automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jupiter 2l ei saa süüdet paika.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem on siis selline, et ei saa mitte kuidagi parempoolse silindri süüdet õigeks panna. Maksimaalselt on ta 1,5mm enne ÜSS-i. Ja umbes poole peal 0mm enne ÜSS-i. Vasakut poolt saab piisavalt varasemaks keerata. Juhtus see peale seda, kui vahetasin alumise kontaktiplaadijupi ära. Nüüd panin vana tagasi, aga ka see ei toonud kasu. Hilise süütega on kehv sõita, tahmab küünalt, bensiini läheb rohkem jne. Tõesti ei oskagi midagi enam proovida.
paned sa ikka õiget kontaktid õige silindriga?
Siis peaks see viga ju mõlemal silindril olema, et ei saa süüdet õigeks?
Vaatasin uuesti süüdet. Selgus, et ühes ääres oli 0mm ÜSS-st ja teises ääres umbes 1,5mm ÜSS-st. Imelik, et nii vähe muutub sellise suure liigutamisega. Teise poole süüde muutub vähemasti ikka 4-5mm umbes 0mm-4mm ÜSS-st. Kontrollisin ka, et ega vale silinder pole, agas ee pole kindlasti.Sad
sama jama siin, mul liikus 2 milli, lahendus sellele oli lihtsalt kontakti alusplaadi reguleerimispilu pikemaks viilida. aitas Smile
Minupoolt ilmselt rumal küsimus, aga kas kontaktivahe on ikka õige?
Minupoolt ilmselt rumal küsimus, aga kas kontaktivahe on ikka õige?

Ma usun, et kontaktivahe pole täitsa õige, aga nii vale ta ka pole. Ikka u. 0,5mm. Väga suure kontaktivahega andis ka süüde õigeks panna u. 1,5-2mm.

Aga hetkel sain mure tõesti likvideeritud lihvimise abiga. Sain süüte u. 2,4mm enne ÜSS-i. Smile Esimene väike sõit ka seljataga ja küünlad tõmbas kohvipruunikaks. Ilmselt tuleks veel väheke kontaktivahet sättida, sest see vist jäi sinna peaaegu 1mm kanti.

Kontaktivahe ikka 0,4 (0,35) mm.
Kahjuks mul pole nii täpseid seadiseid, millega nii täpselt paika pannaRolleyes Kontakti vahet panen "silma järgi" ja vaatan mõõdulindiga, et umbes 0,5mm oleks. Võimalik, et sellepärast ma ei saagi nii tööle nagu tegelikult peaksBig Grin

Kuskilt nagu olen kuulnud kontaktivahest 0,4-0,6mm.
Minu mäletamist mööda on Jupiteril nii, et ühe kontakti plaat on teise peal. Ehk siis algul paned selle alumise plaadiga silindril süüte paika ja pärast sellel silindril, millel on "pealmised" kontaktid. Neid pealmisi saabki suht vähe liigutada, kuid kui alumised õieti pandud, saab ka pealmised õigeks. Niimoodi seletades võib tunduda nati arusaamatu, kuid kui peale vaatad hoolega, saad aru küll.
Paraku oli minul vastupidiToungue Alumise plaadi panin nii varaseks, kui võimalik, aga ei saanud ikkagi õigeks. Teise(pealmist), aga sai niipalju kui vaja liigutada. Tegelikult sai mõlemat poolt palju liigutada, aga lihtsalt ühe süüde muutus sellest keeramisest väga vähe.
Jup kolmele siis süüte andmeid. Palu piiblist : kolvi eelsüüte asend 2.0mm-2.6mm, katkesti kontaktivahe 0,4mm-0,6 mm, küünla sädevahe 0,6mm-0,8mm. Selliseid suurusi on ideaalne mõõta lehtkaliibriga, teine variant on mingi õhem ja sile plekitükk (rauasae leht) nihikuga mõõta. Mõõdulindiga on väga väga raske teha vahet, on ta 0,4mm või siis 0,6mm.