automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mille külgkorv ja AMAL karburaatorid?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Aidake tuvastada:

[Pilt: imgp1581zc3.jpg]

[Pilt: imgp1582su7.jpg]

[Pilt: imgp1583tl5.jpg]

[Pilt: imgp1584bj2.jpg]

[Pilt: imgp1586ez2.jpg]

[Pilt: imgp1589od2.jpg]

[Pilt: imgp1591sb0.jpg]

[Pilt: imgp1799cw5.jpg]

[Pilt: imgp1801da3.jpg]

[Pilt: imgp1802xi4.jpg]

[Pilt: imgp1803fn4.jpg]

[Pilt: imgp1805yj5.jpg]

[Pilt: imgp1807hy7.jpg]

[Pilt: imgp1808zh3.jpg]
Amalil peavad numbrid peal olema. Rauaga löödud. Pane need siia kirja.

Asp
Korv peaks olema emmilise oma ise arvan , et dnepri. Kuid minu väide ei pea osutuma õigeks.
Dnepri("emmilise") külka neh selle tunnen ka unepealt äraWink
Dnepri külka pole see kindlalt. Lahtikäiva luugiga korv oli Uralil ja kas mitte ka M72el!?
"emmilistest" on asi ikka kaugelBig Grin See korv on ilmselt saksa oma, aga tahaks täpsemalt teada. See on leitud Auvere lahinguruumist (metsast) ja seda et ta algselt on olnud sõjaväe kasutuses tõestab ka matt-roheline värv musta all. Korvi luugil olevad stantsitud triibud ja vanni tagumises osas puuduvad triibud teeb ta sarnaseks alloleval pildil BMW külge monteeritud korviga, kuid veidi erinev on tagavara ratta kinnitusalus. Peab veel pildiraamatuid lappama.
Keegi teadjam inimene võiks ka sõna võtta vahestSad

[Pilt: korv018aa4.jpg]

[Pilt: korv017tt7.jpg]

[Pilt: korv016nt7.jpg]

Amali karpade numbrid katsun ka varsti välja uurida, siis ehk Aspelund saab aidataSmile
AMAL-i karpade numbritega on nii:
väikesel karpal need puuduvad
suurel aga flantsi peale löödud M76/451

Ja siis sai leitud veel üks AMAL (pilti hetkel pole) aga number M74/435S
Ehk saab Aspelund nüüd aidataRolleyes

Ja kas keegi selle JIKOV karbussi kohta ei oska midagi öelda? Kas ei või pärineda mõne vanema Jawa küljest näiteks?
Endiselt ootaks ideid ka korvi kohapealt. Steib-i välistaks kuna kirjad puuduvad (või oli ka ilma stantsitud kirjadeta vanne), ei ole ka neid
kohvri raami kinnitus kohti (muhke). Kas sellist tagavara ratta alust
pole kellegil ette jäänud?
Amal M76/451 (L) oli peal Zündapp KS600-l.
Amal M74/435S kaunistas aga BMW R23 mootorit.
Väike Amal: äkki DKW RT 125?

Nädalavahetusel kontrollin veel ühest suurteosest (Das Kraftrad, 1943) üle.

Jikovi karburaatoril peavad ka peenes kirjas olema samalaadsed stantsitud numbrid.

Asp
Kas mingi ime valemiga on võimalik kunagi Sinu tarkadest tabelitest näiteks koopiad saada, või ehk skännitud versiooni? Aga see, et üks nendest KS600 oma on, see on VÄGA hea uudis.

Valdo teadis kunagi midagi DKW RT125-st rääkida, aga ehk on veel mõni foorumlane kellel selline isend olemas, võrrelge enda karbussi pildil olevaga pisikese AMAL-iga.

Jikovit pean veel lähemalt uurima, esmapilgul numbreid ei märganud, aga...
Ma üritan need numbrid hiljem tabelisse lüüa. Nad on siit-sealt korjatud. Tšehhi karburaatoritel on aga üldjuhul numbrid olemas, kuigi tavaliselt ülipeenes kirjas. Mõnel muidugi pole ka.

Asp.
zyndapp666 Kirjutas:Valdo teadis kunagi midagi DKW RT125-st rääkida, aga ehk on veel mõni foorumlane kellel selline isend olemas, võrrelge enda karbussi pildil olevaga pisikese AMAL-iga.

Seda koli, kurinahk, on mul ju nii palju, et kohe ei leia kõike ju mürinal üles...

Kui ma käisin 1994.-95.a. paiku Nõvalt 1948.a. Moskvat ära toomas, sain komplektse tsikli asemel mäesuuruse hunniku tükke, osa ühekordselt, osa kahekordselt, osa kolmkekordselt... Osa on alles (ootavad tsikli lõplikku taastamist), osa vahetatud, osa vedelevad...

Kindlati mäletan, et selle mudru hulgas, mis sealt sain, oli üks veidi katkine korpus, mis oli äravahetamiseni sarnane K-30ga, aga kiri Amal oli seal peal. Või oli isegi vist nii, et "Amal" oli valuvormi sees (st detailil kõrgendusega), aga K-30 oli hiljem sisselöödud.

See kõik viitab sellele, et varaseimad Moskvad komplekteeriti vähemalt osaliselt Saksamaalt koos tehase sisseseadega äratoodud detailidega. Teadsin kodanikku, kes ostis Moskva 1947. aasta septembris (oli kohalikus kaubandusvärgus "käpp" sees, sai üsna esimese siiajõudnud ratta tutvuse kaudu) ning hiljem, kui ratas juba remonti vajas ja sai laiali võetud, selgus, et mootoris olid kõik laagrid nt Saksa omad + veel palju muid Saksa tükke.

Kahjuks on see praegu vaid ilus legend, mida enam kontrollida ei saa - nimetatud kodanik sõidab juba enam kui 10 aastat taevastel teedel. Samuti on kadunud igasugused jäljed rattast ja tema saatusest.

Luban, et kui see pisi-AMAL mulle kunagi näppu jääb, siis annan siin teada. Ainult ei luba, kas see toimub kuu aja pärast, aasta aja pärast, kahe-kolme aasta pärast...
Jikovi karpa tähistus:
esimene täht/number on üks nendest kolmest:
0, 8 või C, ei loe välja, siis on :2-2920

On alust kahtlustada, et see pärineb mõne Perak-tüüpi Jawa pealt, aga
siiski ootaks igasugust infot!
Garaazi koristamise käigus tulid veel päevavalgele sellised asjad:

Mõne boksermootoriga BMW generaator? Mark on igatahes loetav.

[Pilt: imgp1890qz4.jpg]

[Pilt: imgp1891dv3.jpg]

[Pilt: imgp1894nb0.jpg]

[Pilt: imgp1897vu8.jpg]

[Pilt: imgp1898pr8.jpg]

Ilmselt mõne GAZ marki kandva auto uus soendusradiaator, pikkus 50 cm,
kõrgus 13 ja paksus ca 8 cm (sentimeetri-täpsusegaWink) väljaulatuvad toruotas: pikem on korpusest 5 ja lühem 4 cm. Seega, mis autole kuulub?

[Pilt: imgp1901yx7.jpg]

[Pilt: imgp1902ov6.jpg]

Mõne vene rolleri käivitusvänt (uus), kas ehk Vjatka?

[Pilt: imgp1879yx6.jpg]

[Pilt: imgp1880or5.jpg]
Tere.
Generaator on väga sarnane 350 kuubikulise NSU peal olevaga.
Pean targast raamatust järgi kaema.
Kas korvil on ees vasakul küljel kolm auku kasti kinnitamiseks?
Toomas.
Siin oleva info kohaselt on tegu FN M12 generaatoriga.
http://www.cybermotorcycle.com/euro/brands/fn.htm

[Pilt: FN%20M12%201938%20with%20Sidecar.jpg]

Asp
1661 Kirjutas:...
Kas korvil on ees vasakul küljel kolm auku kasti kinnitamiseks?
Toomas.

Ei ole.