavaatepeeglist, et taga sõitja närviliselt gaasi lisab ning kõrvalrada mööda umbes sinu ninaosa ette kiirustab, siis on kerge "ennustada", et ilmselt reastub ta kohe teie ette. Õige tegevus sel puhul on lihtsalt natuke gaasi järgi lasta ning ta rahulikult vahele lasta. Rooli istudes tuleb oma suur ego koju jätta, see on vähim, mida igaüks saab praeguses olukorras liiklusohutuse heaks teha.
Tervisetõenditest rääkides..
"Tavaliste" juhtide (ehk siis B-kat vanuses ca 60-ni) on see igatahes lihtne raha röövimine. Mulle pole igatahes ühtki analüüsi vms seal kunagi tehtud (käinud olen 2 korda, 2004. ja 2006.), esmaste lubade saamiseks pidin arstitädile ütlema, mis värvi on tema laualamp, telefon ja kaustik. Küsiti veel, et kas silmad korras, kas koolis on kontrollitud. Ei kontrollitud mingit meditsiinilist minevikku, ei kontrollitud kohapeal silmi, ei tehtud mingeid muid protseduure. Maksa ainult oma 150.- ja sõida. Ja kuna mu ema peab oma tervisetõendit samasse kohta taotlema minema sama korra järgi, võib arvata, et ka temale mingeid uuringuid ei tehta.

Samas mina olen raudselt seda meelt, et nii esmaste lubade väljastamise eel kui ka ntx 12a möödudes (kui esimesed täisload aeguvad) peaks ikka suhteliselt põhjalikult liikleja tervist kontrollima. Ja hiljem 5 või 10 aasta tagant uuesti.
Jesper Kirjutas:Vaevalt keegi arvabki et seaduslikult liikujad tropid on.
Kui pidasid silmas siin foorumis sõnavõtjaid, siis tahaks kah nii loota. Tänaval/maanteel seaduslikult liikudes oled aga Rahvavaenlane nr.1, ja seda suure enamuse jaoks. Ei rullis nokkadega bemmipoiste ega jämeda kaelaga maasturimeste meelest, vaid nii arvab suur enamus normaalsetest (peaks vist olema jutumärkides) teedel-tänavatel liiklejatest. Ülimalt näitlik on siin paar postitust tagasi IIIFFFARI poolt kirjeldatu. Isiklikult olen ma - eriti peale ühte väga lolli ja väga õpetlikku avariid (kahjuks sel moel õpime me kõige paremini) - hakanud liikuma nii linnas kui maal rahulikumalt, proovides sõita enam-vähem lubatud kiiruse piires (kohati küll, jah, +10km/h) ja ma tunnen ennast mingi imeliku (loe:lolli) tulnukana, kes mingisse teise aegruumi sattunud, või siis kes asjadest kuskil punktis väga valesti aru saanud on - ma olen (koos mõnede VÄGA üksikute teiste lollide tulnukatega) vist nagu mingi kleepjas segav aine, mis muul edasikihutaval maailmal lihtsalt jalus on.
Jesper Kirjutas:Vaevalt keegi arvabki et seaduslikult liikujad tropid on.
Kunagi tekkis mul ühe koolivennaga päris äge sõnasõda sellel teemal. Tema nimelt arvab, et 140km/h on Tartu maanteel täiesti normaalne kiirus. Sellest madalam kiirus oleks juba täielik "liiklusvoolu takistamine" nagu tema ütles. Ja mina oma seisukohtadega olen tema jaoks tropp küll. Ma ei tea kui palju sellise maailmavaatega inimesi on, aga konkreetne isend ajab mulle küll hirmu nahka. Esialgu ta õnneks veel maanteedel ei seikle.
oxygen Kirjutas:Kunagi tekkis mul ühe koolivennaga päris äge sõnasõda sellel teemal. Tema nimelt arvab, et 140km/h on Tartu maanteel täiesti normaalne kiirus. Sellest madalam kiirus oleks juba täielik "liiklusvoolu takistamine" nagu tema ütles. Ja mina oma seisukohtadega olen tema jaoks tropp küll. Ma ei tea kui palju sellise maailmavaatega inimesi on, aga konkreetne isend ajab mulle küll hirmu nahka. Esialgu ta õnneks veel maanteedel ei seikle.

140 km/h Tartu maantee kurvilisel ja rekonstrueerimata Kose-Mäo lõigul oleks küll seda väärt, et selle evitajale kuluks ära üks tõsisemat sorti karistus. Näiteks "preemiana" riigipoolset töö-kasvatuslaagrit kusagil paemurrus paemurdjana rasket tööd. 14 tundi päevas ilma puhkepäevadeta ning vähemagi looderdamise korral ees ootamas ülevaataja range käsi ning eelseisvast söögikorrast ärajätmine.

Selline karistus võib-olla mõjuks, rahatrahv näiteks rikkuritele küll mitte. Ja arestil pole lihtsalt mõtet, noort ja tervet meest niisama koikule logelema panna.

Ehk siis mina leian, et kui kuni 10-20 km/h kiiruseületamist on selline, ütleksin et leebe rikkumine, kus piisab häbi-häbi tegemisest ja  20-40 km/h on tõsine rikkumine, kus võiks järgneda mõjusad trahvid, siis üle 40 km/h on ikka tõeliselt räigelt nahaalne rikkumine, mida poolkogemata enam ei tee. Ning seda töö-kasvatuslaagrit ei oleks ka mõistlik rakendada mitte just päris esimesel +40 km/h, vaid ütleks näiteks et kolmandal korral, kus on selgelt näha, et tegu on korduva räige nahaalse rikkujaga, kellel on ühiskonna kooselureeglitest kinnipidamisega ikka VÄGA suuri raskusi... Esialgu hoiatavalt üheks kuuks. Kui kodanik oma eluviise ei muuda, siis järgmine kord juba kaheks kuuks jne.

Kuidagipidi peavad ju riik ja ühiskond inimese õigele teele tagasi tooma ja lõpetama olukorra, kus kodanik on kaaskodanike potentsiaalseks mõrtsukaks.
Ego-ga pole tõesti midagi teha liikluses, aga valitsev kergekujuline anarhia pole küll mitte millegagi õigustatud.
Mõnes mõttes oleks kõik korras, kui need parandamatud ka teelt välja kihutavad, ilma, et kedagi süütut endaga kaasa võtaks, kätt ju pole sellistele ette mõtet panna - ilmselt sõidetaks ka ilma lubadeta, ses mõttes oleks rahaline trahv vähetulemuslik. Teisalt, kui neid julgustada kabelimatsu panema, äkki ei jäägi siis enam meid palju järele. Big Grin Trosse sõidusuundade vahele ei saa panna, sest selliseid teid, kus kaks rida ühes suunas saaks liikuda ei ole. Vaevalt ka ohtlikke ja kurvilisi üherealisi teelõike sellise trossiga tasuks eraldada, siis kindlasti satutakse ikka kuidagi teisele poole trossi vastassuunda ja kindel jama on tulemas, kus üks osapooltest on süüta. Tegelikult aitaks see, kui asjad paraneks sealt valitsuse otsast, kus hakataks veidi teistel väärtushinnangutel tegutsema, see mõjutaks omakorda politseiametit ja inimesed muudaks ka oma käitumismudelit, mis praegu on suhteliselt sarnane poliitikutele, et mis pole keelatud, on lubatud, mis siis kui see pole eetiline, keda see huvitab ja milleks veel südametunnistus? Peaasi, et kõik on seaduslik. Samas kui elada näiteks ainult Piibli kümne käsu järgi, poleks seadusi vaata et vajagi, vähemasti igasugu majandus- ja muud ühiskonna vastu suunatud kuriteod oleks olemata. Aga osadel inimestel on igav, pealegi on vaja seadusi, et luua mõnedele võrdsematele eesõigusi. Kõik pole muidugi nii must-valge ja seadusi on kindlasti vaja. Aga miks peaks reakodanik käituma teisiti kui temast kõrgemal seisvad näitavad sellist eeskuju? Võibolla oligi mõneks ajaks vaja raha ja võimalused ära võtta politseilt, suunata seda muudesse kampaaniatesse, et siis järgmise valimiskampaania tarbeks saaks suurte loosungitega hakata likvideerima liiklusesse tekkinud mõõna, millelt saaks jälle uued loorberid lõigata?
Mina leian, et probleem pole niivõrd selles, et me ei saa paadunud sõidusegadikke karistuslaagritesse saata, kuivõrd asjaolu, et eestis ei ole liikluspolitseid.
Eesitga analoogselt oli probleem korruptsiooniga liikluspolitseis ka gruusias, ja kas ukrainas ka.
Sealmaal toimiti aga nii, et kogu kampaania lasti lahti, siis tõsteti palku ja hakatu läbi komisjoni ja konkursi uuesti liikluspolitseinike värbama. Palk üle keskmise, ja vähimagi rikkumise korral tööst ilma ja kinni ka veel. On põhjust töökhast kinni hoida ja mitte lollitada. Liikluspolitsei oli seis kardinaalselt muutunud, kas ka liikluses näitab aeg.
Eesti riik järgis sama mudelit ainult et selle esimest sammu. Edasi ei mindud. Nüüd pole meil struktuuri ega midagi.
Olukord on võrreldav elava järjekorraga sööklas, kus turvameest pole ja kassapodajal on pohhui kes ees.
Esialgu hakkavad nahhalid trügima ja kui olukord ei parane lööb ka tavakodanik käega ja hakkab trügima... sööma peab ju. Meie liikluspilt on jõudmas selleni , et varsti viskab ka kõige rahulikumal ja kannatlikumal liiklejal kopa ette ja rabeleme kõik ja elame teiste peal välja. Senikaua kuni Laanet ja teised teevad "populaarseid otsuseid ja kaitsevad oma tagumikunahka valimiste eel.
Siis kui mees kes julgeb otsuseid vastu võtta ja süsteeme ehitada, lastakse ametiauto kasutamise eest lahti... loodame me mida.
Minu pärast võiks Andropov päevad läbi sinise punase ja kollase vilkuriga ferrariga mööda linna sõita, kui ta oma tööga niivõrd toime tuleb, et politsei usaldatavus tõuseb 30%.
Jõudu tööle.
Jansa Kirjutas:Tavaks on, et kaduval real sõitja üritab nui neljaks ümberreastuda juba tükk maad enne oma rea lõppu, ka siis, kui tegemist ummiku ja 5kmh venimisega. Jääb kasvõi seisma, mitukümmend meetrit vaba rada endal ees.
Teine teema on see, et olukorraga kursis olevad vennad (kas siis ajutise olukorraga, nagu oli sossi mäelt allasõit, või alalisega, nagu on pööre Tartu mnt-lt Järvevanasse), reastuvad juba kilomeeter varem 'õigesse' ritta, venivad seal, siunavad kiiremini liikuvas, kuid varsti kaduvas reas sõitjaid ja 'kriitilise koha' saabudes mingi hinna eest rida vahetajaid vahele ei lase. Kuna peavad neid ülbeteks trügijateks (mul üks töökaaslane on selline, ma tean, mida nad mõtlevad Wink
Mina pean seda aga ressursi (vaba teepind) raiskamiseks ja, nagu moodne väljend ütleb, 'seaduse mõttest mitte aru saamiseks'. 'Seaduse mõte' on siinkohal siis see, et ristmikele suubuvad ja sealt väljuvad 'lisarajad' ongi selleks, et ristmikult pääseks ühe tsükliga rohkem sõidukeid läbi.
Siin vaidleks teravalt vastu. Vaba teepind on küll ressurss. Samuti on ressurss ristmike läbilaskevõime. Ummikud on meil seepärast, et ressurss nimega "ristmike läbilaskevõime" on piiratud. Ressurssi nimega "vaba teepind", on küll ja enam. Viisakad liiklejad kasutavad ressurssi "vaba teepind" (mida on piisavalt) selleks, et kannatlikult oodata, millal tuleb nende kord kasutada piiratud ressurssi nimega "ristmiku läbilaskevõime". Sellist nähtust nimetatakse järjekorraks.

Mida suuremal kiirusel sõidukid ületavad ristmiku, seda paremini on piiratud ressurss "ristmiku läbilaskevõime" ära kasutatud, sest suurema liikumiskiiruse korral pääseb lubava fooritule ajal rohkem autosid üle ristmiku.

Seega on ressursi raiskajad just need, kes mittekuhugile minevalt sõidurajalt trügivad ritta, mis viib soovitud suunas ja ohuolukordi tekitades muudavad liikumiskiiruse selles reas tunduvalt väiksemaks.

Paralleel poest, kui segaseks jäi. Kas kassa ees on piiratud ressurss järjekorras seismise pind või kassa läbilaskevõime? Kas asja kiirendamiseks peaks hakkama troppis kassa ees trügima ja kassatädi vaatab seda käed süles pealt? Või on õigem siiski üldlevinud tava, et varem järjekorda ootama seisnud saavad ka varem kassas sujuvalt teenindatud?
No ausalt öeldes püüan ka ise võimalusel aegsasti ümberreastuda sõidurajale, millelt on lubatud liikumine minu soovitud suunas ja leian, et niimoodi tegutseda on täiesti normaalne. Vahel olen olnud sunnitud ümberreastuma viimasel hetkel ja ehkki loomulikult jälgin sellisel juhul eriti tähelepanelikult liiklust ning püüan vältida liiklusohtliku olukorra tekkimist (kui see aga on võimatu, siis pigem loobun manöövrist), siis ikkagi arvatavasti just sellised viimase-hetke-manöövrid on nii liikluse ohutuse kui ka sujuvuse seisukohalt märksa ebasoovitavamad.

Mis puudutab aga siin mõned postitused ülalpool jutuksolnud arstitõendi-teemat, siis leian, et siin midagi karmistada küll pole vaja: ka praegu peab alates teatud vanusest (ei mäleta küll peast, millisest nimelt) seda uuendama tavalisest sagedamini. Endal aga oli lubade vahetus just ca aasta tagasi ning kõik otseselt autojuhtimise seisukohalt olulised asjad - nägemine, kuulmine ning vererõhk - said ära kontrollitud. Mis aga peamine - olin üliväga rahul, et see protseduur on inimese jaoks suhteliselt lihtsaks ja kiireks tehtudSmile
Taas kord pakkus ajakirjandus selle koha pealt "täiendust". Postimees tegi intervjuu kuskilt välja ujunud tegelasega, link on siin.
Kommentaare selline suhtumine vist eriti ei vaja. Taas kord leiab kinnitust, et on mitmeid inimesi, kes arvavad, et kui neil on roppu moodi raha, siis kineetiline energia EI ole ruutvõrdeline kiirusega ning teatud kiirusel toimuval kokkupõrkel tekkivad inimkehale mõjuvad kiirendused EI ole tapvad. Selliseid parandab eesti rahva tarkuse järgi ainult... no teadagi mis. Ja ma siiralt loodan, et kui ükskord järg sellise tegelase "parandamiseni" jõuab, siis kedagi ilmsüütut kaasa ei võeta. Lihtsalt kurb ja hirmuäratav, mõneti ka uskumatu.
viimase artikli kohta tõesti sõnu pole. Miks inimene eksponeerib omaenese rumalust ? Saan aru, et eks igaüks tahab vahel end välja elada, kuid miks ei või seda teha turvalisel moel, kuskil kiirendusvõistlusel (legaalsel muidugi !) ?
Samuti võin öelda, et ka taksojuhid on klass omaette. Küll nad sõidavad seal kus neil õigust pole ja küll nad teevad enda seadusi. Töötan velotaksos ja viisin eile enda kliendid merekeskusse ja nad otsisid tükk aega raha ja keerasin takso ümber ja panin raha taskusse kui järsku tuli kaks rusikahoopi näkku, et kao mu territooriumilt ära. Politsei kohalejõudes oli taksojuht nii äksi täis, et tema ei löönud, ütles vaid (Kusjuures ainukene asi mis ta tegi oligi rusikahoop ja seejärel teine) kuid kuidagi mõtlikuks jäi peale seda kui ütlesin, et pole vaja ärrituda, käin traumapunktis ära ja siis teen avalduse milles nõuan ka uute kriimustatud Armani prillide (mis pole üldse mitte odavad) hinna välja. Trahv tuleb tal mõnus ka lisaks teiste velotaksojuhtide ähvardamise eest.
Õnneks midagi tõsist polnud, ainult mokk paistes. Vägagi õnnelikult kui arvestada, et mees oli poksija mõõtu ja ka kaalu.
fic Kirjutas:Õnneks midagi tõsist polnud, ainult mokk paistes. Vägagi õnnelikult kui arvestada, et mees oli poksija mõõtu ja ka kaalu.
fic'i jutu peale: lihtsalt uskumatu. Tõesõna, lugesin postitust kaks korda, et kindel olla, kas ma õigesti aru sain. Selle järgi tundub, et hakkab tagasi tulema (või pole see üldse lahkunudki?) 90-date alguse mõtteviis, mille sisuks võiks sõnastada "kel raha, sel võim ning nende mõlema nimel tuleb võidelda vahendeid valimata". Ja ei saa mina ühest asjast aru: kus sellised inimesed kasvanud on? fic tõi absurdsusest suurepärase, kuid kahjuks võrdlemisi kurva näite. See näitab, et mõnel mehel on pööningul ainult tõmbetuul ning kahjuks jõudu pöördvõrdeliselt mõistusele.

Aga fic'ile kiiret paranemist ning vist tuleb öelda, et hää, et niigi läits!

PS: esimeses lauses öeldud "uskumatu" ei olnud nii mõeldud, et ma ei usuks fic'i, vaid ma tõesti ei osanud arvata, et selliseid asju meitel ikka veel juhtub... Aga nagu välja tuleb, on reaalsus teine.
Viimase aja liiklust ja suhtumist jälgides, tuleb küll nutt peale. Kuna oma töö poolest pean sellega kokku kogu aeg puutuma. Liikluspolitsei aadressil võib ka kobiseda, sest need on nagu silmaklappidega hobused, kui mõõdavad kiirust, siis ei näe muid rikkumisi, nt ühistranspordi rajal kulgemist.Asi algab kõik suhtumisest, kui sa ei saa panna end teise liikleja olukorda, siis tekkibki selline mina-mina-mina sündroom.
Kurb on ka see, et eestlane on ikka nii kuradi vaene. Jutt käib sellest, et normaalne auto suudetakse osta, kindlustus teha ja kütustki paaki valada, aga suunatulepinide jaoks enam raha ei jätku.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24