automoto.ee foorumid

Täisversioon: Palun kasulikku nõu!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nimelt käis isa reedel minu zaz 966B aastast 71' arkis näitamas, tahtsid kõiksugu nummbreid klapitada jms...vana oli sinine pass(eesti oma) ja seal oli kõik kirjas et 30hj(23Kw), Mudel 966V(vene B),887cc vms,Värv-Heleroheline...
uus pass tuli et 40hj(30Kw)Mudel 966(ilma täheta) 1250ca cc,Värv tume kollane:S
Mida teha...asjal ei ole mitte kuidagi 40nest motot peal ja asja unikaalsus on paberite järgi lännu...:S
Sarnane asi oli minul. Tahtsin mosu värvi halliks, kõik blanketil oli hall aga passi pandi roheline ja kui küsisin et miks siis mögiseti et kus sul see hall auto siis on.

Isa ''emmid'' samamoodi, kõigil kilovatte kõrgemaks topitud, et maksaksid kindlustuse eest rohkem.

Tra see ei ole jah normaalne et lambist pannakse juurde kw ja muudkui maksad rohkem jne aga jah...................
Mul sai just see nädal vastupidi: sai bussile vähem kW-te rohelisse passi pandud, kui tegelikult peaks olema.
Ark on säherdune huvitav asutus,et kui lased endale pähe astuda,siis jäädki lolliks.Teeb nüüd suu ise lahti seal kus vaja,ja siis kui vaja-pole probleeme.
Indrek@arkis käind kyll ja veel...
aga mida teha, ei taha nõustuda nendega seal...
vaja auto originaalsus paberitesse tagasi saada...
Kui tavaline letitöötaja Tartu ARKis kobisema kukub siis palu kohale kutsuda büroo juhataja, juhul kui viimast kohal pole siis palu lihtsalt kohale kutsuda vastutav otsene ülemus. Seda manöövrit soovitan iseäranis tarvitada ühe hallijuukselise tüübiga (kahju et nime ei mäleta) kes arvab, et ta teab palju vene masinatest. Ja justkui imeväel sai mu 408 registrisse õige margi all (AZLK vs MZMA) ja muude pisinüanssidega millepeale vana oli alguses üleolevalt pajatanud, et mina mingu ja viigu oma auto utiilimäele, sest tema teab.
Pirka pealegi on löödud Mark 966B, nemad jobud seda ei näind ehk, eks omme lähen sinna, vean kogu oma raamatukogu kaasa et neile tõestada seda...
Selle masina ja paberitega ei saa Sa ülevaatuselgi läbi, kui Tartu büroos ei osata või ei taheta dokumente õigekes teha, kuirjuta avaldus ARK direktorile ja vaata millise vastuse saad või mis ette võetakse, mina autot sinna uuesti ei tiriks, see on ARK probleem kuidas masinat näha.
tamar99 Kirjutas:Sarnane asi oli minul. Tahtsin mosu värvi halliks, kõik blanketil oli hall aga passi pandi roheline ja kui küsisin et miks siis mögiseti et kus sul see hall auto siis on.

Sai kunagi autode ülevaatajaga sellel värviteemal vesteldud. Ütles, et panevad selle värvi paberitesse, mis autol reaalselt seljas. Samas kui ma oleks mingi osa autost tulevase värviga üle lasknud ja öelnud, et mul värvitöö veel pooleli, siis oleks see paberitesse läinud.
ülevaatuselt sain ilusti läbi...
Täna käisin arkis...pärast pikka järjekorda sain onuga jutule...ütles et teeb korda...et saab kõike teha...alguses ei leidnudki niivana sapikat kuskilt, lõpuks leidis ikka mingi raamatu...mootori andmed muudeti ära...aga siis öeldi et enam V tähte 966ele lõppu ei saa panna, küsisin mix?...öeldi et tallinnast oli öeldud et number on auto mudel mitte täht...eisaand mina aru...uuematel autodel on ainult tähed...mis neile öeldakse siis et number pole mudel, vaid täht on...
968M-il jäi samas mul täht ka passi...ei jagand mis teevad seal...öeldi et niivana jms jms jms...ühesõnaga ei wiicind vaielda ja tulin tulema...
aga tänud kõigile abi ja kasuliku nõu eest!Smile
Jossu Kirjutas:.aga siis öeldi et enam V tähte 966ele lõppu ei saa panna, küsisin mix?...öeldi et tallinnast oli öeldud et number on auto mudel mitte täht...eisaand mina aru...uuematel autodel on ainult tähed...mis neile öeldakse siis et number pole mudel, vaid täht on...
968M-il jäi samas mul täht ka passi...ei jagand mis teevad seal...öeldi et niivana jms jms jms...

Minu BMW 320i-l ja venna 735i-l on mõlemil passis D.3 lahtris ("kaubanduslik nimetus") just 320I ja 735I igatahes.
zazik Kirjutas:Minu BMW 320i-l ja venna 735i-l on mõlemil passis D.3 lahtris ("kaubanduslik nimetus") just 320I ja 735I igatahes.
... ja samamoodi on mu sõbra BMW mudeliks märgitud 525e. Seega on see jutt küll huvitav, et 966V-d justkui olemas ei tohi olla.
aga kui vanad teie bemmid on?
mulle öeldi et vanadel on nimodi...
mul kõrvik 71a välja veerend tehasest...
Jossu Kirjutas:aga kui vanad teie bemmid on?
mulle öeldi et vanadel on nimodi...
mul kõrvik 71a välja veerend tehasest...

Minu oma '90, venna oma '91
41degree sõbra 525e on siis eeldatavasti '80-date esimesest poolest.
njaa, vblla pole ükski veel 25 aastat täis...
zazik Kirjutas:Minu oma '90, venna oma '91
41degree sõbra 525e on siis eeldatavasti '80-date esimesest poolest.
Peaaegu õigus... 1986.
See on küll õite peen määrus siis, kui uunikumi ei tohigi nimetada segamini sümbolitega.
Igatahes, Jossule jõudu Kõrviku ehitamisel ja ARKiga kaklemisel!
Mul 3 muhku arvel 965A (1965) ja 965AE (1966), see tähe värk on küll mingi jamajutt neil. Pigem otsivad vabandusi.
kuna võtsid arvele?
see pidas neil uuest aastast olema...
On ka mul põhjust sõna võtta.
Minu Ikarus 250 (vl 1978a) reg tunnistusel on sellised näitajad:
mootori kubatuur 10 690cm3;
Võimsus 162KW

Kas Ikaruse mootori kubatuur pole mitte 10 350cm3? Peaksid kõik(vähemalt vanemad mudelid) olema. Minu bussil on "pirkal" märgitud tavapärane 10 350cm3.
Kui palju Eestisse 162kw (220HJ) mootoritega Ikaruse üldse sattus? Ega vist mitte palju? Enamasti ikka 141kw (192HJ).
Üritan ka mootoril ka selle numbri üles leida ja võrrelda seda "pirkal" oleva numbriga,kuigi see ei pruugi nii vanal bussil just klappida.
Siis küsiks,kus kohas on Ikaruse mootoriplokil number löödud?

Ja veel 90te esimesest poolest. Minu Datsun Bluebird polnud reg tunnistusel märgitud ühtegi mootori näitajat,aga kindlustuspaberil oli võimsus 67kw. Täiesti vale,seda enam,et vanal diiselmootoril oli tehase andmetel 60hj (peaks olema 44kw). Ebavõrdsus missugune!
Lehti: 1 2